אוהבים להעניק? בואו אלינו

אוהבים להעניק? בואו אלינו

תמיד אהבתם לעזור ולתת? אין דבר המספק אתכם כמו להיות משמעותיים עבור מישהו? אם אתם כאלה, תחום החינוך, בין אם בחינוך מיוחד, חינוך לגיל הרך, בבתי הספר היסודיים או העל יסודיים מתאים לכם בדיוק. המורה או הגננת (גם הגנן כמובן) הם משמעותיים מאוד אצל ילדים רבים וכל אדם כמעט יכול לומר שם של מורה שהיה עבורו מורה לחיים שכיוון אותם ולעיתים אף הציל את חייהם. במכללת תל חי תוכלו ללמוד תואר בחינוך במסלולים שונים על פי טווח גילאים ואף חינוך מיוחד.

איך בנוי תואר בחינוך במכללת תל חי?

כאמור, בחוג לחינוך והוראה ניתן ללמוד באחד מארבעה מסלולים: חינוך קדם יסודי, יסודי, על יסודי וחינוך מיוחד. בכל אחד מהמסלולים מלבד חינוך קדם יסודי יש ללמוד גם תחום דעת אותו ניתן לבחור מתוך מגוון תחומים: ביולוגיה, לשון עברית, מתמטיקה, מדעים, אנגלית, חינוך גופני ועוד. הלימודים נמשכים ארבע שנים במתכונת דו חוגית.  במהלכן ישלבו הסטודנטים  קורסים מתחום הדעת בו בחרו וקורסים בחינוך, כולל קורסים הבאים לענות על מגוון רחב של אתגרים שישנם בניהול כיתה כמו שילוב ילדים עם צרכים מיוחדים, הפרעות רגשיות אצל תלמידים, לקויות למידה ועוד. בשנה הרביעית יעבור הסטודנט סטאז' אשר בסיומו יקבל תעודת הוראה. תעודת ההוראה אינה תנאי לקבלת תעודת בוגר תואר בחינוך.

מהן המטרות בהכשרת מורים במכללת תל חי?

המטרה החשובה והרחבה ביותר היא הכשרת מורים בצורה איכותית ורחבה בכל המסלולים. צריך להיות שילוב בין קבלת הכשרה רחבה ומצוינת בתחום הדעת עם הכשרה חינוכית להתמודדות עם ניהול כיתה. במהלך הלימודים יכירו הסטודנטים שיטות הוראה שונות, הן שיטות קלאסיות שיעילות גם היום והן שיטות חדשות ומתהוות המתאימות למציאות הקיימת. חלק מהכשרת המורים הוא פיתוח וטיפוח יזמות אצלם וגם כיצד לעודד את התלמידים ליזמות ומנהיגות ובכלל עיצוב מחדש של תפקיד המורה בהתאמה למאה ה 21 ובהתאם לצרכים הפדגוגיים, הרגשיים והמקצועיים המשתנים.

למה דווקא במכללת תל חי?

ללימודי תואר בחינוך במכללת תל חי ישנם מגוון יתרונות:

  • ותק של החוג: החוג לחינוך קיים למעלה מעשרים שנה. המרצים הם אנשי חינוך בכל נשמתם. הם לא רק מרצים לסטודנטים אלא גם עוסקים בחינוך ומחקר בתחום החינוך בעצמם.
  • עבודת שטח משמעותית תוך הדרכה והכוונה: במהלך התואר מתנסים הסטודנטים בהוראה וביישום שיטות הוראה שלמדו. הכל נעשה תוך הדרכה והכוונה של מדריך פדגוגי המספק כלים יישומיים תוך כדי תנועה.
  • גישה חדשנית: לא סתם נקרא נקראים לימודי חינוך וחינוך גופני בתל חי הקמפוס לחדשנות בחינוך והוראה. החדשנות היא מטרה מרכזית והיא נמצאת לכל אורך הדרך במהלך התואר. מציאת שיטות חדשניות המותאמות טכנולוגית, קוגניטיבית ורגשית לתלמידים של היום וגם של המחר היא חלק משמעותי בתואר.
  • אווירה ונוף שלא תמצאו במקום אחר: הנוף של עמק החולה והגליל העליון ללא ספק מהווה חלק בצביון ובאווירה במכללה. המיקום הייחודי תורם גם לעשיה משמעותית, ולקשרים ושיתופי פעולה עם קהילות באזור.

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5245761
Y3FgjLznkdTrIP1sbzmLf4BqZoBIerinocayuOuCN30
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-QPAwIhZY0UyBvDUh5DB575EUozZJIwq2HRdqIej5jrw
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form