-
כל תכניות הלימוד
- הפקולטה למדעים וטכנולוגיה
-
הפקולטה לחינוך והוראה
- דבר דיקנית הפקולטה לחינוך והוראה
- החוג לחינוך
- החוג להוראת החינוך הגופני
- החוג לחינוך גופני
- החוג לחינוך והוראה
- החוג לניהול וארגון מערכות חינוך
- החוג לעיצוב ופיתוח למידה והוראה
- היחידה לכניסה להוראה ופיתוח מקצועי
- הסבת אקדמאים להוראה
- M.Teach תואר שני מוסמך בהוראה בשילוב תעודה להוראת העל-יסודי
- חינוך מיוחד
- הפקולטה למדעי החברה והרוח
- מכינות
Button to open the popup Form
אני רוצה להשאיר פרטים
מלאו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם
מלאו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם
-
כל תכניות הלימוד
- הפקולטה למדעים וטכנולוגיה
-
הפקולטה לחינוך והוראה
- דבר דיקנית הפקולטה לחינוך והוראה
- החוג לחינוך
- החוג להוראת החינוך הגופני
- החוג לחינוך גופני
- החוג לחינוך והוראה
- החוג לניהול וארגון מערכות חינוך
- החוג לעיצוב ופיתוח למידה והוראה
- היחידה לכניסה להוראה ופיתוח מקצועי
- הסבת אקדמאים להוראה
- M.Teach תואר שני מוסמך בהוראה בשילוב תעודה להוראת העל-יסודי
- חינוך מיוחד
- הפקולטה למדעי החברה והרוח
- מכינות
אירועים ללימודי תעודת הוראה הסבת אקדמאים להוראה
-
כל תכניות הלימוד
- הפקולטה למדעים וטכנולוגיה
-
הפקולטה לחינוך והוראה
- דבר דיקנית הפקולטה לחינוך והוראה
- החוג לחינוך
- החוג להוראת החינוך הגופני
- החוג לחינוך גופני
- החוג לחינוך והוראה
- החוג לניהול וארגון מערכות חינוך
- החוג לעיצוב ופיתוח למידה והוראה
- היחידה לכניסה להוראה ופיתוח מקצועי
- הסבת אקדמאים להוראה
- M.Teach תואר שני מוסמך בהוראה בשילוב תעודה להוראת העל-יסודי
- חינוך מיוחד
- הפקולטה למדעי החברה והרוח
- מכינות
סגל החוג לימודי תעודת הוראה הסבת אקדמאים להוראה
ד"ר סנדי חביב
ראש התכנית להוראת אנגלית
מרצה בכיר
Ph.D.: אוניברסיטת ניו-אינגלנד (אוסטרליה) 2011
תחומי מחקר :
בלשנות
ד"ר אדווה חמם זילברשטיין
מרצה
Ph.D.: אוניברסיטת חיפה 2007
תחומי מחקר :
משפחות לילדים עם צרכים שונים ומיוחדים
ד"ר יוסי יפה
ראש החוג לחינוך מיוחד
מרצה בכיר
Ph.D.: אוניברסיטת חיפה 2011
תחומי מחקר :
סגנונות הורות ויחסי הורים-ילדים
ד"ר יפעת לינדר
ראש היחידה למצוינות וחדשנות בהוראה
מרצה
Ph.D.: אוניברסיטת חיפה 2011
תחומי מחקר :
למידה ארגונית וניהול, סימולציות
ד"ר יוסי ממן
מרצה בכיר
Ph.D.: אוניברסיטת חיפה 2001
תחומי מחקר :
הערכה חינוכית, מחקר איכותני, רב תרבותיות
ד"ר איתן סימון
ראש התכנית לתואר שני בהוראה בשילוב תעודה להוראת העל-יסודי
מרצה בכיר
Ph.D.: אוניברסיטת קונסטנטין, סלובקיה 2006
תחומי מחקר :
חינוך, זהות מקצועית של עובדי הוראה
פרופ׳ ענת קדרון
ראש האקדמי של הספרייה
פרופ' חבר
Ph.D.: אוניברסיטת חיפה 2007
תחומי מחקר :
היסטוריה של החינוך בא"י
ד"ר מיטל שבת-סימון
ראש התוכנית להוראת המדעים והביולוגיה, ראש התוכנית לתואר שני בעיצוב ופיתוח למידה והוראה
מרצה בכירה
Ph.D.: אוניברסיטת תל אביב 2009
תחומי מחקר :
קבלת החלטות במצבים פיזיולוגיים שונים
ד"ר שוש שקד
ראש התוכנית ללימודי לשון להוראה
מרצה
Ph.D.: אוניברסיטת חיפה 2006
תחומי מחקר :
חקר השיח, רטוריקה, לשון עברית.
