-
כל תכניות הלימוד
- הפקולטה למדעים וטכנולוגיה
-
הפקולטה לחינוך והוראה
- דבר דיקנית הפקולטה לחינוך והוראה
- החוג לחינוך
- החוג להוראת החינוך הגופני
- החוג לחינוך גופני
-
החוג לחינוך והוראה
-
תואר ראשון .B.Ed בחינוך והוראה
- אודות החוג
-
המסלולים שלנו
- לימודי תואר ראשון בחינוך מיוחד והוראת יהדות
- לימודי תואר ראשון בחינוך מיוחד והוראת מדעים (יסודי)
- לימודי תואר ראשון בחינוך מיוחד והוראת לשון עברית
- לימודי תואר ראשון בחינוך והוראת אנגלית
- לימודי תואר ראשון בחינוך והוראת המדעים (על יסודי)
- לימודי תואר ראשון בחינוך והוראת מתמטיקה (יסודי)
- לימודי תואר ראשון בחינוך והוראה לגיל הרך
- דבר ראש החוג
- סגל החוג
- שנתון החוג
- צור קשר
- רישום
-
תואר ראשון .B.Ed בחינוך והוראה
- החוג לניהול וארגון מערכות חינוך
- החוג לעיצוב ופיתוח למידה והוראה
- היחידה לכניסה להוראה ופיתוח מקצועי
- הסבת אקדמאים להוראה
- M.Teach תואר שני מוסמך בהוראה בשילוב תעודה להוראת העל-יסודי
- חינוך מיוחד
- הפקולטה למדעי החברה והרוח
- מכינות
Button to open the popup Form
אני רוצה להשאיר פרטים
מלאו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם
מלאו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם
-
כל תכניות הלימוד
- הפקולטה למדעים וטכנולוגיה
-
הפקולטה לחינוך והוראה
- דבר דיקנית הפקולטה לחינוך והוראה
- החוג לחינוך
- החוג להוראת החינוך הגופני
- החוג לחינוך גופני
-
החוג לחינוך והוראה
-
תואר ראשון .B.Ed בחינוך והוראה
- אודות החוג
-
המסלולים שלנו
- לימודי תואר ראשון בחינוך מיוחד והוראת יהדות
- לימודי תואר ראשון בחינוך מיוחד והוראת מדעים (יסודי)
- לימודי תואר ראשון בחינוך מיוחד והוראת לשון עברית
- לימודי תואר ראשון בחינוך והוראת אנגלית
- לימודי תואר ראשון בחינוך והוראת המדעים (על יסודי)
- לימודי תואר ראשון בחינוך והוראת מתמטיקה (יסודי)
- לימודי תואר ראשון בחינוך והוראה לגיל הרך
- דבר ראש החוג
- סגל החוג
- שנתון החוג
- צור קשר
- רישום
-
תואר ראשון .B.Ed בחינוך והוראה
- החוג לניהול וארגון מערכות חינוך
- החוג לעיצוב ופיתוח למידה והוראה
- היחידה לכניסה להוראה ופיתוח מקצועי
- הסבת אקדמאים להוראה
- M.Teach תואר שני מוסמך בהוראה בשילוב תעודה להוראת העל-יסודי
- חינוך מיוחד
- הפקולטה למדעי החברה והרוח
- מכינות
אירועים לB.Ed. לימודי תואר ראשון בחינוך והוראת אנגלית רב גילאי
-
כל תכניות הלימוד
- הפקולטה למדעים וטכנולוגיה
-
הפקולטה לחינוך והוראה
- דבר דיקנית הפקולטה לחינוך והוראה
- החוג לחינוך
- החוג להוראת החינוך הגופני
- החוג לחינוך גופני
-
החוג לחינוך והוראה
-
תואר ראשון .B.Ed בחינוך והוראה
- אודות החוג
-
המסלולים שלנו
- לימודי תואר ראשון בחינוך מיוחד והוראת יהדות
- לימודי תואר ראשון בחינוך מיוחד והוראת מדעים (יסודי)
