ללמוד מגוון מרתק משל נושאים בין נופי הצפון

ללמוד מגוון מרתק משל נושאים בין נופי הצפון

תקופת הלימודים לתואר ראשון היא חשובה ומשמעותית. רוב הסטודנטים נמצאים בשנות העשרים לחייהם, תקופה הנחשבת מהיפות בחיים, תקופה בה רבים בוחרים לצאת מבית ההורים והלימודים מהווים עבורם הזדמנות לשינוי וצמיחה. מכללות בצפון בכלל ומכללת תל חי בפרט נחשבות מבוקשות מאוד. עבור סטודנטים מהאזור שמעדיפים כן להמשיך ולהתגורר בסביבה אליה הם רגילים מכללות בצפון מהוות אופציה מעולה. עם זאת, רבים מהסטודנטים הם דווקא כאלה מאזורים אחרים המעוניינים לשנות אווירה ולהפוך את תקופת הלימודים לייחודית, כזו שתהיה עבורם תקופה מעצבת מכל הבחינות.

מכללת תל חי- נוף ואוירה הם רק חלק מהמכלול

הנוף הקסום של עמק החולה ואצבע הגליל הם נפלאים והופכים את ההווי במכללת תל חי לייחודי, אך עם כל הכבוד לכך- נוף ואוירה נעימה אינם מספיקים כאשר מדובר ברכישת תואר אקדמי ומקצוע. מכללת תל חי נחשבת מובילה בכל קנה מידה, לא רק ביחס למכללות אקדמיות אחרות בארץ אלא גם בהשוואה לאוניברסיטאות ולכן התארים אותם רוכשים הסטודנטים מהווים עבורם קרש קפיצה משמעותי, בין אם ללימודי המשך באוניברסיטאות בארץ ובעולם ובין אם לעבודה נחשקת. במכללה מגוון חוגים בהם ניתן ללמוד לתואר ראשון ושני: פסיכולוגיה, סוציולוגיה ואנתרופולוגיה, חינוך, מדעי הסביבה, מדעי החי, תזונה, מדעי המזון ועוד.

מכללה מובילה ברמת לימודים ובמחקר

במכללה מרצים אשר עוסקים רבות במחקר פעיל במכללה עצמה כך שהם נחשבים למרצים מעולים שנותנים ארגז כלים מצוין לסטודנטים. במכללה מכון מחקר פעיל, מכון מיגל, בו עוסקים במחקר אקדמי ויישומי הן סגל ההוראה של המכללה והן הסטודנטים. במסגרת החוגים השונים בפקולטה למדעים נעשית עבודה רבה במעבדה. המעבדות הן חדשניות ומאובזרות היטב במכשור וטכנולוגיה מתקדמים.  בחוגים אשר עוסקים בלימודי הסביבה כמו מדעי החי, מדעי הסביבה ועוד ישנה עבודת שטח באזור בו נמצאת המכללה המלא בשטחי חקלאות וטבע. גם בפקולטות למדעי החברה והרוח ובפקולטה לחינוך כוללים התארים עיסוק במחקר ובעבודת שטח ובחיפוש אחר חדשנות ושינויים, למשל חדשנות בשיטות הוראה וחינוך.

שיתוף פעולה עם קהילות וחברות באזור

חלק חשוב ממהותו של מוסד אקדמי הוא לתרום לקהילה ולסביבה בה הוא נמצא. זהו דגש המושם בכל תחומי הלימוד במכללת תל חי. מכללות בצפון אשר נמצאות בקשר עם קהילות באזור נהנות מכך שאוכלוסיית הצפון היא הטרוגנית וייחודית. כך למשל באזור מכללת תל חי ישנו שילוב של קיבוצים, מושבות ותיקות, עיירות פיתוח, כפרי מיעוטים כמו דרוזים בעיקר באזור הגולן אף צ'רקסים. הדבר מעשיר את לימודי הסטודנטים בחוגים לפסיכולוגיה, עבודה סוציאלית, חינוך ועוד ובמקביל תורם לאוכלוסיות השונות. בתחום המדעים, שיתוף פעולה נעשה עם חברות בתחום הביוטק והאגרוטק שישנן בסביבה ומכוני מחקר שונים. הקשרים הפוריים והענפים הם רווח נקי מבחינת כל הנוגעים בדבר.

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5253465
BXFbKbeQ6lBdrzu0pWOE6wQwmHei7jj99LKBNjqNgmw
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-BLoywfK5-5SbedzLJ4eB5QMvbQ4Hjrss54Y2kvv1gIU
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form