ד"ר עמנואל תמיר
מרצה בכיר
Ph.D.: האוניברסיטה העברית בירושליים 2005
תחומי מחקר :
שינויים ורפורמות במערכת החינוך
תמונה

לימודי תעודת הוראה הסבת אקדמאים להוראה
-
כל תכניות הלימוד
- הפקולטה למדעים וטכנולוגיה
-
הפקולטה לחינוך והוראה
- דבר דיקנית הפקולטה לחינוך והוראה
- החוג לחינוך
- החוג להוראת החינוך הגופני
- החוג לחינוך גופני
- החוג לחינוך והוראה
- החוג לניהול וארגון מערכות חינוך
- החוג לעיצוב ופיתוח למידה והוראה
- היחידה לכניסה להוראה ופיתוח מקצועי
- הסבת אקדמאים להוראה
- M.Teach תואר שני מוסמך בהוראה בשילוב תעודה להוראת העל-יסודי
- חינוך מיוחד
- הפקולטה למדעי החברה והרוח
- מכינות
מסלול הסבת אקדמאים לבעלי תואר ראשון או שני
התכנית להכשרת אקדמאים מיועדת לבעלי תואר ראשון או שני, המעוניינים לעשות הסבה אקדמית וללמוד חינוך והוראה וכן למורים ומורות אקדמאים המעוניינים להוסיף להתמחותם תחום דעת נוסף. לימודי הוראה לבוגרי אקדמיה מעניקים להם את האפשרות ללמד בבתי הספר את המקצוע בו בחרו להתמחות, ומתאימים גם למורים העובדים במערכת החינוך אבל אין ברשותם תעודת הוראה.
המסלולים בהם ניתן ללמוד אצלנו הסבת אקדמאים להוראה:
הוראת הלשון העברית, הוראת היהדות, חינוך במסגרות החינוך המיוחד והמשלב, חינוך בגיל הרך, הוראת המדעים, הוראת האנגלית והוראת החינוך הגופני.
על מנת להתקבל לתכנית זו, על המועמדים והמועמדות להיות בעלי תואר המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, שממוצע הציונים שלהם 70 ומעלה בתחומי המדעים המדויקים, וממוצע 75 ומעלה בתחומים אקדמיים אחרים שאינם מדעים מדויקים. כמו כן, המועמדים נדרשים לעבור ראיון קבלה אישי לבדיקת מידת ההתאמה שלהם לתכנית.
היקפה של תכנית ההסבה יקבע בהתאם לרקע הלימודי הקודם של הסטודנט/ית, לתחום הלימודים שלו/ה לתואר ראשון ובהתאם לתעודת ההוראה המבוקשת. מערכת השעות תותאם לכל סטודנט/ית באופן אישי בהתאם לצרכיו/ה וניתן לפרוס את הלימודים. במרבית המקרים תכנית הלימודים נמשכת בין שנה אחת לשנתיים. הסטודנטים והסטודנטיות לוקחים חלק במגוון של קורסי חובה ובחירה בתחום החינוך ובתחום ההתמחות שלהם. נוסף על כך, יבצעו התנסות מעשית, המהווה חלק מחייב בתכנית זו. ההתנסות מאפשרת היכרות קרובה עם העשייה החינוכית בשדה ותרגול פרקטי של הכישורים שנלמדים בכיתה. את ההתנסות עורכים בליווי של מדריכים פדגוגיים מטעם האקדמית תל-חי וכן של מורים ומורות מבית הספר בו מתרחשת ההתנסות.
Accordion Title למה ללמוד לימודי תעודת הוראה- הסבת אקדמאים בתל חי?
למה ללמוד לימודי תעודת הוראה- הסבת אקדמאים בתל חי?
:תכנית הלימודים כוללת ארבעה תחומים: לימודי יסוד, לימודי חינוך, הוראה ולימודי התמחות
.לימודי יסוד - השתתפות בקורס עזרה ראשונה וזהירות בדרכים
לימודי חינוך - בהם מוצעים קורסים גנריים בחינוך בתחום הפסיכולוגיה, הפילוסופיה והסוציולוגיה של החינוך.
לימודי הוראה ופדגוגיה - ההתנסות בהוראה במסגרת הלימודים באקדמית תל-חי נעשית כהתנסות קלינית, המאפשרת יישום תיאוריות נלמדות, תוך התנסות בשדה החינוך, קבלת מודל ממורה מנוסה והדרכה ספציפית ממדריך פדגוגי מטעם הקמפוס.
ההתנסות בהוראה מבקשת לחשוף בפני הסטודנטים/יות את עבודת המורה, תוך פעילות יזומה והשתלבות בחיי בית הספר ,לטפח את תחושת הייעוד והשליחות למקצוע, לשכלל את יכולות ההוראה בסביבה תומכת ומעצימה ולשפר את הביטחון העצמי במקצוע ההוראה.
