ביקור שגרירת קנדה במכללה האקדמית תל-חי

להמשך הכתבה- ביקור שגרירת קנדה במכללה האקדמית תל-חי
תמונה
ביקור שגרירת קנדה במכללה האקדמית תל-חי

שגירת קנדה הגיעה לביקור במכללה האקדמית תל-חי, עם ועדת ההיגוי של שותפות חוף אל חוף קנדה - אצבע הגליל

לאחר שלוש שנים בהם לא ביקרו הקנדים בארץ, הגיעה המשלחת של שותפות חוף אל חוף קנדה – אצבע הגליל במסגרת פעילות ועדת ההיגוי, לביקור במכללה האקדמית תל-חי. שגרירת קנדה, הגב' ליסה אן סטדלבאוור (Ms. Lisa Stadelbauer) הצטרפה ליום הפעילות של ועדת ההיגוי וכיבדה את המכללה האקדמית תל-חי בנוכחותה. המשלחת המכובדת סיירה בגליל, נפגשה עם ראשי רשויות ומוסדות חינוך  ובמסגרת זו הגיעה גם לביקור בקמפוס מזרח של המכללה, המאגד את הקשר בין השותפות והמכללה.

את פניה של השגרירה וחברי ועדת ההיגוי קיבלו נשיא המכללה, פרופ' אליעזר שלו ומנכ"ל המכללה אלי כהן. השגרירה סטדלבאוור פתחה את המפגש ואמרה כי היא מברכת את תל-חי על הפיכתה לאוניברסיטת הגליל והוסיפה שהיא שמחה ונרגשת לקחת חלק בביקור זה וכן, תשמח לתמוך ולקדם שותפויות נוספות בין הגליל לקנדים. .

נשיא המכללה הציג בפני השגרירה וועדת ההיגוי של השותפות את חזון המכללה, את הפעילות האקדמית  והמחקרית הענפה הנעשית בה  וכיצד היא נערכת להפוך לאוניברסיטת הגליל ביחד עם מכון המחקר מיגל.

בהמשך הציג  ד"ר אופיר בנימין בפני המשתתפים את פעילות המכללה בתחום המזון והפוד-טק, סיפר על הקמת המכון הלאומי לחדשנות במזון ותיאר את המחקרים הנעשים במכללה. מחקרים אלה כוללים שימוש מפחת ענבים, פחת תירס ופחת תפוחים. המשתתפים במפגש אף נהנו מטעימות של מוצרי מזון חדשים שיוצרו במסגרת מחקרים אלה ע"י סטודנטיות מהחוג למדעי המזון.  

בתום המפגש נערך סיור ברחבי הקמפוס ובאמפי סילבר המרשים, שנבנה מתרומה של ארנון ואניטה סילבר מוונקובר. בסיום הסיור חילקה השגרירה לסטודנטים ברחבי הקמפוס שוקולדים אשר הוטבעו עליהם דגלים של ישראל וקנדה.  

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5230352
a8GKqdVjXLTDaJhE1aYDc1F_D9weVS9fVmIMdKt0ZtM
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-tbXG5RUDs2qI_mqWe43PifjIWIP6MO0VYUii9t4vJes
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form