מחפשים מקצוע מרתק שיכול לעצב את העתיד?

מחפשים מקצוע מרתק שיכול לעצב את העתיד?

ההתפתחות המטאורית שישנה בתחומי הרפואה והמדעים אפשרית גם בזכות התפתחות הטכנולוגיה והמחשוב. עידן ההייטק הביא עימו אפשרויות רבות למחקר ופיתוח בתחומי הרפואה והמדע ומציאת כלים ופתרונות להתמודדות עם בעיות שבעבר לא נראו קרובות אפילו לפתרון. עידן ההייטק משלב בתוכו התקדמות רבה הן באיסוף מידע כרקע למחקר והן באיסוף, עיבוד נתונים והסקת מסקנות בצורה מדויקת, ממוקדת ומהירה. מכללת תל חי מציעה לימודי ביואינפורמטיקה המשלבים את מדעי החיים והרפואה עם מחשבים ובוגריהם "נחטפים" בשוק העבודה.

מה כוללים לימודי ביואינפורמטיקה?

ביואינפורמטיקה הוא כאמור תחום המשלב בין דיסציפלינות שונות ונוגע בכל אחת מהן, לכן לימודי ביואינפורמטיקה עוסקים בתחומים שונים במדעים: ביולוגיה, עם דגש על גנטיקה, אנטומיה ורפואה, פארמקולוגיה, ביוטכנולוגיה, כימיה ומקצועות מדעיים נוספים יחד עם מדעי המחשב. החלק של מדעי המחשב כולל בסיס שנדרש במדעי המחשב ולאחר מכן התמקצעות בתחומים הרלוונטיים לביואיניפורמטיקה. במהלך הלימודים ישנו שילוב בין לימודים עיוניים ותיאוריה לבין עבודת מעבדה ועבודה פרקטית. כל אלה יחד מעניקים לבוגרי התואר "ארגז  כלים" להשתלבות מיידית בשוק העבודה בחברות בתחום זה.

למי מתאימים לימודי ביואינפורמטיקה?

כיוון שמדובר על שילוב תחומים ששניהם ריאליים, הן מדעי המחשב והן תחומי הביולוגיה והרפואה, לימודים אלה מתאימים לאנשים אשר זהו הכיוון שלהם. חשוב שיהיה להם עניין ותשוקה לשני התחומים. בשל רמת הלימודים הגבוהה ישנם תנאי קבלה המבוססים על ממוצע הבגרות וציון הפסיכומטרי, כאשר לרוב מגיעים ללימודים אלה בעלי ציון גבוה יחסית במתמטיקה ברמה של 4 או 5 יח"ל (התנאים המדויקים משתנים משנה לשנה). התואר מתאים גם לבעלי תואר ראשון בתחום משיק כמו מדעי החיים, ביולוגיה, רוקחות ועוד.

מהן האפשרויות העומדות בפני בוגרי התואר?

כאמור, השילוב בין מחשבים לרפואה נחשב מבוקש מאוד היום בשל הניסיונות למצוא פתרונות לבעיות שונות ברפואה המחייבים דיוק רב והסתמכות רבה על כלים מתקדמים וחדשניים. בוגרי התואר יוכלו להשתלב בחברות העוסקות בביו רפואה וביוטכנולוגיה, להשתלב בחברות סטארט אפ ומיזמים חדשניים. בין אם זו חברה ותיקה ובין אם חברת סטארט אפ או פרויקט ייחודי מסוגו בתחום, השכר, גם למתחילים, נחשב גבוה בהשוואה למשכורת הממוצעת במשק וכמובן שהאפשרויות להעלאת השכר בהמשך הן רבות. ניתן גם להמשיך בצד המחקרי ולפתח קריירה אקדמית עם תארים מתקדמים בביואינפורמטיקה.

מדוע כדאי ללמוד בתל חי?

מכללת תל חי שמה דגש הן על הצד התיאורטי והן על הצד היישומי בכל אחד מהתארים הנלמדים בה. סגל ההוראה בתחום הוא מצוין וכולל מרצים המתמחים בתחום מן הפן המחקרי והמעשי שלו. למכללה כלים המאפשרים לסטודנט להתנסות בתחום בשטח באמצעות מעבדות חדשניות ומאובזרות היטב אשר מהוות חלק משמעותי מן התואר. למכללה מרכז יזמות וחדשנות התומך ומעודד אמצעים שונים לקירוב הסטודנטים אל פיתוח הקריירה באמצעות כנסי יזמות, שיתופי פעולה עם חברות, מכוני מחקר וגופים שונים. בנוסף, הסביבה היפהפיה והפסטורלית, חיי החברה, ההווי והאווירה שישנם במכללת תל חי ייחודיים בהשוואה למוסדות לימוד אחרים.

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5251751
-cflr6Z0FBOICKtvY4lcP9N348JgvzZtWD5oaBLCsLQ
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-WMvmRJtluGpl5r5lV4GU7KP1MkZXn7LAfijK0COPWPw
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form