למה כדאי לכם ללמוד הוראה

למה כדאי לכם ללמוד הוראה

לימודי ההוראה הם פתח למקצוע מאתגר, עשיר באפשרויות, ובעל השפעה רבה על דור העתיד. ישנם לא מעט יתרונות לעובדי ההוראה בישראל, חלקם מוכרים יותר, דוגמת מבנה החופשות ושעות העבודה הנוחות, וחלקם פחות דוגמת מועדון הטבות, השתייכות לגוף חזק בעל יכולת להגן על עובדיו.

לצד אלה, הסטודנטים והסטודנטיות שפונים למכללת תל חי במטרה להשתלב בלימודי ההוראה, אינם עושים זאת תוך חישוב ימי החופשה או הטבות אחרות, אלא בוחרים במסלול עשיר בידע תיאורטי, הכשרה מעשית, כלים אקדמאיים ומגוון רחב של אפשרויות תעסוקה, שלא בהכרח במסלול המסורתי.

התכנית הייחודית של המכללה מיועדת לבעלי תואר ראשון, אשר מבקשים להסב מקצוע לעולם ההוראה, ותוך יצירת מסלול בוטיק איכותי במיוחד, אשר נועד לבנות את דור העתיד של המורים בישראל.

משבר הקורונה אשר נגע עמוקות במערכת החינוך, הוכיח את חשיבותה של הדינמיות, ואת היכולת של מורים מקצועיים וערכיים, להשפיע, ללמד ולהעניק לתלמידים ולמערכת- גם במסגרת תנאים לא מוכרים, קשיים טכנולוגיים וצורך יום יומי להמציא את הגלגל מחדש.

תכנית הלימודים

תכנית הלימודים במסלול הייחודי של מכללת תל חי היא תכנית היברידית- אשר מעניקה תואר שני לצד תעודת הוראה (כאמור לבעלי תואר ראשון בלבד), במסלול לימודים גמיש ומותאם לשילוב עם עבודה, ותוך התנסות מעשית בלמידה בכתות.

התכנית מתמקדת בשימוש בפדגוגיה חדשנית, במטרה לבנות מורים בעלי ידע רחב, מיומנויות, התאמה למציאות הדינמית ולחדשנות מתפתחת. מלבד נתונים יבשים בניהם ציונים והישגים בתואר הראשון, בוחנים צוות הקבלה לתכנית יכולות פרסונליות אישיות, יכולת למידה משמעותית, חיבור ושליטה בטכנולוגיה- וכל זאת במטרה לגייס את טובי הסטודנטים ולבנות מערך של מורים בעלי ידע ומיומנות ותוך התאמה לחזון בו מורים הם משפיעים, מובילים ובעלי יכולות להנחיל רפורמות ולשנות את המבנה הקיים של המערכת.

התכנית מתמקדת בהוראה לבתי הספר היסודיים, וכאמור כוללת גם התנסות מעשית קבועה.

הין תחומי הלימוד הניתנים לבחירה במסגרת תכנית הלימודים של מכללת תל חי:

  • הוראת מתמטיקה 
  • הוראת ביולוגיה 
  • הוראת לימודי ארץ ישראל 
  • הוראת לשון עברית
  • הוראת אנגלית
  • הוראת יהדות 

תכנית הלימודים אורכת שנתיים, ומשלבת בין יום למידה תיאורטי, פרונטלי או באמצעים דיגיטליים, ויום הכשרה מעשי בבתי ספר, בהוראה ישירה ובליווי מדריך פדגוגי והנחיה אישית.

התכנית רואה בקדמה ובצרכי המערכת המשתנים את הבסיס ללמידה, ומספקת כלים רבים להתמודדות עם צרכי החינוך במאה העשרים ואחת.

הלמידה מתקיימת בקמפוס אוהלו לחדשנות בחינוך ובהוראה, תוך הכוונה לסטנדרטים של מצוינות, והענקת מגוון הכלים האקדמאיים מבית מכללת תל חי, שידועה במסלולי הפדגוגיה וסטודנטים מבית מדרשה משתלבים במיטב המשרות בשוק.

השילוב בין תואר שני ממכללה מוכרת לתעודת הוראה המהווה את הכלי לעבודה מעשית, יוצרת דור חדש של מורים ומחנכים, אשר מעלים את יוקרת המקצוע ומשתלבים במערכת החינוך ובמערכות נוספות, בעמדות משפיעות.

 

 

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5253378
Jicd2mmW-sMd_YFjEw0GmXRVFxD5OP8fAr6R8vgAvJg
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-5OewSdk-RbHOVBsZGL758tPGpTLCXDjbDoIvSHDeusI
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form