לימודי ההתמחות - מעמיקים את הידע בתחום הוראת המקצוע. היקף הלימודים ייקבע בהתאם לרקע הלימודי הקודם של הסטודנט/ית לתחום הלימודים לתואר ראשון, ובהתאם לתעודת ההוראה המבוקשת.
Accordion Title תנאי קבלה
תנאי קבלה
רוצים לשמוע על אפשרויות קבלה נוספות? המכללה מציעה מגוון מכינות ואפשרויות לקבלה לאקדמיה.
נשמח למסור לך פרטים נוספים בטלפון: 04-8181855 שלוחה 1 או *9827
איך זה עובד? - ישנם מספר מסלולים אפשריים:
איך זה עובד? - ישנם מספר מסלולים אפשריים:
Accordion Title הסבת אקדמאים לחינוך והוראה בגיל הרך
הסבת אקדמאים לחינוך והוראה בגיל הרך
התוכנית לגיל הרך מתבססת על תפיסה הוליסטית, הרואה את הילד כשלם ואת סביבת חייו כמכלול.
סגל התכנית שם לו למטרה לשמור על "רוח הגן" ולהוביל את הסטודנטיות והסטודנטים בתפיסת עולם זו, המבוססת על הגישה הקונסטרוקטיביסטית- פרוגרסיבית הומניסטית, אשר מכבדת את עולמו של הילד והידע שהוא מביא עמו. גישה זו תבוא לידי ביטוי בלמידה חוויתית התנסותית, המעוררת סקרנות ותשוקה ללמידה של הילד והמחנך כאחד, מתוך הדדיות, שיח והקשבה.
בוגרי התוכנית יהיו מחנכים המהווים דוגמה אישית, ערכיים, קשובים ומכבדים את האדם באשר הוא, בעלי יכולת לחקור וללמוד בדרכים המותאמות לרוח התקופה: גמישות חשיבתית, עבודה שיתופית, פתרון בעיות ויצירתיות. בוגרינו, בעלי כישורים אלו, ידעו להוביל ולטפח את קבוצת הילדים בגיל הרך, להיות בעלי כישורים ועולם ערכים דומה. המחנכים, הילדים וההורים, המהווים את קהילת הגן, יהיו שותפים לקהילה לומדת, המתפתחת מתוך דיאלוג והקשבה.
Accordion Title הסבת אקדמאים לחינוך מיוחד רב גילאי 6-21
הסבת אקדמאים לחינוך מיוחד רב גילאי 6-21
תחום החינוך המיוחד מתאים ומיועד לאנשים שיש להם את הרצון ואת התכונות הנדרשות לחינוך ולטיפוח ילדים עם צרכים מיוחדים. המטרה של אנשי חינוך אלה היא לא רק לתרום להשכלתם של אותם הילדים, אלא לסייע להם להשתלב בחברה, אם בבית הספר ואם בחיים שמחוצה לו.
Accordion Title תעודת הוראה בפסיכולוגיה, לבעלי תואר ראשון "בחינוך ובפסיכולוגיה"
תעודת הוראה בפסיכולוגיה, לבעלי תואר ראשון "בחינוך ובפסיכולוגיה"
- מסלול ייחודי המיועד לבוגרי תואר ראשון בפסיכולוגיה וחינוך של המכללה האקדמית תל חי
(שלמדו דו-חוגי - חינוך ופסיכולוגיה) - תעודת הוראה בפסיכולוגיה (על יסודי) בשנה אחת וביום לימודים אחד. יום הלימודים הינו יום התנסות בבית ספר, בנוסף, לקורסים מקוונים אחה"צ (טרם נקבע באיזה יום תתקיים ההתנסות).
- התוכנית מסתמכת על לימודי החינוך ולימודי הדיסציפלינה (פסיכולוגיה) אותו למד הבוגר כך שלכל אורך השנה לא יצטרך להגיע לקמפוס ללימודים פרונטליים (פרט ל 2-3 מפגשים).
Accordion Title תעודת הוראה בחינוך מיוחד לבעלי תואר ראשון בחינוך
תעודת הוראה בחינוך מיוחד לבעלי תואר ראשון בחינוך
תעודת הוראה בחינוך מיוחד בשנה אחת לבוגרי תואר ראשון בחינוך.
- מסלול ייחודי המיועד לבוגרי תואר ראשון בחינוך של המכללה האקדמית תל חי וכל מוסד מוכר אחר.
- 2 ימי לימוד בלבד : ימי ראשון - לימודים בקמפוס קצרין , ימי שלישי – התנסות בבתי ספר ( יתקיימו לאורך השנה 3 מפגשים פרונטליים גם בימי שלישי , במקום התנסות ).
