-
כל תכניות הלימוד
- הפקולטה למדעים וטכנולוגיה
-
הפקולטה לחינוך והוראה
- דבר דיקנית הפקולטה לחינוך והוראה
- החוג לחינוך
- החוג להוראת החינוך הגופני
- החוג לחינוך גופני
-
החוג לחינוך והוראה
-
תואר ראשון .B.Ed בחינוך והוראה
- אודות החוג
-
המסלולים שלנו
- לימודי תואר ראשון בחינוך מיוחד והוראת יהדות
- לימודי תואר ראשון בחינוך מיוחד והוראת מדעים (יסודי)
- לימודי תואר ראשון בחינוך מיוחד והוראת לשון עברית
- לימודי תואר ראשון בחינוך והוראת אנגלית
- לימודי תואר ראשון בחינוך והוראת המדעים (על יסודי)
- לימודי תואר ראשון בחינוך והוראת מתמטיקה (יסודי)
- לימודי תואר ראשון בחינוך והוראה לגיל הרך
- דבר ראש החוג
- סגל החוג
- שנתון החוג
- צור קשר
- רישום
-
תואר ראשון .B.Ed בחינוך והוראה
- החוג לניהול וארגון מערכות חינוך
- החוג לעיצוב ופיתוח למידה והוראה
- היחידה לכניסה להוראה ופיתוח מקצועי
- הסבת אקדמאים להוראה
- M.Teach תואר שני מוסמך בהוראה בשילוב תעודה להוראת העל-יסודי
- חינוך מיוחד
- הפקולטה למדעי החברה והרוח
- מכינות
Button to open the popup Form
אני רוצה להשאיר פרטים
מלאו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם
מלאו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם
-
כל תכניות הלימוד
- הפקולטה למדעים וטכנולוגיה
-
הפקולטה לחינוך והוראה
- דבר דיקנית הפקולטה לחינוך והוראה
- החוג לחינוך
- החוג להוראת החינוך הגופני
- החוג לחינוך גופני
-
החוג לחינוך והוראה
-
תואר ראשון .B.Ed בחינוך והוראה
- אודות החוג
-
המסלולים שלנו
- לימודי תואר ראשון בחינוך מיוחד והוראת יהדות
- לימודי תואר ראשון בחינוך מיוחד והוראת מדעים (יסודי)
- לימודי תואר ראשון בחינוך מיוחד והוראת לשון עברית
- לימודי תואר ראשון בחינוך והוראת אנגלית
- לימודי תואר ראשון בחינוך והוראת המדעים (על יסודי)
- לימודי תואר ראשון בחינוך והוראת מתמטיקה (יסודי)
- לימודי תואר ראשון בחינוך והוראה לגיל הרך
- דבר ראש החוג
- סגל החוג
- שנתון החוג
- צור קשר
- רישום
-
תואר ראשון .B.Ed בחינוך והוראה
- החוג לניהול וארגון מערכות חינוך
- החוג לעיצוב ופיתוח למידה והוראה
- היחידה לכניסה להוראה ופיתוח מקצועי
- הסבת אקדמאים להוראה
- M.Teach תואר שני מוסמך בהוראה בשילוב תעודה להוראת העל-יסודי
- חינוך מיוחד
- הפקולטה למדעי החברה והרוח
- מכינות
אירועים לB.Ed. לימודי תואר ראשון בחינוך והוראת מתמטיקה (יסודי)
-
כל תכניות הלימוד
- הפקולטה למדעים וטכנולוגיה
-
הפקולטה לחינוך והוראה
- דבר דיקנית הפקולטה לחינוך והוראה
- החוג לחינוך
- החוג להוראת החינוך הגופני
- החוג לחינוך גופני
-
החוג לחינוך והוראה
-
תואר ראשון .B.Ed בחינוך והוראה
- אודות החוג
-
המסלולים שלנו
- לימודי תואר ראשון בחינוך מיוחד והוראת יהדות
- לימודי תואר ראשון בחינוך מיוחד והוראת מדעים (יסודי)
- לימודי תואר ראשון בחינוך מיוחד והוראת לשון עברית
- לימודי תואר ראשון בחינוך והוראת אנגלית
- לימודי תואר ראשון בחינוך והוראת המדעים (על יסודי)
- לימודי תואר ראשון בחינוך והוראת מתמטיקה (יסודי)
- לימודי תואר ראשון בחינוך והוראה לגיל הרך
- דבר ראש החוג
- סגל החוג
- שנתון החוג
- צור קשר
- רישום
-
תואר ראשון .B.Ed בחינוך והוראה
- החוג לניהול וארגון מערכות חינוך
- החוג לעיצוב ופיתוח למידה והוראה
- היחידה לכניסה להוראה ופיתוח מקצועי
- הסבת אקדמאים להוראה
- M.Teach תואר שני מוסמך בהוראה בשילוב תעודה להוראת העל-יסודי
- חינוך מיוחד
- הפקולטה למדעי החברה והרוח
- מכינות
סגל החוג B.Ed. לימודי תואר ראשון בחינוך והוראת מתמטיקה (יסודי)
ד"ר יואב דביר
מרצה בכיר
Ph.D.: מכון ויצמן למדע 1993
תחומי מחקר :
הסתברות-אומדים המבוססים על סטטיסטי הסדר
ד"ר סולומון וישקאוצן
ראש התוכנית להוראת מתמטיקה
מרצה
Ph.D.: אוניברסיטת בר-אילן 2013
תחומי מחקר :
דינמיקה אריתמטית, אלגברה לא קומוטטיבית
מרצה:
ד"ר נוסבאום יעקב.
