המרצים במכללה האקדמית תל-חי הציגו מחקרים בכנסים בינלאומיים בחו"ל

השתתפות מרצי המכללה בכנסים בחו"ל
תמונה
ד"ר מירב חן
ד"ר מירב חן

המרצים במכללה האקדמית תל-חי ניצלו את חופשת הסמסטר האחרונה להשתתפות בכנסים בינלאומיים בחו"ל, שם הציגו בין היתר את מחקרים אקדמיים ופרויקטים שונים עליהם הם עובדים בימים אלה. מרצים אחרים ניצלו את החופשה לביקור במוסדות אקדמיים מובילים, לחיזוק הקשרים האקדמיים והמחקריים. 

ד"ר קארן ג'קסון, העומדת ראש החוג למדעי התזונה בתל-חי וד"ר  פאולה פיטשי , ראש החוג למדעי המזון השתתפו בכנס הקנאביס הרפואי, בפורטוגל, שם הציגו מיטב המומחים בעולם, את המחקרים המעודכנים ביותר בתחום הקנאביס הרפואי.
ד"ר סוזאנה פנזיק, העומדת בראש התוכנית לתואר שני בדרמה-תרפיה נסעה במהלך חופשת הסמסטר לברלין, שם הנחתה סדנה אינטנסיבית שהתמקדה בפירוק העבר ובניית העתיד. זהו  פרויקט תיאטרון, העוסק בגיבוש זהות קולקטיבית בעקבות טראומה. בסדנה המרתקת השתתפו דרמה תרפיסטיות/ים מגרמניה וישראל.

"הפרויקט התקיים בארבעה אזורים שונים של העיר ברלין ומטרתו הייתה, לגלות כיצד מורשת השואה מצטיירת בנפשם/ן של צעירות וצעירים מרקעים שונים בברלין היום, תוך שימוש בטכניקות של דרמה תרפיה ובשיטות מבוססות-תיאטרון באופן קשוב ורגיש לטראומה. את פרויקט זה מלווה מחקר אקדמי, אשר מתמקד בתפיסת הצעירים והצעירות את השואה, על ידי איסוף דימויים ונרטיבים מתוכם/ן, כשהן/ם עצמן/ם ה"מקור". המידע שייאסף יועבד למופע תיאטרון על ידי צוות הדרמה תרפיסטיות/ים ויוצג לצעירות/ים (המקור) למשוב, דיון והמשך פעילות קבוצתית.  באמצעות הפרויקט  אנו מנסים למפות את תפיסת השואה בקרב צעירות וצעירים בגרמניה היום וכן לשאול כיצד לשנות גישות לשואה המובילות לרה-טראומטיזציה או לנרטיב של הכחשה. אנו עושים זאת  תוך שימוש באמצעים המבוססים-תיאטרון ודרמה תרפיה, כדי לאפשר הכלת מורכבות, קיום דיאלוג, פיתוח אמון ואמפתיה בין צעירים שחונכו על נרטיבים שונים לגבי השואה".

ד"ר אופיר בנימין מהחוג למדעי המזון במכללה, היה במסע בן 4 מדינות באירופה במהלך חופשת הסמסטר: המסע החל בדנמרק- שם ביקר ד"ר בנימין באוניברסיטת אארוס ונפגש עם מנהל החדשנות והמחקר של חברת המזון כריסטיאן האנסן. משם המשיך להולנד, לאוניברסיטת וכנינגן, הנחשבת למתקדמת בעולם בתחום החקלאות והמזון.  התחנה השלישית הייתה בלגיה, שם ביקר ד"ר בנימין באוניברסיטת לובן, עם חוקריה יחל בקרוב שיתוף פעולה מחקרי בתחום טיפול בפסולת מזון ליצירת מזון פונקציונאלי. התחנה האחרונה במסע הייתה גרמניה , גם שם נפגש ד"ר בנימין עם מומחים מתחום המזון לקדם שיתופי פעולה עם המכללה.

רגע לפני הקורונה והבהלה הגדולה הוזמנה ד"ר מירב חן, ראש החוג לפסיכולוגיה במכללה לאוניברסיטת מורדוך בפרת' אוסטרליה להעביר השתלמות לצוותים רפואיים המטפלים בילדים המאושפזים עקב מחלות כרוניות בנושא של יכולות רגשיות וחברתיות. ד"ר חן יצרה קשר עם  מספר מומחים מתחום הפסיכולוגיה באוניברסיטה אשר בונים איתה ביחד, מתווה לשיתוף פעולה אקדמי מחקריי.

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5231096
pDBAG0WknfmD7CG_o6OloyI4dRkAqCv8w2xuoAlxxiI
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-AkQ5qsA9SGrSY61xW8TSvGGbxVforYy4YhrjLBjlL04
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form