תואר ראשון בכלכלה וניהול בשילוב אמנויות פלסטית או צורפות

להמשך הכתבה בנושא שילוב אקדמי ואמנותי
תמונה
המחלקה לצורפות תל חי
המחלקה לצורפות תל חי

 

בעידן שבו הגבולות הולכים ומטשטשים, נראה שגם האפשרות לשלב בין כלכלה, ניהול ואמנויות, רלוונטית יותר מתמיד. השיח בשוק העבודה אכן מעודד אנשי עסקים ומנהלים לפנות ללימודי הרוח והאמנויות במטרה לפתח חשיבה יצירתית במקום סטנדרטיזציה, מתוך הבנה שחשיבה אינסטרומנטלית, כמותית, ממוקדת מטרה כמו במדעים/ מתמטיקה, היא חשיבה צרה שלא תמיד מזהה את התמונה הרחבה. לימודי אמנות ועיצוב מעודדים כמובן מחשבה מופשטת, ביקורתית, המאפשרת יציאה מהקופסה ואימוץ נקודות מבט שונות ומגוונות לכן מציעה המכללה האקדמית תל-חי תכנית ייחודית המשלבת בין לימודים לתואר ראשון B.A בכלכלה וניהול לבין לימודים במכון לאמנויות תל-חי, במחלקה לאמנות פלסטית או במחלקה לצורפות.

התכנית החדשה משלבת את ההיבט הכלכלי והניהולי תוך שימוש בגישה תיאורטית ומעשית גם יחד. לימודי כלכלה כוללים קורסים במתמטיקה ובסטטיסטיקה אשר יאפשרו לסטודנטים להמשיך בלימודי קורסי הליבה בשנה ב' ולאחר מכן בקורסי הרחבה במגוון תחומים בשנה ג'; לימודי ניהול מקנים לתלמידים הבנה בסיסית וכלי יישום מעשיים בתחומי החשבונאות והתמחיר, ניהול פיננסי ומימון, ניהול השיווק וניהול הייצור.

הלימודים במחלקה לאמנות פלסטית בנויים ברובם מסדנאות מעשיות. הגישה הלימודית שמה דגש על הקניית ידע מעשי נרחב ונשענת על לימודי טכניקה כבסיס לפיתוח שפה רעיונית אישי, תוך התמקדות בלימודי: רישום, ציור, פיסול, הדפס, מיצב ומדיה דיגיטלית. את הלימודים מלווים מפגשים עם מגוון מרצים, אמנים, אוצרים ואנשי תרבות, במטרה לחשוף את הסטודנט למגוון נקודות מבט ומדיומים ולסייע לו לנסח את דרכו האמנותית והייחודית ולממש רעיון לכדי עבודת אמנות.

תכנית הלימודים במחלקה לצורפות ייחודית בגישתה לשימור טכנולוגיות מסורתיות ושילובן עם טכנולוגיות מתקדמות ותפיסות עכשוויות בעיצוב ואמנות. הלימודים מתבססים על פיתוח מיומנות טכנית גבוהה לצד שיח מתמיד עם עולם האומנות והעיצוב- באמצעות קורסים שעיקרים פתוח שפה רעיונית אישית, בהתאם לתפיסת עולמו של כל סטודנט. כל אלו באים לידי ביטוי בפרויקטים אישיים עשירים וייחודיים- תכשיטים, אובייקטים, כלים ויודאיקה.

"לתכנית חשיבות רבה גם לכאלו הרוצים לפתח קריירה כאמנים" אומרת ד"ר גל שחר, מנהלת המכון לאמנויות "היא תאפשר להם לרכוש כלים לפיתוח חשיבה כלכלית וניהולית בפתיחת עסק עצמאי ו/או סטודיו לאמנות. הבוגרים והבוגרות יקבלו כלים לשילוב בין העולמות, לראייה רחבה, יצירתית וביקורתית ומתוך כך יוכלו להשתלב ולהוביל שורה של תפקידים בחיבור של שני עולמות: כלכלה ואמנות, שעד לא מזמן נחשבו עולמות סותרים".

הלימודים במכון לאמנויות תל-חי ובמכללה האקדמית מתנהלים בכיתות קטנות ומבטיחים יחס אישי וליווי קשוב של צוות המרצים.  בוגרי המסלול יהיו זכאים לתואר ראשון בכלכלה וניהול ותעודת בוגר המכון לאמנויות - מדריך לאמנות בקהילה.

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5252195
F7rLLxBXpD_CurAJ_P8FBHtWgbkI23YcXpVLuvb0UU8
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-TnEINQYpuK4Z8bNIO0XYhyVAp3pUk8T7Kd4dsuk9gyE
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form