מורה:
ד"ר ונגר זהבה, ד"ר חילף נאדר, ד"ר מימון אורנית, ד"ר פיניאן יורם.
תמונה
B.Ed. לימודי תואר ראשון בחינוך והוראת מתמטיקה (יסודי)
-
כל תכניות הלימוד
- הפקולטה למדעים וטכנולוגיה
-
הפקולטה לחינוך והוראה
- דבר דיקנית הפקולטה לחינוך והוראה
- החוג לחינוך
- החוג להוראת החינוך הגופני
- החוג לחינוך גופני
-
החוג לחינוך והוראה
-
תואר ראשון .B.Ed בחינוך והוראה
- אודות החוג
-
המסלולים שלנו
- לימודי תואר ראשון בחינוך מיוחד והוראת יהדות
- לימודי תואר ראשון בחינוך מיוחד והוראת מדעים (יסודי)
- לימודי תואר ראשון בחינוך מיוחד והוראת לשון עברית
- לימודי תואר ראשון בחינוך והוראת אנגלית
- לימודי תואר ראשון בחינוך והוראת המדעים (על יסודי)
- לימודי תואר ראשון בחינוך והוראת מתמטיקה (יסודי)
- לימודי תואר ראשון בחינוך והוראה לגיל הרך
- דבר ראש החוג
- סגל החוג
- שנתון החוג
- צור קשר
- רישום
-
תואר ראשון .B.Ed בחינוך והוראה
- החוג לניהול וארגון מערכות חינוך
- החוג לעיצוב ופיתוח למידה והוראה
- היחידה לכניסה להוראה ופיתוח מקצועי
- הסבת אקדמאים להוראה
- M.Teach תואר שני מוסמך בהוראה בשילוב תעודה להוראת העל-יסודי
- חינוך מיוחד
- הפקולטה למדעי החברה והרוח
- מכינות
אחד מהמקצועות המאתגרים ביותר עבור תלמידים הוא מקצוע המתמטיקה. תלמידים רבים מתקשים במקצוע חשוב זה ולכן נדרשים מורים איכותיים במיוחד להוראתו כבר בשלב בית הספר היסודי. כאלו, שיודעים איך להפוך את לימוד המתמטיקה לחוויה מהנה. אנחנו מזמינים אתכם להצטרף לתוכנית ייחודית המכשירה אתכם להיות מורים ומחנכים מובילים למתמטיקה וחשבון בבתי הספר היסודיים.
דגשים בתכנית
*הכפלנו את מספר השעות של לימודי מתמטיקה טהורה וחינוך מתמטי על מנת שתצאו לשוק העבודה כמורים וכמחנכים מקצועיים עם ידע מעמיק בתחום המתמטיקה.
*קורסים מרתקים כגון: היבטים רגשיים בהוראת מתמטיקה, התפתחות החשיבה המתמטית של הלומד, כלים ודרכים לשילוב טכנולוגיות בהוראת המתמטיקה, פיתוח חשיבה אלגברית בבית-הספר היסודי, שילוב משחקים בהוראת המתמטיקה, רובוטיקה בגישת STEM ועוד.