Accordion Title הסבת אקדמאים לחינוך והוראה ביהדות
הסבת אקדמאים לחינוך והוראה ביהדות
בשנה הראשונה ללימודיהם, מתנסים הסטודנטים בקורס "התנסות חדשנית" המכיל פדגוגיה והוראת עמיתים.
בשנה השנייה מתנסים הסטודנטים במסגרת תכנית "אקדמיה כיתה", בהוראה בבית הספר בתחום לימודי היהדות (תנ"ך), בצמוד למורה מכשיר . במקביל, לומדים בקמפוס תיאוריות חינוכיות ספציפיות למקצוע.
בשנה השלישית מתקיים הסטאז' בהוראה בבתי ספר על –יסודיים בפיקוח משרד החינוך ובליווי סדנת סטאז'.
Accordion Title הסבת אקדמאים לחינוך והוראה במדעים (יסודי)
הסבת אקדמאים לחינוך והוראה במדעים (יסודי)
בשנה הראשונה ללימודיהם יתנסו בפדגוגיה חדשנית והוראת עמיתים בתפיסת הוראה כוללת בתוך המכללה.
בשנה השנייה ללימודיהם ישתתפו בהתנסות הדיסציפלינארית ביסודי / על-יסודי, במסגרת תכנית "אקדמיה כיתה". ההתנסות תלווה בקורס דידקטיקה שיתמקד בהוראת המדעים.
Accordion Title הסבת אקדמאים לחינוך והוראה באנגלית
הסבת אקדמאים לחינוך והוראה באנגלית
בשנה הראשונה ללימודיהם, מתנסים הסטודנטים בהוראת אנגלית לבית הספר היסודי, זאת בצמוד למורה מאמן. בקמפוס מתקיים במקביל קורס דידקטיקה בהוראת אנגלית לבית הספר היסודי.
בשנה השניה, מתנסים הסטודנטים במסגרת תכנית "אקדמיה כיתה", בהוראה בית הספר העל יסודי בתחום לימודי האנגלית, בצמוד למורה מכשיר. בקמפוס נלמדות במקביל תיאוריות חינוכיות ספציפיות למקצוע במסגרת קורס דידקטיקה באנגלית לבית הספר העל יסודי.
בשנה השלישית מתקיים הסטאז' בהוראה בבתי ספר בפיקוח משרד החינוך ובליווי סדנת סטאז'.
Accordion Title הסבת אקדמאים לחינוך והוראה בלשון עברית
הסבת אקדמאים לחינוך והוראה בלשון עברית
בשנה הראשונה ללימודיהם, מתנסים הסטודנטים בקורס "התנסות חדשנית" המכיל פדגוגיה והוראת עמיתים.
בשנה השנייה מתנסים הסטודנטים במסגרת תכנית "אקדמיה כיתה", בהוראה בבית הספר בתחום לימודי הלשון והשפה, בצמוד למורה מכשיר. במקביל, לומדים בקמפוס תיאוריות חינוכיות ספציפיות למקצוע.
בשנה השלישית מתקיים הסטאז' בהוראה בבתי ספר על –יסודיים בפיקוח משרד החינוך ובליווי סדנת סטאז'.
מה תלמדו
מה תלמדו
Accordion Title אמצעים טכנולוגיים בחינוך – יישום והטמעה
אמצעים טכנולוגיים בחינוך – יישום והטמעה
טכנולוגיות חדשות הן חלק מהנוף האינטלקטואלי שבו סוגים חדשים של ידע מרחיבים גבולות של דיסציפלינות
תחומות. העיצוב והשימוש בטכנולוגיות חדשות מאפשר גישות אפשריות חדשות ללמידה, הקשרים חדשים להישען
עליהם, כלים חדשים לתמיכה בלמידה, והבנות חדשות של הדינמיקה של תהליך הלמידה עצמו. קורס זה בוחן את
תפקידה של טכנולוגיה ביחס למושגים המרכזיים של למידה פעילה, מטה-קוגניציה, והעברת הידע מנקודת מבט רב-
תחומית על למידה. הסטודנטים יפתחו ויישמו אסטרטגיות העושות שימוש בטכנולוגיה בהוראה מבוססת סטנדרטים,
ילמדו בגישת פתרון בעיות ומיומנויות חשיבה מסדר גבוה ויקדמו למידה שיתופית על מנת להגביר את הישגי
תלמידיהם.
יש לעיין בשנתון החוג על מנת לצפות בתכנית הלימודים המלאה.
* מערכת השעות יכולה להשתנות במהלך או לפני הלימודים בהתאם לתכנית הלימודים של הסטודנט ובהתאם לשיקולי המערכת.
מרכז לייעוץ לימודים
המכללה מציעה מגוון מכינות ואפשרויות לקבלה לאקדמיה.
טלפון נוסף: *9827
מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם