שיתוף פעולה בין רד האט והמכללה האקדמית תל חי

להמשך הכתבה - שיתוף פעולה בין רד האט והמכללה האקדמית תל חי
תמונה
מנכ"ל המכללה מר אלי כהן ונציגי חברת ראד האט
מנכ"ל המכללה מר אלי כהן ונציגי חברת ראד האט

רד האט מביאה את בשורת הקוד הפתוח לצפון:

שיתוף הפעולה בין רד האט והמכללה האקדמית תל חי הושק באירוע חגיגי

במסגרת שיתוף הפעולה, רד האט תקיים פעילויות העשרה בנושאי קוד פתוח לסטודנטים ותעודד סטודנטים ובוגרים מצטיינים להצטרף אליה.

בסמסטר הבא, רד האט תשיק במכללה את תוכנית Beyond, אשר מטרתה להנגיש בצורה מעשית עבור הסטודנטים את תהליכי העבודה, הדרישות והכלים המשמשים היום את התעשייה.

רד האט (Red Hat), הספקית המובילה בעולם של פתרונות קוד פתוח, והמכללה האקדמית תל -חי, הממוקמת באצבע הגליל שבצפון, השיקו את שיתוף הפעולה ביניהן באירוע חגיגי אשר התקיים בחוג למדעי המחשב במכללה. באירוע השתתפו נציגים מחברת רד האט בישראל, נציגים ממכללת תל חי וסטודנטים מהמחלקה למדעי המחשב. במסגרת האירוע, הסטודנטים למדעי המחשב קיבלו הצצה לפעילות של חברת רד האט בעולם ובישראל, תרבות העבודה הייחודית והיכרות עם מוצרי הדגל של החברה. בנוסף, נציגי רד האט העבירו הרצאה, בה התמקדו בעולם הקוד הפתוח ועולם הפיתוח ברד האט.

שיתוף הפעולה נועד כדי לחזק את הקשרים בין רד האט לסטודנטים מהחוג למדעי המחשב בתל- חי, לצד חשיפה לתכנים מעולם העבודה הפרקטי בקוד פתוח, חיבור בין תיאוריה ופרקטיקה והענקת נגישות מעשית לעולם הפיתוח של קוד פתוח. במסגרת שיתוף הפעולה ובמטרה לחבר סטודנטים לדרך העבודה ברד האט, עובדי רד האט המתגוררים בצפון הארץ יפגשו ויעבדו עם סטודנטים מהמכללה במתחם של המכללה בבניין מרגלית סטרטאפ-סיטי, שם ילמדו ויכירו את הקוד פתוח.

הפעילות המשותפת החלה בסמסטר הראשון של 2022 וכוללת הרצאות העשרה בקורסים נבחרים במדעי המחשב להעמקת הידע בנושא הקוד הפתוח ולהעשרת ארגז הכלים של הסטודנטים עם ידע מעשי בתחום. הפעילות רק החלה ורד האט כבר גייסה לשורותיה שני סטודנטים מהמכללה.

בסמסטר הבא, רד האט תשיק במכללה את תוכנית Beyond, אשר הוקמה בשנת 2019 ומנוהלת על ידי ברק קורן וחיים קרסניקר. מטרת התוכנית היא לחבר בין האקדמיה לתעשייה ולהנגיש בצורה מעשית עבור הסטודנטים את תהליכי העבודה, הדרישות והכלים המשמשים היום את התעשייה. הקורסים של Beyond משלבים בין היבטים טכנולוגיים מתקדמים יותר שהסטודנטים לא נחשפים אליהם במהלך הלימודים לצד התמקדות במיומנויות רכות הנדרשות מעובדים חדשים אשר מגיעים לעבוד בתעשייה.

אלי כהן, מנכ"ל המכללה האקדמית תל-חי, אמר כי, "שיתוף הפעולה של החוג למדעי המחשב עם רד האט, הנחשבת למובילה עולמית בעולם הקוד הפתוח, הוא צעד נוסף וחשוב של המכללה האקדמית תל-חי אשר יסייע לקידום הסטודנטים שלנו ויעניק להם כלים להשתלבות בעולם התעסוקה בהיי-טק בצורה המהירה והיעילה ביותר. אנו מודים לרד האט על היוזמה החשובה ומצפים להעמיק את השותפות על ידי פתיחת קורסים נוספים בעתיד הקרוב ושילוב של בוגרינו המצטיינים כעובדים בחברה ובתעשייה בכלל. למכללה קשרים ענפים עם חברות ההייטק בצפון כדוגמת, בי.אם.סי ואנבידיה ואנו מברכים על כל שיתוף פעולה חדש שנוצר".

יניב קאול, מנהל בכיר גלובלי לתחום הנדסת תוכנה ברד האט, בירך את הנוכחים ואמר כי, "אנחנו שמחים להשיק באופן רשמי את שיתוף הפעולה עם החוג למדעי המחשב במכללה האקדמית תל חי. רד האט ישראל משתפת פעולה עם מוסדות אקדמיים בכל רחבי הארץ ופועלת כדי להכיר לסטודנטים את העולם המרתק של הקוד הפתוח, מה שיביא, בסופו של דבר, גם להשתלבותם בתחום. אנחנו עובדים במודל עבודה היברידי וגמיש ומזמינים סטודנטים מכל רחבי הארץ להגיש מועמדות למגוון המשרות הפתוחות בחברה". 

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5226351
M95_nC_lJVNyYBPOfO4y3wL7wT9fuUlM3FDG0HqokdE
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-bOV4agOvwD67Le6WpZ1EuwMe_Ja35Dmfjdyki5pBRkc
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form