*התוכנית מכשירה אתכם להוראה בכיתה הטרוגנית המתאימה לכל התלמידים ולכל הרמות, מהיבטים סוציו-אקונומיים, היבטים קוגניטיביים, רגשיים ועוד.
*תוכנית הלימודים הייחודית של תל חי משלבת את לימודי המתמטיקה עם אשכולות הרחבה בחינוך המיוחד ובחינוך הלשוני.
Accordion Title למה ללמוד חינוך והוראת מתמטיקה בתל-חי?
למה ללמוד חינוך והוראת מתמטיקה בתל-חי?
בבניית התוכנית שמנו דגש על העמקת הידע המקצועי של המחנך תוך מתן כלים להנגשת המתמטיקה לאוכלוסיות רחבות מתוך תפיסה של שוויוניות והכלה. במסגרת התוכנית תחשפו לפעילויות מגוונות ומשחקים המנגישים את הוראת המתמטיקה לילדי בית הספר היסודי. כבוגרי החוג להוראת המתמטיקה תהיו זכאים לתואר ראשון בחינוך (.B.Ed), תעודת הוראה במתמטיקה יסודי וההכשרה כוללת הרחבת ידע בהוראת חינוך מיוחד וחינוך לשוני. תוכנית הלימודים עוצבה כך שתאפשר לבוגריה התפתחות אישית לצד התפתחות מקצועית, תוך הקניית ידע, ערכים ותפיסה מערכתית של מקצוע ההוראה, כל זאת באוירה צעירה ודינאמית.
Accordion Title איך זה עובד?
איך זה עובד?
מסלול ישיר לתואר ראשון, תעודת הוראה ותואר שני ב 5 שנים בלבד.
הסטודנטים נרשמים לתואר ראשון חד חוגי בחינוך והוראת מתמטיקה לבית הספר היסודי ולומדים שלוש שנים, בהן ישלימו את חובות תואר ראשון שהן 88 שעות שנתיות. לאחר מכן ממשיכים ישירות לתואר השני שאורכו שנתיים, וזאת מבלי להמתין לצבירת מספר שנות ניסיון תעסוקתי בין התואר הראשון לשני. באפשרות הסטודנטים להשתלב בעבודה במערכת החינוך כבר אחרי השנה השלישית בתכנית.
המשך הלימודים במסלול הישיר לתואר שני תלוי ברצונו של הסטודנט וכפוף לעמידה בתנאי סף של ממוצע 80+ בסוף השנה השלישית ללימודים. סטודנטים אשר לא ימשיכו במסלול הישיר לתואר שני יאלצו להשלים את לימודי תכנית ה– B.Ed בשנה הרביעית בהתאם לתוכנית ההשלמה הנדרשת על ידי ראש התוכנית.
Accordion Title מידע נוסף
מידע נוסף
התכנית מורכבת משלושת תחומי הדעת:
התחום המתמטי:
מטרת הלימודים בחלק המתמטי של התכנית היא לערוך היכרות מעמיקה בין הסטודנט המתעתד להיות מורה למתמטיקה, לבין עולם המתמטיקה. המטרה היא להעשיר את הידע של הסטודנט, תוך פיתוח וביסוס מיומנויות חשיבה ולמידה. שאיפתנו היא לתת לסטודנט במהלך הלימודים כלים שישמשו אותו כל חייו.
בתחום המתמטי התכנית מציעה מגוון קורסים מסוגים שונים. בקורסים אלה, קיים איזון בין החלק המתמטי הטהור של הקורס לבין ההיכרות עם היישומים. מטרתו של הגיוון היא לתת לסטודנט חוויה מתמטית עשירה ומאוזנת. חלק מהקורסים יעסקו במתמטיקה טהורה בהם ניתן להכיר מצד אחד את מבנה המתמטיקה המודרנית, לעסוק בשאלות פילוסופיות עמוקות ומהצד השני לחוות את המתמטיקה כמשחק ושעשוע מהנה. קבוצה אחרת של קורסים היא של הקורסים היישומיים שבהם למושגים ולתוצאות הנלמדות יש חשיבות במדעים ובמקצועות ההנדסה. תלמידינו ילמדו להכיר את המודל המתמטי ככלי לתיאור וניתוח בעיות מדעיות ואת חשיבותו של הניתוח הכמותי כמרכיב יסודי של החשיבה הביקורתית. במהלך לימודיו ייחשף הסטודנט לשימושים הרבים שיש למחשב, ככלי לביצוע חישובים, ניתוח נתונים, בניית הדמיות לצורך חיזוי, המחשת רעיונות מתמטיים וככלי שמאפשר עבודת צוות.
