השאירו את העבר והתקדמו איתנו אל העתיד

השאירו את העבר והתקדמו איתנו אל העתיד

לימודים אקדמיים הם המפתח להשתלבות טובה ובטוחה בשוק העבודה. תואר ראשון ומעלה בתחומים שונים מאפשר להתקבל לעבודה המתאימה לכם. עם זאת, ישנם לא מעט אנשים שמסיבות שונות אין להם תעודת בגרות מלאה או ציון פסיכומטרי הנדרש בתנאי הקבלה לתואר אותו הם רוצים ללמוד. במכללת תל חי מגלים גמישות והבנה ומספקים לאנשים אלה חלופות מבחינת דרך הקבלה אך זאת מבלי לוותר על עמידה בתנאי סף המאפשרים לשמור על רמת לימודים גבוהה.

מהן החלופות לבגרות מלאה או פסיכומטרי?

לימודים ללא בגרות או פסיכומטרי הם חלומם של רבים שנתקלים בתקרת זכוכית למרות שהם רבי כישורים ויכולות. אנו במכללת תל חי מבינים זאת ולכן מציבים מספר אפשרויות:

  • אפשרויות קבלה ללא בגרות: מסלול לימודים ללא בגרות כולל לימודים במכינה קדם אקדמית, כאשר המכללה עצמה מעמידה לרשותכם מכינה קדם אקדמית מצוינת אשר בה תלמדו מגוון נושאים הרלוונטיים לרכישת השכלה אקדמית בכל תחום. לימודים במכינה יאפשרו לכם להכיר את המקום עוד מלפני התואר כך שאת התואר עצמו תתחילו בצורה חלקה ונוחה יותר. דרך אחרת להתקבל היא במידה ועברתם מספר קורסים באוניברסיטה הפתוחה הרלוונטיים לתואר בהצלחה כך שצברתם 24-30 נקודות.
  • אפשרות קבלה ללא פסיכומטרי: ניתן להתקבל ללא פסיכומטרי על סמך ציון מחליף פסיכומטרי הנקבע מציוני הבגרות במקצועות הליבה, או באמצעות השלמת מכינה קדם אקדמית, רצוי בתל חי. עבור בני 30+ ישנו מסלול ייעודי. דרכי קבלה נוספות הן עם נקודות זכות רלוונטיות מהאוניברסיטה הפתוחה או תעודת הנדסאי בתחום הרלוונטי.

מהם התארים שניתן ללמוד בתל חי ללא בגרות או פסיכומטרי?

לכל סוגי התארים ניתן להתקבל כל עוד אתם עומדים בתנאים שצוינו לקבלה ללא בגרות או פסיכומטרי. המכללה מציעה מגוון תארים במדעי החברה והרוח או במקצועות המדעים. במדעי החברה והרוח ניתן ללמוד תואר ראשון בפסיכולוגיה, חינוך, משאבי אנוש, כלכלה וניהול ועוד. במקצועות המדעיים ניתן ללמוד מדעי תזונה, מדעי המזון (שני תארים שונים לחלוטין), ביוטכנולוגיה, מדעי המחשב ועוד. כך כל הדלתות נפתחות לפניכם. עם הדרכים האחרות להצבת רף גם במסלול לימודים ללא בגרות אנו בטוחים שאתם מוכנים ללימודים אקדמיים ותוכלו לעמוד בהם.

למה ללמוד דווקא במכללת תל חי?

לימודים במכללת תל חי מבטיחים רמת לימודים גבוהה תוך שילוב אידיאלי בין הפן התיאורטי והמחקרי לפן היישומי. במכללה מלמדים מיטב המרצים בכל תחום. למכללה מרכז יזמות וחדשנות והיא נמצאת בקשר עם מכונים באזור בהם נעשית חלק מהפרקטיקה שבתואר. מעבר לכך, המיקום היפהפה והייחודי של המכללה מקנה לה אווירה והווי מהנים שנותנים הרבה ערך מוסף לתואר. המיקום הרחוק יחסית מביא גם לכך שסטודנטים רבים גרים במעונות או קרוב מאוד באחד הקיבוצים באזור כך שחיי הקמפוס וחיי החברה במקום לא דומים לאף מקום אחר.

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5250130
KF7_FqVJ4gaxEOo9Ig2ohQZ6Ci__o8ebtcINp0z_4Ic
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-0ru6C__lUDNy8Z8OiPX0ikYlJ7tXmLCX-O-Xzxd6plE
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form