- לימודי תואר ראשון בחינוך מיוחד והוראת לשון עברית
- לימודי תואר ראשון בחינוך והוראת אנגלית
- לימודי תואר ראשון בחינוך והוראת המדעים (על יסודי)
- לימודי תואר ראשון בחינוך והוראת מתמטיקה (יסודי)
- לימודי תואר ראשון בחינוך והוראה לגיל הרך
- דבר ראש החוג
- סגל החוג
- שנתון החוג
- צור קשר
- רישום
-
תואר ראשון .B.Ed בחינוך והוראה
- החוג לניהול וארגון מערכות חינוך
- החוג לעיצוב ופיתוח למידה והוראה
- היחידה לכניסה להוראה ופיתוח מקצועי
- הסבת אקדמאים להוראה
- M.Teach תואר שני מוסמך בהוראה בשילוב תעודה להוראת העל-יסודי
- חינוך מיוחד
- הפקולטה למדעי החברה והרוח
- מכינות
סגל החוג B.Ed. לימודי תואר ראשון בחינוך והוראת אנגלית רב גילאי
ד"ר ליאת בן חורין
מורה בכירה
Ph.D.: Bábes Bolyai University 2015
תחומי מחקר :
השפעות תרבותיות על לימוד שפה
ד"ר סנדי חביב
ראש התכנית להוראת אנגלית
מרצה בכיר
Ph.D.: אוניברסיטת ניו-אינגלנד (אוסטרליה) 2011
תחומי מחקר :
בלשנות
ראש התוכנית:
ד"ר סדני חביב
סגל התוכנית:
ד"ר לאה נחמני, ד"ר ווידאד סלימא, ד"ר נרדין דאו, ד"ר דוד הדר, ד"ר דועאא אבו אלהיג'א מחאג'נה.
תמונה
B.Ed. לימודי תואר ראשון בחינוך והוראת אנגלית רב גילאי
-
כל תכניות הלימוד
- הפקולטה למדעים וטכנולוגיה
-
הפקולטה לחינוך והוראה
- דבר דיקנית הפקולטה לחינוך והוראה
- החוג לחינוך
- החוג להוראת החינוך הגופני
- החוג לחינוך גופני
-
החוג לחינוך והוראה
-
תואר ראשון .B.Ed בחינוך והוראה
- אודות החוג
-
המסלולים שלנו
- לימודי תואר ראשון בחינוך מיוחד והוראת יהדות
- לימודי תואר ראשון בחינוך מיוחד והוראת מדעים (יסודי)
- לימודי תואר ראשון בחינוך מיוחד והוראת לשון עברית
- לימודי תואר ראשון בחינוך והוראת אנגלית
- לימודי תואר ראשון בחינוך והוראת המדעים (על יסודי)
- לימודי תואר ראשון בחינוך והוראת מתמטיקה (יסודי)
- לימודי תואר ראשון בחינוך והוראה לגיל הרך
- דבר ראש החוג
- סגל החוג
- שנתון החוג
- צור קשר
- רישום
-
תואר ראשון .B.Ed בחינוך והוראה
- החוג לניהול וארגון מערכות חינוך
- החוג לעיצוב ופיתוח למידה והוראה
- היחידה לכניסה להוראה ופיתוח מקצועי
- הסבת אקדמאים להוראה
- M.Teach תואר שני מוסמך בהוראה בשילוב תעודה להוראת העל-יסודי
- חינוך מיוחד
- הפקולטה למדעי החברה והרוח
- מכינות
כמורים לאנגלית תזכו לפתוח לתלמידים את השער לעולם האפשרויות הבינלאומי!
תכנית הלימודים להוראת אנגלית בקמפוס תל-חי לחדשנות בחינוך ובהוראה, מכשירה אתכם כמורים לאנגלית בבתי-ספר יסודיים ועל יסודיים, לכיתות ג'-י'. במהלך הלימודים תרכשו ידע עדכני בהוראת השפה האנגלית, תחזקו את הביטחון שלכם לדבר ולכתוב באנגלית, תצברו ידע שימושי במחקר השפה ותרחיבו את הידע על התרבות האנגלו-אמריקאית. אצלנו לא רק מדברים (אנגלית) אלא גם עושים! במהלך הקורס נצא לסיור מרתק בלונדון כדי להעמיק את הידע ולחוות מקרוב את התרבות האנגלית.