תחום חינוך ופדגוגיה:
הלימודים בתחום זה יתקיימו עם כלל תלמידי הקמפוס. לחלק זה של התוכנית שני חלקים: עיוני ומעשי. החלק הראשון עוסק ביסודות העיוניים של החינוך ומדעי היסוד שלו. בחלק השני, המטרה היא להביא ליישום ידע מתוך היסודות העיוניים של החינוך ומדעי היסוד שלו על סוגיות מציאותיות.
תחום החינוך המתמטי:
תחום החינוך המתמטי משלב את שני התחומים הקודמים. נרצה לבנות את הידע וההבנה של הסטודנטים על אודות למידת מתמטיקה של התלמידים בשלושה היבטים:
תפיסות התלמידים - בהיבט זה ילמדו הסטודנטים נושאים הקשורים לתפיסות התלמידים ולדרכי החשיבה שלהם.
תבניות ידע שונות ומגוונות, כגון: הבנה מול ידיעה, הבנה "רציונלית"- מול הבנה "אינסטרומנטלית", המרכיבים האלגוריתמיים, הפורמליים והאינטואיטיביים של הפעילות המתמטית.
תרבות כיתה:
כאן נעסוק במאפיינים שונים של תרבות כיתה, כגון: שיח מתמטי ונורמות סוציו-מתמטיות. ננסה לבנות אצל הסטודנטים מערכת אמונות בדבר תרבות הכיתה הרצויה והדרכים לפתח את אותה תרבות בכיתות ההוראה. כהשלמה להבנה התיאורטית, הסטודנטים ירכשו כלים מתודולוגיים ודידקטיים להוראת המתמטיקה באופן כללי וגם כלים שמותאמים למקצועות ייחודיים. גולת הכותרת של הקורסים בחינוך המתמטי היא ההתנסות המעשית. שם שאיפתנו היא שהסטודנטים ייצפו במורים מנוסים ויתנסו בעצמם בכיתות בכל האמור לעיל. במהלך ההתנסות יוכלו הסטודנטים להביא לידי מעשה את התיאוריות וליישם את תוצאות המחקרים, בכיתות ממש.
בוגרים ובוגרות:
- בוגרי התכנית להוראת מתמטיקה זכאים לתואר ראשון בחינוך (B.Ed) ותעודת הוראה במתמטיקה במסלול יסודי, עם הרחבת ידע בהוראת חינוך מיוחד וחינוך לשוני.
- בוגרי התכנית להוראת מתמטיקה של המכללה האקדמית תל-חי מבוקשים מאוד במגזר הציבורי, הקהילתי והפרטי, זאת בזכות הכשרה מקצועית וייחודית, הכוללת בתוכה התנסות מעשית.
לימודים מתקדמים:
לימודי התוכנית מקנים לסטודנטים גישה לפתרון בעיות מורכבות ויכולת חשיבה מופשטת, שילוו אותם בהמשך דרכם, ומאפשרים לבוגרנו להמשיך ללימודים מתקדמים, מאסטר ודוקטורט באונ' ומכללות בארץ ובעולם.
Accordion Title תנאי קבלה
תנאי קבלה
ציון פסיכומטרי או ציון משוקלל (בין ממוצע הבגרות לציון הפסיכומטרי/מצרף) 570 (טווח ועדת קבלה החל מציון 520).
בעלי תעודת בגרות יוכלו להתקבל ללא ציון פסיכומטרי במידה ויעמדו בתנאים הבאים:
- זכאות לתעודת בגרות בממוצע 95 (טווח ועדת קבלה החל מציון 85).
- בגרות במתמטיקה:
4 יח"ל לפחות בציון עובר.
בעלי 3 יח"ל ידרשו ללמוד מתמטיקה בקיץ במסגרת מכינת מדעים מרוכזת- בציון 60 לפחות.
סיווג לרמת אנגלית: נרשמים שאין ברשותם ציון בבחינה הפסיכומטרית חייבים להיבחן במבחן אמי"ר/ם.
עברית: מועמדים ששפת האם שלהם אינה עברית ונבחנו בבחינה הפסיכומטרית בשפה שאינה עברית ו/או ששפת ההוראה בבית הספר התיכון שבו למדו אינה עברית, חייבים להציג ציון 110 לפחות במבחן ידע בעברית (יע"ל).
