טובים במספרים ומחפשים מקצוע בו תמיד תהיה לכם עבודה?

טובים במספרים ומחפשים מקצוע בו תמיד תהיה לכם עבודה?

שוק העבודה הוא שוק מורכב ומגוון מאד. הוא כולל מבחר עצום של תחומי עיסוק וגם מסגרות שונות לעבוד בהן. ברשימת התחומים שתמיד יש בהם עבודה אפשר למצוא את תחום ראיית החשבונות, המצריך השכלה רלוונטית, ניסיון, ידע מקצועי וגם יכולות ברמה גבוהה. לימודי ראיית חשבון או חשבונאות מוצעים כיום במתכונות שונות ועל ידי מסגרות לימודיות שונות והם הזדמנות מצוינת להשתלב בתחום מבוקש ומכניס.

מה כוללים הלימודים

לא בכדי נחשבים לימודי ראיית חשבון ללימודים מבוקשים מאד ובכל שנה נפתחים מחדש מסלולי לימוד המספקים מענה לאלה, המתעניינים בכך. ניתן לבחור ללמוד הנהלת חשבונות למשל או להתמחות במחלקה החדשה שנפתחה תחת לימודי כלכלה וניהול בתחום החשבונאות וללמוד במסלול מתקדם, המכנה אפשרות השתלבות במשרות שונות. התמחות בראיית חשבון מתבססת על לימודים אקדמיים של 3.5 שנים וכן התמחות מעשית במשרד רואי חשבון על מנת לצבור את הידע והניסיון הנדרשים לפני "שקופצים למים". במסגרת ההתמחות הזו מוצעים חוגים בנושא תיאוריה כלכלית, מנהל עסקים, שוק ההון, שמאות מקרקעין וכן מערכות מידע ניהוליות. מי שבוחר בלימודי התואר האלה יכול להתמחות באחד מתוך התמחויות אלו ולעסוק בכך בהמשך. אפשרות אחרת, כאמור, היא לבחור במסלול של קורס הנהלת חשבונות סוג 1+2, קורס מעשי ומקצועי מאד, המוצע כחלק מלימודי חוץ ולא נחשב כתואר אקדמי אלא כקורס מקצועי לכל דבר.

למי הם מתאימים

לימודי ראיית חשבון וקורס הנהלת חשבונות מתאימים למי שמתחברים למספרים ורוצים לעבוד בתחום הזה. קורס הנהלת חשבונות איננו מצריך ידע קודם וגם ניסיון בתחום והוא יכול להתאים לצעירים אחרי הצבא, למזכירות או מנהלות אדמיניסטרציה שרוצות לקבל הכשרה נוספת וחשובה וכן לאקדמאים שרוצים לעשות הסבה מקצועית ולבחור במסלול חדש. מדובר, כאמור, בלימודי תעודה, המקנים את כל הידע הנדרש כדי לעסוק בכך. לימודי ראיית החשבון יתאימו למי שהוא בעל יכולות מתמטיות גבוהות מאד ובעל יכולת לוגית. כאן מדובר במסלול הארוך יום באקדמיה שמוצע כחלק מלימודי תואר.

אז, מה אפשר לעשות עם זה?

המסיימים בהצלחה את הלימודים יכולים להשתלב במשרדי רואי חשבון או לפתוח, בהמשך, משרד רואה חשבון עצמאי. מי שבוחר במסלול של הנהלת חשבונות יוכל לעבוד במסגרות שונות, הזקוקות לכך, ולמעשה כמעט בכל עסק, מוסד או ארגון שבו נעשית גם עבודה חשבונאית. מכיוון שבמסגרת לימודי תואר ראיית החשבון ניתן לבחור בהתמחות מסוימת, נפתחות דלתות נוספות ורבות יותר המאפשרות למסיימים להתנסות במסלולים מרתקים.

שוק התעסוקה הוא שוק שמשתנה כל הזמן. הוא דינאמי ותמיד צפויות בו הפתעות. יחד עם זאת, וכפי שניסיון העבר מלמד אותנו, תמיד יש צורך באנשי מקצוע בתחום הכספים והחשבונאות, אנשים בעלי הכשרה ויכולת מקצועית ברמה גבוהה. ולכן, מי שרוצה להיות בטוח שימצא עבודה וגם לעסוק בתחום שמעניין אותו אם מתמטיקה היא נושא אהוב עליו, חשבונאות וגם ראיית חשבון הם בהחלט מסלולי הלימוד הנכונים לו.

 

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5232047
8sJ-TU-TfF5XlOvIERso6yz6cPsxKjHCPmrXGjO0kT8
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-5rNm6KODWEhMmxdIfXJMbNvYYZ1G9zYKiwAiJbGMUJA
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form