אנחנו מאמינים כי מורה לאנגלית צריך להיות בעל שליטה יוצאת דופן בשפה האנגלית ובשיטות הוראה מתקדמות. הבאת הסטודנטים בחוג לאנגלית לרמות נאותות של הוראת אנגלית בבתי הספר היסודיים והעל יסודיים מחייבת פיתוח ידע, הבנה ומיומנויות בממדים הקשורים להוראת האנגלית, כגון: ידע תיאורטי ומעשי בשפה האנגלית ובהוראתה, רקע בתרבות אנגלו-אמריקאית, פיתוח הביטחון בשימוש בשפה הדבורה והכתובה וידע שימושי במחקר בשפה האנגלית.
מטרת העל של התכנית להוראת אנגלית היא להכשיר מורים אקדמאיים לאנגלית, המחויבים למערכת החינוך בישראל. לשם כך נבנתה תכנית לימודים מובנית, המכילה דגשים לפיתוח ידע, מיומנויות ויכולות בתחומי החינוך, הוראת האנגלית ובתחום האקדמי. החוג לאנגלית מבקש להרחיב אופקים ולחשוף את הסטודנטים לתחומים רבים ושונים בעולם הוראת האנגלית, כגון הוראת השפה הדבורה, הכתיבה והדקדוק, ושילוב מדיה ומוסיקה.
Accordion Title למה ללמוד חינוך והוראת אנגלית בתל-חי?
למה ללמוד חינוך והוראת אנגלית בתל-חי?
עקרונות מקצועיים:
- אנו רואים במקצוע הוראת האנגלית שליחות המשלבת הכשרה שפתית הנדרשת להשתלבות והצלחה בעולם הגלובלי המודרני, עם ידע עולם וגישה רב תרבותית.
- מבחינה אקדמית פדגוגית, בוגרי התכנית יהיו בעלי שליטה מצוינת בשפה האנגלית ובדרכי הוראתה, תוך התאמתה למגוון הפדגוגיות הנדרשות מלומדי המאה ה-21.
- כאנשי חינוך ובאמצעות דוגמה אישית, יהוו בוגרי התכנית מודלים של אנשי מקצוע מוכשרים, יצירתיים ורגישים.
מטרות התכנית:
- להקנות ידע, מיומנויות ויכולות אקדמיות ופדגוגיות לסטודנטים.
- לשלב ידע בהוראת השפה האנגלית עם ראיה היסטורית, חברתית ותרבותית של מבנה השפה ותפקידיה.
- להקנות לסטודנטים תחושת בטחון, שייכות וגאווה מקצועית על ידי פעולות שאינן מפורטות ברשימת הקורסים: הוראה באנגלית, הצטרפות לאגודה מקצועית (ETAI) למורים לאנגלית, ופעילות מלאה באנגלית במסגרת התכנית.
דגשים ויעדים בהכשרה:
- פיתוח ידע, מיומנויות ויכולות הוראה מתקדמות בתחום הוראת האנגלית כשפה זרה במדינת ישראל.
- בניית מיומנויות כתיבה עד לרמה של כתיבת עבודה סמינריונית באנגלית.
- הקניית מיומנויות שפה בדיבור, הקשבה, קריאה וכתיבה.
- חשיפה לתהליכים והיבטים נוספים של השפה האנגלית, כגון "לשון וחברה (סוציולינגוויסטיקה)" ו"הוראת האנגלית כשפה זרה".
- הכרת נושאים ייחודיים בספרות האנגלו-אמריקאית.
- הכרת נושאים ייחודיים בבלשנות השפה האנגלית (English linguistics).
- למידה של נושאים דידקטיים וחינוכיים הקשורים באופן ספציפי להוראת אנגלית.
- שימוש לכל אורך תקופת ההכשרה בשפה האנגלית. המרצים והסטודנטים יתקשרו ביניהם באנגלית בשיחות בע"פ ובתקשורת אינטרנטית.
- הכרת התחום המקצועי של הוראת האנגלית, הקניית ערכים של מקצוענות וגאווה מקצועית, ושימוש רציף של השפה האנגלית ככלי אינטראקטיבי בין אנשי מקצוע.
Accordion Title איך זה עובד?
איך זה עובד?
מסלול ישיר לתואר ראשון, תעודת הוראה ותואר שני ב 5 שנים בלבד.