ריאיון אישי.
טווחי ועדת קבלה: ועדת הקבלה תדון במועמדים אשר אינם עומדים בדרישות הקבלה המלאות.
חריגים: ועדת הקבלה תשקול קבלתם של מועמדים חריגים במקרים מיוחדים כגון, הגברת הנגשה להשכלה הגבוהה, אוכלוסיות ייחודיות, נתונים אישיים ייחודיים לתחום הלימוד.
אחוז החריגים לא יעלה על 10%.
רוצים לשמוע על אפשרויות קבלה נוספות? המכללה מציעה מגוון מכינות ואפשרויות לקבלה לאקדמיה.
נשמח למסור לך פרטים נוספים בטלפון: 04-8181855 שלוחה 1 או *9827
התנסות מעשית
התנסות מעשית
Accordion Title אודות ההתנסות
אודות ההתנסות
ההתנסות בהוראה במסגרת הלימודים בקמפוס תל-חי לחדשנות בחינוך ובהוראה נעשית בדגם התנסות קלינית, המאפשרת לסטודנט ליישם תיאוריות שלמד, תוך התנסות בשדה החינוך, קבלת מודל ממורה מנוסה והדרכה ספציפית ממדריך פדגוגי מטעם הקמפוס.
סגל קמפוס תל-חי לחדשנות בחינוך ובהוראה, מלווה את ההתנסות של הסטודנט בשטח בקורס דידקטיקה, המביא מודלים ותיאוריות חינוכיות מוכרות וחדישות, המבוססות על ביבליוגרפיה עדכנית. המכללה מלווה את התנסותם של הסטודנטים במחקרים הבאים לחדש ולשפר את ההכשרה.
ייחודיותו של קמפוס תל-חי לחדשנות בחינוך ובהוראה, כקמפוס פורץ דרך בתחום הפדגוגיה החדשה, שילוב הטכנולוגיה בהוראה ומרחבי למידה דינאמיים, בא לידי ביטוי בעבודת הסטודנט בשדה החינוכי, המביא עימו לבתי הספר המכשירים, דרכי הוראה חדישות ושימוש בטכנולוגיה. המכללה מלווה את הסטודנט ביישום דרכי ההוראה החדשות במהלך התנסותו.
ההתנסות המעשית במתמטיקה מתמקדת בפיתוח וביסוס דרכי חשיבה דידקטית בהלימה למדדים, לנסיבות, למטרות ולתנאים המאפשרים קיומו של שיח בהשקה לתחומים התמטיים השונים הנלמדים בבית הספר והמהווים חלק בלתי נפרד מהפעילות השיחית האנושית.
Accordion Title שלבי ההכשרה
שלבי ההכשרה
סטודנטים סדירים לתואר ראשון (B.Ed) בחינוך והוראת לימודי מתמטיקה ביסודי:
בשנה השנייה ללימודיהם, מתנסים הסטודנטים בקורס "הוראת עמיתים" בתחום הוראת המתמטיקה בקמפוס. במקביל, לומדים קורס דידקטיקה ורוכשים כלים לעבודת המורה.
בשנה השלישית, מתנסים הסטודנטים במסגרת תכנית "אקדמיה כיתה", בהוראה בתוך בתי הספר בתחום לימודי המתמטיקה, בצמוד למורה מכשיר. במקביל נלמדות בקמפוס תיאוריות חינוכיות ספציפיות למקצוע.
בשנה רביעית מתקיים הסטאז' בהוראה בבתי ספר יסודיים בפיקוח משרד החינוך ובליווי סדנת סטאז'.
סטודנטים לתעודת הוראה:
בשנה הראשונה ללימודיהם, מתנסים הסטודנטים בקורס "התנסות חדשנית" המכיל פדגוגיה והוראת עמיתים.
בשנה השניה מתנסים הסטודנטים במסגרת תכנית "אקדמיה כיתה", בהוראה בתוך בתי הספר בתחום לימודי המתמטיקה, בצמוד למורה מכשיר . במקביל, לומדים בקמפוס תיאוריות חינוכיות ספציפיות למקצוע.
בשנה השלישית מתקיים הסטאז' בהוראה בבתי ספר יסודיים בפיקוח משרד החינוך ובליווי סדנת סטאז'.
הדרכה פדגוגית:
הקורסים וליווי ההתנסות הינם באחריות המדריכים הפדגוגיים של סגל התכנית. במסגרת ההדרכה יצפה המד"פ בסטודנט בביקוריו בבתי הספר ויעריך את הוראתו.
