"טיפים" לכתיבת מסמך קורות חיים אפקטיבי

כתיבת מסמך קורות חיים אפקטיבי
תמונה
יריד תעסוקה 1-2.6.20

מאת: מירה הרשקוביץ - מנהלת תחום יזמות וקשרי תעשייה המכללה האקדמית תל-חי

פרטים אישיים:

התמקדו בפרטי התקשרות בלבד. שם מלא, כתובת דוא"ל וטלפון נייד.

רישום כתובת מגורים מומלץ לתקופת הלימודים בלבד.

תמצית:

רשמו פסקה קצרה בת לא יותר מ-3 שורות אשר תתאר אתכן/ם באופן הקצר, המדויק והאטרקטיבי ביותר ותסביר את הערך המוסף שתביאו למעסיק. מידע כגון: סטטוס לימודי, כישורים ומיומנויות מובילים התומכים בהתאמה לתפקיד. התאימו את התמצית לכל משרה.

השכלה:

ציינו את השכלתכן/ם מן ההווה אל העבר בסדר יורד. ציינו את התואר, המוסד ושנת הלימוד. ציינו הצטיינויות ופרויקטים נרחבים שהגשתן/ם בגמר. במידה וביצעתן/ם הכשרות נוספות שלא במסגרת התואר הפרידו אותן בסעיף הכשרות נוספות.

ניסיון תעסוקתי:

פרטו את הניסיון המקצועי מן ההווה אל העבר בסדר יורד. אל תוותרו על משרות סטודנטיאליות המעידות על היותכן/ם חרוצים ופעלתנים. השתמשו גם בהכשרה המעשית כניסיון תעסוקתי. הדגישו משרות הרלוונטיות לתחום אותו למדתן/ם ושבו תרצו לעסוק.

שרות צבאי/לאומי:

שרתת? רשמו בקצרה – תפקיד, שרות מלא/חלקי ושנת סיום. לא שרתת? השמיטו את הסעיף. הרחיבו רק במקרה של שרות קבע משמעותי או תפקיד המייצג רצף מקצועי.

התנדבויות ופעילויות נוספות:

אל תוותרו על זה. הדרכה בתנועות נוער, פרח והתנדבויות בשעות הפנאי. א/נשים אקטיביסטים נתפסים כא/נשים התורמים יותר לסביבתן/ם גם במקום עבודה.

ידע ביישומי מחשב:

אין צורך לפרט את כל יישומי office. אין צורך לרשום תוכנות סטטיסטיקה ששימשו אתכם בתקופת הלימודים. יש לכן/ם ידע בשפות תכנות או תוכנות ייחודיות? ציינו זאת.

שפות:

דייקו! הקטגוריות הרלוונטיות הן: שפת אם, ברמה טובה, ברמה טובה מאוד.

המלצות ימסרו על פי דרישה:  יש לכן/ם אפשרות לקבל המלצות בשיחת טלפון או בכתב? רשמו את הסעיף. אין לכן/ם? השמיטו. אל תעבירו פרטי ממליצים בטרם ביקשתן/ם את רשותם מראש.

ולסיום:

היו תמציתיים אך אל תשמיטו מידע רלוונטי! פרגנו לעצמכן/ם אך שימרו על צניעות! הגהות, עימוד ונראות לא פחות חשובים מהתוכן! ותרו על תמונה, היופי הוא בעיני המתבונן!

ואם התלבטתן/ם יותר מידי מה לכתוב ואתן/ם רוצים להתייעץ? בדיוק בשביל זה אנחנו כאן בשבילכן/ם. המרכז לפיתוח קריירה!

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5228122
VuBzyI8LExgNNhkqjEU-yU6ebHtrew7LhB0Nx8EkeiI
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-BGyw_A66rcY-9MbH-nNU7ygUlKNoK6tDT1HXYQ_YpPI
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form