הסטודנטים נרשמים לתואר ראשון בחינוך ותעודת הוראה באנגלית ולומדים שלוש שנים, לאחר מכן ממשיכים ישירות לתואר השני שאורכו שנתיים, וזאת מבלי להמתין לצבירת מספר שנות ניסיון תעסוקתי בין התואר הראשון לשני. באפשרות הסטודנטים להשתלב בעבודה במערכת החינוך כבר אחרי השנה השלישית בתכנית.
המשך הלימודים במסלול הישיר לתואר שני תלוי ברצונו של הסטודנט וכפוף לעמידה בתנאי סף של ממוצע 80+ בסוף השנה השלישית ללימודים.
סטודנטים אשר לא ימשיכו במסלול הישיר לתואר השני יפתחו שנה רביעית וישלימו את לימודיהם, במסלול זה התחלת עבודה במערכת החינוך תתאפשר רק בסיום הלימודים וכך גם האפשרות להתחיל את שנת הסאטז' שתתאפשר רק לאחר סיום הלימודים.
להשלמת המסלול, נדרשות 90 ש"ש: 56 ש"ש לימודי דיסציפלינה, 4 ש"ש לימודי העשרה , 12 ש"ש לימודי חינוך ו- 18 ש"ש לימודי הכשרה הקלינית בהוראה.
לימודי חינוך הוראה והעשרה: הלימודים כוללים קורסי פסיכולוגיה, קורסים בחינוך מיוחד, , שיטות מחקר כמותי/איכותני, אנגלית, מנהיגות בחינוך/חינוך לדמוקרטיה, זהירות בדרכים, חשיבה מחשובית, עזרה ראשונה ועוד.
לימודי הדיסציפלינה:
- שנה א – קורסי חובה במקצועות הבסיס, כגון: מבנה השפה האנגלית, נושאים בהוראת הקריאה והכתיבה, מבוא לבלשנות שימושית ומבוא לסוגות ספרותיות.
- שנה ב – קורסי העמקה במקצועות הליבה, כגון: מורפולוגיה, הכנת חומרי למידה באנגלית וסקירת ספרות אנגלית.
- שנה ג – קורסי התמחות בנושאים מתקדמים, כגון: סמינריון בבלשנות השוואתית, רכישת אוצר מילים ופרוסמינר בספרות אנגלית, התפתחות השפה האנגלית, מדידה והערכה בחינוך ושייקספיר.
הכשרה קלינית:
בשניה השניה והשלישית מתנסים בשדה. ההתנסות המעשית בתכנית אנגלית מבוססת על פיתוח ידע פדגוגי הדרגתי המתרכז בחשיפת הסטודנטים למגוון שיטות, טכניקות, וחומרי למידה להוראת האנגלית בהתאמה לתוכנית הלימודים הרשמית באנגלית הנהוגה במדינת ישראל. פרק זה כולל גם חשיפה לתיאוריות פדגוגיות בתחום החינוך הלשוני וקישורן להוראת האנגלית בבית הספר.
סטאז': בשנה הרביעית הסטודנטים משלבים סטאז' במקביל לשנה הראשונה של התואר השני.
הסטאז' בהוראה מתקיים בפיקוח משרד החינוך ובליווי סדנת סטאז'. סטאז' מיועד להענקת רישיון הוראה ממשרד החינוך והוא לא מהווה חובה עבור זכאות בלימודי תואר ראשון.
Accordion Title מידע נוסף
מידע נוסף
בוגרי תכנית הוראת אנגלית של קמפוס תל-חי לחדשנות בחינוך ובהוראה, משתלבים כמורים לאנגלית בכיתות ג' עד י'.
בוגרנו מבוקשים מאוד במגזר הציבורי, הקהילתי והפרטי, זאת בזכות הכשרה מקצועית וייחודית, הכוללת בתוכה 30% התנסות מעשית (ההכשרה הקלינית)- יותר מכל מוסד לימודים אחר להכשרת מורים. קמפוס תל-חי לחדשנות בחינוך ובהוראה מתהדר בלמעלה מ- 90% השמה של בוגריה במגוון רחב של תפקידים במערכות החינוך הפורמאלי והבלתי פורמאלי.
לימודי חינוך והוראה מכשירים אתכם לא רק לבתי הספר והאפשרויות רחבות בהרבה. תואר בחינוך והוראה מעניקים לכם כלים להוביל תפקידים רבים גם במסגרת חינוך בלתי פורמאלי ובתוך הקהילה, בין אם בעמותות, בתי ספר דמוקרטיים, אנתרופוסופיים, פנימיות, מתנ"סים וחוגים, תפקידי ניהול מובילים של רכזים חברתיים ועוד. כמו כן זה יכול להיות גם הצעד הראשון שלכם להשתלב במקצועות הטיפול, הרבה מן הבוגרים במקצועות החינוך שמקבלים כלים והכשרה לעבודה עם אנשים, בין אם בקבוצה או בין אם אחד על אחד, ממשיכים למקצועות טיפוליים נוספים.
מקצועות כגון טיפול בעזרת בע"ח, תרפיה באמנויות, תרפיה בתנועה ובמוזיקה ועוד.
Accordion Title תנאי קבלה
תנאי קבלה
ציון פסיכומטרי או ציון משוקלל (בין ממוצע הבגרות לציון הפסיכומטרי/מצרף) 570 (טווח ועדת קבלה החל מציון 520).
בעלי תעודת בגרות יוכלו להתקבל ללא ציון פסיכומטרי במידה ויעמדו בתנאים הבאים:
- זכאות לתעודת בגרות בממוצע 95 (טווח ועדת קבלה החל מציון 85).
- בגרות באנגלית - 5 יח"ל בציון 70 לפחות.
- מבחן אמיר"ם / פסיכו' ברכיב אנגלית בציון 100 לפחות.
עברית: מועמדים ששפת האם שלהם אינה עברית ונבחנו בבחינה הפסיכומטרית בשפה שאינה עברית ו/או ששפת ההוראה בבית הספר התיכון שבו למדו אינה עברית, חייבים להציג ציון 110 לפחות במבחן ידע בעברית (יע"ל).
ריאיון אישי.
טווחי ועדת קבלה: ועדת הקבלה תדון במועמדים אשר אינם עומדים בדרישות הקבלה המלאות.
חריגים: ועדת הקבלה תשקול קבלתם של מועמדים חריגים במקרים מיוחדים כגון, הגברת הנגשה להשכלה הגבוהה, אוכלוסיות ייחודיות, נתונים אישיים ייחודיים לתחום הלימוד.
אחוז החריגים לא יעלה על 10%.
רוצים לשמוע על אפשרויות קבלה נוספות? המכללה מציעה מגוון מכינות ואפשרויות לקבלה לאקדמיה.
נשמח למסור לך פרטים נוספים בטלפון: 04-8181855 שלוחה 1 או *9827
שנתון יפורסם בהמשך.
הכשרה קלינית - חינוך והוראת אנגלית
הכשרה קלינית - חינוך והוראת אנגלית
Accordion Title אודות ההכשרה
אודות ההכשרה
ההתנסות בהוראה במסגרת הלימודים בקמפוס תל-חי לחדשנות בחינוך ובהוראה נעשית בדגם התנסות קלינית, המאפשרת לסטודנט ליישם תיאוריות שלמד, תוך התנסות בשדה החינוך, קבלת מודל ממורה מנוסה והדרכה ספציפית ממדריך פדגוגי מטעם הקמפוס.
סגל קמפוס תל-חי לחדשנות בחינוך ובהוראה, מלווה את ההתנסות של הסטודנט בשטח בקורס דידקטיקה, המביא מודלים ותיאוריות חינוכיות מוכרות וחדישות, המבוססות על ביבליוגרפיה עדכנית. המכללה מלווה את התנסותם של הסטודנטים במחקרים הבאים לחדש ולשפר את ההכשרה.
ייחודיותו של קמפוס תל-חי לחדשנות בחינוך ובהוראה, כקמפוס פורץ דרך בתחום הפדגוגיה החדשה, שילוב הטכנולוגיה בהוראה ומרחבי למידה דינאמיים, בא לידי ביטוי בעבודת הסטודנט בשדה החינוכי, המביא עימו לבתי הספר המכשירים, דרכי הוראה חדישות ושימוש בטכנולוגיה. המכללה מלווה את הסטודנט ביישום דרכי ההוראה החדשות במהלך התנסותו.
