המכללה האקדמית תל חי - שירותים מקוונים | מכללת תל חי

שרותים דיגיטלים

שרותים דיגיטלים
  • שרותים דיגיטלים

למידע נוסף מלא פרטיך

השדות המסומנים ב * הינם שדות חובה

שרותים דיגיטלים

מידע לסטודנט

המכללה האקדמית תל-חי מעמידה לשירותך כסטודנט, מגוון אמצעים טכנולוגיים ומערכות מידע.

ניתן לגשת לכל מערכות המידע הן מתוך הקמפוס והן מחוצה לו, דרך פורטל שירותי המידע האישיים (https://portal.telhai.ac.il), באמצעות שם המשתמש והסיסמה האישיים.

להלן האפשרויות והמערכות העומדות לשירות הסטודנט:

  • פורטל מידע לסטודנט: בפורטל המידע מוצג מגוון רחב של מידע חשוב המלווה את הסטודנט בכל מהלך לימודיו. אפשר לצפות ברשימת השיעורים, מערכות שעות, ציונים, לוח בחינות, מאזן שכר לימוד ועוד. ניתן לגשת לפורטל דרך פורטל המידע האישי והקלקה על אייקון "פורטל סטודנט".​
  • ספריות המכללה: לסטודנטים גישה לספרייה האקדמית ולמאגרי המידע השונים בה, דרך חיבור מחשב וירטואלי (VDI). גישה לשירותי הספריההסבר התחברות מרחוק
  • דוא"ל מכללתי: כל סטודנט מקבל מייל מכללתי, מבנה הכתובת הוא username@m.telhai.ac.il, כדי להיכנס למייל יש להיכנס לאתר מיקרוסופט 365 
  • תוכנות אופיס: בעזרת המייל של המכללה יש אפשרות להשתמש אונליין או להוריד תוכנות אופיס למחשב דרך אתר אופיס 365 
  • סל תוכנות: לסטודנט מגוון תוכנות המתוקנות בחדרי המחשב הפזורים במכללה. פירוט הכיתות למול התוכנה.
  • למידה אקדמית ברשת: פורטל המידע האישי מכיל קישור ישיר לדף ה Moodle הראשי של המכללה בו מרוכזים הקורסים השונים בהתאם למערכת של כל סטודנט.
  • שטח אחסון מרכזי: גישה באמצעות דפדפן לאחסון One Drive המאפשר לסטודנט לשמור נתונים החיוניים ללימודיו במקום נוח ומגובה, הזמין בכל עת ומכל מקום. מדריך להפעלת הגישה לכונן הענן.
  • Wifi: רשת אלחוטית פתוחה לסטודנטים עם גישה לאינטרנט מכל מכשיר סלולרי/מחשב נייד/טאבלט, מיועדת לצרכי הלימודים.
  • הדפסות: ישנן מדפסות המיועדות לשימוש הסטודנטים, המדפסות ממוקמות בשלושת הקמפוסים בקרבת כיתות הלימוד/הספריה, השימוש באמצעות אפליקציה ייעודית.
  • אפליקציה: אפליקציה המרכזת שירותים לסטודנט, כגון כרטיס סטודנט, אפשרות הדפסות, גישה לתוצאות בחינות, הודעות וכו'.  כניסה באמצעות שם המשתמש והסיסמה במכללה.
  • קריאת שירות למערכות מידע: helpdesk.telhai.ac.il, כניסה באמצעות שם המשתמש והסיסמה במכללה.
  • KBמאגר מדריכים לשימוש הסטודנטים.

 

תמיכה טכנית ניתנת בימים א-ה מהשעה 8:00 עד 19:30 וביום ו' עד השעה 12:00.

לטיפול יעיל מומלץ לפתוח קריאת שירות מקוונת (hd.telhai.ac.il).

לתקלות דחופות בלבד ניתן להתקשר ל- 04-8181910.

שנת לימודים מוצלחת,

מערכות מידע