בתוכנית "אקדמיה כיתה" מלווים הסטודנטים, בנוסף למדריך הפדגוגי הדיסציפלינרי, במנחה אקדמי של התוכנית, אשר נוכח בבתי הספר אחת לשבועיים, תומך בסטודנטים ברמת ההשתלבות בבית הספר והקשר עם המורה המכשיר ויועץ בשילוב פדגוגיה חדשה בהוראה.
דבר ראש החוג
ד"ר עירית לביא
ראש החוג
ד"ר עירית לביא
ראש החוג
החוג להוראת המתמטיקה בבית הספר היסודי במכללה האקדמית תל-חי, מציע תכנית לימודים לקראת תואר ראשון בהוראת המתמטיקה במסלול בית ספר יסודי במשך ארבעה ימים בשבוע ובנוסף, מסלול מותאם לסטודנטים בעלי תואר ראשון המעוניינים לעשות הסבה מקצועית להוראה. הלימודים מספקים תשתית עיונית ומעשית מוצקה בהוראת המתמטיקה בבית הספר היסודי עם הרחבה של לימודי החינוך המיוחד ו או המדעים בגישת ה STEM. מסגרת הלימודים משלבת תאוריה יחד עם יישומה הלכה למעשה באמצעות התנסות מעשית בבתי הספר החל מהשנה השנייה.
הביקוש למורים בעלי ידע אקדמי עם התמחות במתמטיקה גבוה מאוד וחסרון של מורים מומחים כאלו בולט בחסרונו במיוחד באזור הצפון. בתקופה זו נכחנו עד כמה שוק העבודה בארץ ובעולם אינו יציב אך מורים הינם מצרך מבוקש ויקר בכל תקופה. עם סיום הלימודים, בוגרי תואר ראשון יכולים להשתלב בהוראה במגזר הציבורי והפרטי. חלק מהבוגרים יכול לבחור להמשיך ללימודי תואר שני ובהמשך גם ללימודי דוקטורט.
החוג כולל חברי סגל אקדמי בעלי תואר דוקטור שלמדו והתמחו בטובות שבאוניברסיטאות הארץ והעולם ועוסקים במחקר ובהוראה. בנוסף, מלמדים בחוג מרצים בעלי ניסיון מעשי עשיר שמלווים את ההוראה בראייה רחבה, מתוך ניסיונם המעשי בשדה ההוראה.
השכלה אקדמית היא נכס לכל החיים. תכנית הלימודים מקנה לבוגריה תואר ראשון (.B.Ed) וגם תעודת הוראה. התואר מוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה. באווירת לימודים תומכת ומאתגרת ובסביבה מאירת עיניים עם נופי הגליל העליון.
מועמדים אשר אינם עומדים בתנאי הקבלה מוזמנים ללמוד במכינות ולאחר מכן, בהתאם לממוצע המכינה, להמשיך ללימודי תואר ראשון בחוג. סטודנטים בעלי לקויות למידה מקבלים סיוע מיוחד בהתאם לצרכיהם. מלגות מגוונות מוענקות מדי שנה לסטודנטים עם קשיים סוציו-אקונומיים ולסטודנטים מצטיינים.
אני מציעה לך להצטרף ללימודים בחוג להוראת המתמטיקה בבית הספר היסודי במכללה האקדמית תל-חי: לרכוש מקצוע מבוקש מאתגר ומענין, להוסיף לעצמך ידע רב ערך, לשפר את כישוריך ויכולותיך ולקבל תואר נחשב בשוק העבודה.
סגל המסלול
Members Anchor
ד"ר יואב דביר
מרצה בכיר
Ph.D.:
מכון ויצמן למדע 1993
תחומי מחקר :
הסתברות-אומדים המבוססים על סטטיסטי הסדר
ד"ר סולומון וישקאוצן
ראש התוכנית להוראת מתמטיקה
מרצה
Ph.D.:
אוניברסיטת בר-אילן 2013
תחומי מחקר :
דינמיקה אריתמטית, אלגברה לא קומוטטיבית
גב' עירית אזולאי - רכזת החוג לחינוך והוראת המטמתיקה
לא עומדים בתנאי הקבלה?
המכללה מציעה מגוון מכינות ואפשרויות לקבלה לאקדמיה
טלפון נוסף: 9827* שלוחה 3
מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם