מתלבטים מה לעשות בחיים? הנה ההזדמנות שלכם

מתלבטים מה לעשות בחיים? הנה ההזדמנות שלכם

אחד הצמתים החשובים והמוכרים בחיים הוא הצומת בו נבחר מה נרצה ללמוד והיכן. אין ספק שבחירת לימודי תואר ראשון היא בחירה חשובה שתשפיע מאוד על המשך החיים. עם זאת, לא רק צעירים משוחררים אחרי טיול נמצאים בצומת הזה. יותר ויותר אנשים בשנות השלושים ואפילו הארבעים לחייהם מחליטים על לימודים נוספים- תואר ראשון אחר או תואר שני במטרה לשנות כיוון או להתמקד בתחום ספציפי. כך או כך, מכללת תל חי היא מקום נהדר ללמוד בו והיא מציעה מספר ימים פתוחים בשנה בהם תוכלו להכיר את המכללה, את חוגי הלימוד, סגל ההוראה וההנהלה ובכלל את המקום על האוירה המיוחדת שבו.

מה ניתן ללמוד במכללת תל חי?

כפי שיוסבר לכם במהלך יום פתוח, מכללת תל חי מציעה מגוון תוכניות לימוד וחוגים  ללימוד תואר ראשון ותואר שני. בפקולטה למדעי החברה והרוח ישנם החוגים לכלכלה וניהול, פסיכולוגיה, עבודה סוציאלית, ניהול שירותי אנוש, לימודי מזרח אסיה. הפקולטה למדעים וטכנולוגיה כוללת חוגים ייחודיים כמו מדעי החי (שמהווה שילוב של מדעי החיים עם זואולוגיה, אקולוגיה וגם בריאות וטיפול בבעלי חיים), ביוטכנולוגיה, מדעי המחשב, ביואינפורמטיקה, מדעי המזון, מדעי התזונה ומדעי הסביבה. ישנה הפקולטה לחדשנות בחינוך והוראה שכוללת חינוך והוראה וחינוך גופני. בנוסף ישנו המכון לאמנויות בו מסלולי לימוד של אמנות פלסטית, צורפות וקדרות.

היתרונות שישנם למכללת תל חי

למכללת תל חי מספר יתרונות ותכונות ייחודיות. הלימודים משלבים בכל אחד מהתחומים בין הענקת ידע ובסיס נרחב לבין מתן כלים יישומיים ומקצועיים תוך התנסות רבה בשטח. למכללה מכון מחקר בו מתנסים הסטודנטים בעבודות חקר במגוון החוגים, המקצועות המדעיים כוללים הרבה מאוד עבודת מעבדה המתקיימת במעבדות החדישות המצוידות במיטב הציוד. מיקומה הלא שגרתי של המכללה מקנה לה תכונות המשתלבות עם הלימודים: לימודים באווירה רגועה (כי איך אפשר אחרת עם הנוף המקסים של החרמון והחולה?), עבודה בקבוצות קטנות ויחס אישי, זיקה לטבע ולשטח וכן קשר ושיתופי פעולה עם קהילות שונות באזור הגליל, חברות ומכוני מחקר. במכללה תרגישו על בסיס יומיומי את השחרור והניתוק מחיים לחוצים מחד, אך חדשנות, פרקטיות ועדכניות מאידך.

מדוע כדאי להגיע ליום הפתוח?

השתכנעתם שמכללת תל חי היא מקום נפלא ללמוד בו? עדיין אנחנו מזמינים אתכם וממליצים להגיע ליום הפתוח ולהתרשם. ישנן הסעות חינם מכל הארץ. ניתן להשתתף בסיור בו יוצגו לכם חלקי המכללה השונים, תכירו את החברות עימן נמצאת המכללה בשיתוף פעולה, תראו את המרכז ליזמות וחדשנות. יום פתוח הוא הזמן להתייעץ עם סגל ההוראה ודיקני הפקולטות ולשמוע את כל המידע המעניין והרלוונטי לכם, לברר לגבי מלגות ומגורים במעונות ובכלל לטעום מחיי הקמפוס המשלבים רמת לימודים גבוהה ללא פשרות יחד עם יחס אישי, גמישות, חיי חברה נהדרים והרבה ירוק. בנוסף, בהרשמה שתתבצע ביום הפתוח יקוזזו לכם דמי ההרשמה ששילמתם. 

רוצים להגיע ביום הפתוח הבא ולהתרשם? צרו איתנו קשר ונעדכן אתכם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5232882
3xo9zCNrL1VSxzyOZenKH26PRCOllUafVOaCMJz3lUE
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-LquWjxkdUv7u_iOaPjZoxdtpf21NUE35SeYzjIy-01Q
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form