מסלול התמחות בראיית חשבון

מסלול התמחות בראיית חשבון
תמונה
שתי סטודנטיות בחדר המסחר במכללה

מסלול לימודים חדש בחוג לכלכלה וניהול במכללה האקדמית תל-חי: התמחות בראיית חשבון

המכללה האקדמית תל-חי תפתח, בשנת הלימודים הבאה, מסלול לימודים חדש בחוג לכלכלה וניהול:  מסלול התמחות בראיית חשבון. תכנית הלימודים תיעשה לפי המתווה החדש של המל"ג ותכלול  3.5 שנים שנות לימוד, בשכר לימוד מתוקצב.  

הדרישה לרואי חשבון הולכת וגדלה. חשבונאות משלבת בין תחומי הכלכלה ומנהל העסקים. ההתמחות בראיית חשבון אחראית על הרישום והניתוח של האירועים הפיננסיים במערכת כלכלית כלשהי ועל הצגתם בפני בעלי עניין ובהם מנהלי חברות, בעלי מניות או שלטונות המס.  

רואה החשבון משתלבים בעבודה במשרדים פרטיים של רואי חשבון או במשרד ממשלתי כגון במשרד האוצר, משרד הכלכלה, או בחברות פרטיות. מי שמשמש כרואה חשבון צריך להיות בעל יכולות מתמטיות ולוגיות גבוהות. הוא צריך להיות אדם סולידי, שקול, זהיר ומחושב. מעבר לעבודה עם נתונים מספריים, ישנו גם מרכיב ייעוצי ושירותי בעבודת רואה החשבון. עליו להיות בעל יחסי אנוש טובים, כך שיוכל לפתח קשרי עבודה נאותים עם לקוחותיו. כדי לעבור את מסלול ההכשרה לתפקיד של רואה חשבון, צריך להיות בעל נחישות ויכולת התמדה, כמו גם מכוונות ברורה לתחום.

משרדי רואי חשבון רבים מחפשים סטודנטים לביצוע התמחות כבר בשלבים הראשונים ללימודים, כך שהסטודנטים שילמדו במסלול יוכלו לשלב לימודים עם עבודה ולרכוש ניסיון מעשי חשוב תוך כדי הלימודים באקדמיה.

אין ספק כי הדרך הטובה והמוצלחת ביותר להשתלב בעולם התעסוקה המשתנה במהירות מסחררת, היא ללמוד לימודי תואר ראשון הכוללים התמחויות מקצועיות, בתחומים ספציפיים ומבוקשים. לכן מציע החוג לכלכלה וניהול תל-חי מסלולי התמחות בתחומים מבוקשים מאוד בשוק התעסוקה בנוסף למסלול החדש להתמחות בהתמחות בראיית חשבון. מסלולי ההתמחות שמציע החוג כוללים: ההתמחות בתיאוריה כלכלית, התמחות במנהל עסקים, ההתמחות בלימודי שוק ההון, התמחות בשמאות מקרקעין ומסלול התמחות במערכות מידע ניהוליות.

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5228674
5_3NktpVqwgoeWd4SQLjW_OEmxXl-EiFapCAEYZA1pE
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-xqwr_gPubRaqhDgNYA9HuYgGe1ZMgx5aUUTvUM_okWc
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form