ההתנסות המעשית בתכנית אנגלית מבוססת על פיתוח ידע פדגוגי הדרגתי המתרכז בחשיפת הסטודנטים למגוון שיטות, טכניקות, וחומרי למידה להוראת האנגלית בהתאמה לתוכנית הלימודים הרשמית באנגלית הנהוגה במדינת ישראל. פרק זה כולל גם חשיפה לתיאוריות פדגוגיות בתחום החינוך הלשוני וקישורן להוראת האנגלית בבית הספר.
Accordion Title שלבי ההכשרה
שלבי ההכשרה
סטודנטים סדירים לתואר ראשון (B.Ed) בחינוך והוראת אנגלית:
בשנה השנייה ללימודיהם, מתנסים הסטודנטים בהוראת אנגלית בבית הספר היסודי, זאת בצמוד למורה מאמן. בקמפוס מתקיים במקביל קורס דידקטיקה בהוראת אנגלית לבית הספר היסודי.
בשנה השלישית, מתנסים הסטודנטים במסגרת תכנית "אקדמיה כיתה", בהוראה בבית הספר העל יסודי בתחום לימודי האנגלית, בצמוד למורה מכשיר. בקמפוס נלמדות במקביל תיאוריות חינוכיות ספציפיות למקצוע במסגרת קורס דידקטיקה באנגלית לבית הספר העל יסודי.
בשנה רביעית מתקיים הסטאז' בהוראה בבתי ספר בפיקוח משרד החינוך ובליווי סדנת סטאז'.
הדרכה פדגוגית:
הקורסים וליווי ההתנסות הינם באחריות המדריכים הפדגוגיים. במסגרת ההדרכה יצפה המד"פ בסטודנט בביקוריו בבתי הספר ויעריך את הוראתו.
בתוכנית "אקדמיה כיתה" מלווים הסטודנטים, בנוסף למדריך הפדגוגי הדיסציפלינרי, במנחה אקדמי של התוכנית, אשר נוכח בבתי הספר אחת לשבועיים, תומך בסטודנטים ברמת ההשתלבות בבית הספר והקשר עם המורה המכשיר ויועץ בשילוב פדגוגיה חדשה בהוראה.
דבר ראש התכנית
ד"ר סנדי חביב
ראש התכנית להוראת אנגלית
ד"ר סנדי חביב
ראש התכנית להוראת אנגלית
אנחנו מאמינים כי מורה לאנגלית צריך להיות בעל שליטה יוצאת דופן בשפה האנגלית ובשיטות הוראה מתקדמות. במהלך הלימודים נעשה כל מאמץ כדי לעזור לכם להגיע לרמה המתאימה. עם ההוראה החדשנית ושילוב הטכנולוגיה בכיתת האנגלית שלכם – אנו בטוחים שהתלמידים שלכם יחכו לשיעורים שלכם.
מטרת העל של התכנית להוראת אנגלית היא להכשיר מורים אקדמאיים לאנגלית, המחויבים למערכת החינוך בישראל. לשם כך נבנתה תכנית לימודים מובנית, המכילה דגשים לפיתוח ידע, מיומנויות ויכולות בתחומי החינוך, הוראת האנגלית ובתחום האקדמי. החוג לאנגלית מבקש להרחיב אופקים ולחשוף את הסטודנטים לתחומים רבים ושונים בעולם הוראת האנגלית, כגון הוראת השפה הדבורה, הכתיבה והדקדוק, ושילוב מדיה ומוסיקה.
סגל התכנית
Members Anchor
ד"ר סנדי חביב
ראש התכנית להוראת אנגלית
מרצה בכיר
Ph.D.:
אוניברסיטת ניו-אינגלנד (אוסטרליה) 2011
תחומי מחקר :
בלשנות
ד"ר ליאת בן חורין
מורה בכירה
Ph.D.:
Bábes Bolyai University 2015
תחומי מחקר :
השפעות תרבותיות על לימוד שפה
גב' רולא סראיאלדין- רכזת החוג לחינוך והוראה
גב' קוטי זיידנבאום - רכזת החוג לחינוך והוראה
לא עומדים בתנאי הקבלה?
המכללה מציעה מגוון מכינות ואפשרויות לקבלה לאקדמיה,
טלפון נוסף: 9827* שלוחה 3
מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם