סיימתם תואר ומחפשים להשפיע במישור החינוכי? בואו ללמוד בתל חי

סיימתם תואר ומחפשים להשפיע במישור החינוכי? בואו ללמוד בתל חי

זה החל לפני עשור בטפטוף, הפך בהמשך לגשם חזק וכיום כבר מדובר במבול של ממש. יותר ויותר צעירים וצעירות בוחרים לנתב את חייהם לעשייה חשובה מאין כמוה – חינוך דור העתיד של ישראל. גם אתם מתעניינים בכך? אתם חייבים להכיר את המקום שבו הלימוד הוא לא רק שלב בדרך לחלום, אלא חלק בלתי נפרד מהחוויה – מכללת תל חי.

להיות מורה בישראל – מה צריך בשביל זה?

יותר מ-200,000 מורים מועסקים בישראל ואם ברצונכם להצטרף אליהם, כיום זה קל וקצר מתמיד. מה צריך בשביל להפוך למורה בישראל? ובכן, תחום ההוראה בישראל הינו הטרוגני במיוחד, דבר שמתבטא בהבדלי מגדר, גיל רקע אישי ותרבותי ועוד, אך לכולם ישנו מכנה משותף אחד – רצון עז לשנות ולהשפיע, לעצב ולנתב, לעזור ולסייע ולהפוך את ישראל למקום שיותר טוב לחיות בו. אם גם אתם עונים להגדרות הללו ויש ברשותכם תואר אקדמאי כלשהו, כדאי מאוד שתכירו את תוכנית הסבת האקדמאים להוראה של מכללת תל-חי.

השינוי המקצועי שלכם מתחיל במכללת תל-חי

כמעט עשור עבר מאז יצאו לדרך לראשונה מסלולי הסבת האקדמאיים לחינוך בישראל ובמכללת תל-חי הם נחשבים עד היום למבוקשים והמובילים ביותר, כאלה שמושכים אליהם סטודנטים מוכשרים, באיכות גבוהה, בעלי תשוקה אמיתית לשנות ולהשפיע. מסלולי הלימוד בתוכנית זו מתאימים לכל מי שסיים בהצלחה את לימודי התואר הראשון שלו (לא חשוב באיזה מסלול) ומעוניין לעבור תהליך מקוצר (לרוב – כשנתיים), בסיומו יוכל להשתלב במערכת החינוך כמורה מן המניין.  

מדוע מסלולי הסבת אקדמאים להוראה נחשבים למבוקש כל כך? מאחר ואין עוד הרבה מקצועות בעלי משמעות רבה כל כך, שניתן להשתלב בהם בתוך שנתיים בלבד של לימודים ולזכות בקריירה יציבה ומתגמלת מכל הבחינות. מסלול הלימודים המקוצר מושך רבים גם בשל העובדה שלעומת המסלול הארוך של לימודי ההוראה, הוא כולל חלק תיאורטי קצר יחסית והרבה התנסות מעשית (החל משנת הלימוד הראשונה), כשהקורסים שצריך להשלים נקבעים בהתאם לסוג התואר שברשותכם.

יתרון הבחירה בתוכנית ההסבה להוראה של מכללת תל-חי הוא בכך שתוכלו לבחור מבין מגוון רחב של מסלולי הסבה, בסיומם תוכלו להשתלב כמחנכים, מורים למקצועות ליבה (אנגלית, מתמטיקה, מדעים ועוד), להכין תלמידים לבגרות או להיות חלק ממסגרת החינוך המיוחד או הגיל הרך, ובכך שמיטב המרצים בתחום החינוך בישראל ילמדו אתכם.

מכללת תל-חי – כאן הכי כדאי!

תוכנית הסבת האקדמאים להוראה של מכללת תל-חי תספק לכם לא רק את המסלולים המגוונים ביותר והמרצים המקצועיים ביותר, אלא גם מערכות לימוד גמישות, מעונות סטודנטים חדשים (המוצעים במחירים נמוכים במיוחד) וכמובן נוף מדהים של הגליל העליון, שיאפשר לכם לשלב באופן מושלם בין לימודים והנאה. שכר הלימוד הינו סביב 12,000 ₪ לשנה וקיימות גם מלגות, הנחות והטבות שכדאי לברר לגביהן. בקיצור, גם מבחינה כלכלית, מי שבוחר ללמוד במכללת בתל-חי, מרוויח בגדול!

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5232532
AK0FBK4o-_MH__cHnyEWkLD2-3o8JNQhYfrX5RrQgO8
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-MdEhdMHVNDZZyOrpXHAX2ezK9IU1-wA_yDcnG00Jqds
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form