טקס הנחת אבן פינה בקמפוס קצרין

להמשך הכתבה בנושא טקס הנחת אבן הפינה בקמפוס קצרין
תמונה
טקס הנחת אבן פינה בקמפוס קצרין
טקס הנחת אבן פינה בקמפוס קצרין

בטקס הנחת אבן פינה שנערך בקמפוס קצרין של המכללה האקדמית תל-חי, הבטיחו השרים אביגדור ליברמן ועודד פורר כי יפעלו לקידום אוניברסיטת הגליל.

טקס הנחת אבן פינה למבנה רב-תכליתי חדש, שיוקם בקמפוס לחדשנות בחינוך והוראה של המכללה האקדמית תל-חי נערך השבוע (יום שלישי 12/11/21) בהשתתפות שר האוצר אביגדור ליברמן והשר לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל ושר החקלאות עודד פורר. בטקס לקחו חלק הנהלת המכללה, הנשיא פרופ' יוסי מקורי,  יו"ר הועד המנהל אריק דיין ומנכ"ל המכללה אלי כהן ולצדם ראש מועצת קצרין דימי אפרצב, יו"ר אשכול גליל מזרחי בני בן מובחר, ראש עיריית קריית שמונה אביחי שטרן וראש מועצת מטולה דויד אזולאי.

בימים אלה מתכנסת הועדה המיוחדת שהקימה שרת החינוך, הד"ר יפעת שאשא ביטון,  בכדי לבחון את אופייה ומיקומה של אוניברסיטת הגליל. השרים ליברמן ופורר בירכו על מהלך זה ואמרו כי יש לחכות למסקנות הועדה ולאחר מכן ניתן יהיה לקדם את הקמת האוניברסיטה. 

"אוניברסיטת הגליל היא הגשמת חזון" אמר השר ליברמן "כל האזור הזה הוא הגשמת  חזון, הקמת הישובים ברמת הגולן, קמפוס קצרין של תל-חי, הריבונות הישראלית על רמת הגולן, הכרת ארה"ב ברמת הגולן כחלק אינטגרלי ממדינת ישראל - כל אלה הם חזון שהתממש. החזון הבא שלנו הוא  לפתח את האקדמיה  בגליל ולהקים כאן אוניברסיטה. זהו חזון שברגע שיהפוך למציאות יקפיץ את כל האזור ויביא לתועלות רבות בחינוך ובכלכלה. אנחנו שותפים לחזון של ראשי הרשויות להקמת אוניברסיטה בגליל, שתחזק גם את האזור וגם את מדינת ישראל".

לדברי השר פורר היום יש ממשלה שיש לך חזון. "יש לנו חזון לגבי רמת הגולן. הצבנו את זה גם בהסכמים הקואליציוניים כיעד – עם תכנית מיגון צפון, עם תוכני ייעודית לרמת הגולן ועם תכנית ייעודית לעיר קצרין כבירת הגולן. אנחנו נמצאים היום בשלבים סופיים של גיבוש החלטת הממשלה עם גיבוי מלא של שר האוצר ומשרד האוצר".  

יו" ר הועד המנהל של המכללה האקדמית תל-חי אריק דיין אמר בטקס: "היום אנו קובעים אבן פינה ראשון לבניין רב תכליתי חדש של קמפוס קצרין של תל-חי. אני מודה לכם השרים וראשי הרשויות על התמיכה ועל הסיוע.  כל אבן שנבנית מסייעת לפיתוח הגליל, מביאה עוד סטודנטים, עוד מרצים ועוד משפחות צעירות. אנחנו צריכים כל אחת ואחד מכם שיתמוך בגליל ואני מקווה שבשנה הבאה נתחיל בהקמת אוניברסיטת הגליל".

את הטקס חתם ראש מועצת קצרין דימי אפרצב: "זהו מעמד מרגש ומיוחד אירוע הנחת אבן פינה למבנה לימודי חדש. רק לפני שלושה עשורים היה פה שטח טרשי וקירח והיום עומד כאן קמפוס תל-חי לחדשנות בחינוך והוראה וזו התחלתה של צמיחה מופלאה. קצרין מתקדמת ולא רק כבירת הגולן אלא כמקור אקדמאי, תעסוקתי ומתקדם".

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5238800
_AoGKc85puY4l6dAIMgaFYLDEsV5Cn0I_mBDSu2iceI
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-LKoFfy8eC3LFiU_1dmTn-ob0bmkTXRXl2D073x3XoWs
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form