עדן בהלול עלתה לגמר בהאקתון לזכרה של מיכל סלה ז"ל

האקתון לזכרה של מיכל סלה ז"ל
תמונה
עדן בהלול מהחוג לכלכלה וניהול עם התמחות במערכות מידע עלתה לגמר בהאקתון  לזכרה של מיכל סלה ז"ל שנערך בבית הנשיא

עדן בהלול מהחוג לכלכלה וניהול עם התמחות במערכות מידע עלתה לגמר בהאקתון  לזכרה של מיכל סלה ז"ל שנערך בבית הנשיא

טקס הענקת הפרסים לזוכים בהאקתון לזכרה של מיכל סלה ז"ל, בוגרת החוג לחינוך, שנרצחה על ידי בעלה לנגד עיניה של בתם הקטנה, הסתיים אתמול במעמד מרגש בבית הנשיא. בטקס השתתפו לצד הנשיא שרים ומכובדים רבים ומשפחתה של מיכל ז"ל. 

בדברי הפתיחה של לילי בן עמי, אחותה של מיכל נאמר: "היעד הוא להפוך את ישראל למעצמה עולמית בלוחמה בטרור בתוך הבית. המטרה היא אפס נרצחות בשנה. החברות קודה, אינ דב, מייקרוסופט, פייסבוק, מובילאיי, גוגל, וויקס, אמדוקס, ווייז, אינטל ועוד – כולם שילבו ידיים עם מומחי משרד הרווחה, המשרד לביטחון פנים, עמותת בת מלך, ויצו, נעמת, פורום המקלטים ועוד. בזכותכם החלום התגשם."

לראשונה במדינת ישראל החברות הכי גדולות במשק התגייסו לסייע בחשיבה ופיתוח של פתרונות טכנולוגיים למיגור האלימות במשפחה והצלת חיים. להקאתון נרשמו 1800 מתכנתי עילית, יזמים ומומחי אלימות במשפחה. הם סקרו 136 רעיונות מצילי חיים שהוגשו ע"י הציבור.  בהמשך הורכבו 54 צוותים, אשר כללו מעל  300 יזמים צעירים ולשלב הגמר עלו 7 מיזמים בלבד.

עדן בהלול, סטודנטית לתואר ראשון במסלול כלכלה עם התמחות במערכות מידע, העפילה לגמר עם צוותה והייתה אחת מתוך 7 המיזמים שעלו לשלב הסופי והאחרון. עדן היא אחת מתוך 20 סטודנטים הלומדים במכללה בתכנית יזמות חדשה וייחודית באקדמיה, בתמיכת המועצה להשכלה גבוהה. התכנית הינה בהובלת מרכז היזמות והחדשנות של המכללה והיא מפגישה במרחב משותף סטודנטים מכלל החוגים, מהפקולטות למדעים ומדעי החברה והרוח ומאפשרת להם לפתח רעיונות יצירתיים, לצד השתתפות בקורסים המקנים כלים מעשיים לפיתוח מיזם וכלים לחשיבה יצירתית בתוך ומחוץ לקופסה. "כל הכלים שקיבלתי בתכנית היזמות התחברו לי בתחרות וקיבלתי הארה על התהליך וזה הוביל אותי קדימה" אמרה עדן. 

עדן הובילה את צוות המיזם והייתה אחראית על מחקר השוק והמודל העסקי. איתה בצוות הייתה קבוצה של יזמים מוכשרים - יובל אהרוני - מתכנת, שרון שילקין - מעצבת גרפית, אוהד אפרת - עיצוב מוצר ועריכת וידאו, שיר גרינבלט - מערכות מידע וחומרה.

המוצר אותו הציעו  ואיתו העפילו לגמר נקרא Safety strap ומהותו, רצועת ביטחון - רצועה חכמה, אותה ניתן לחבר לשעון או לענוד כצמיד. הרצועה כוללת חיישנים שיכולים למדוד מאפיינים מסוימים אצל המשתמשת, ולזהות האם היא נמצאת כרגע במצב מצוקה. ובמידת הצורך לשלוח הודעה לאנשי קשר.

"זהו ההאקתון השלישי בו לוקחת המכללה חלק בשבועיים האחרונים בחסות מרכז היזמות והחדשנות" אומרת מירה הרשקוביץ, העומדת בראש מרכז היזמות והחדשנות במכללה "החוג למדעי המחשב, השתתף בהאקתון בנושא טוהר הבחינות בחסות אוניברסיטת ת"א ובשיתוף פעולה עם מוסדות אקדמיים נוספים. כמו כן, קבוצה של סטודנטים הלומדים בתכנית יזמות באקדמיה השתתפה בהאקתון טכנולוגי בשיתוף פעולה עם המכון הטכנולוגי HIT בחולון ועסקה באתגרי שוק התעסוקה המתהווה וטכנולוגיות חינוכיות במערכת החינוך. גם בהאקתון המדובר זכו שלושה סטודנטים מתכנית יזמות באקדמיה בפרסים השני והשלישי וזכו למחמאות רבות על החדשנות, המקוריות והמוטיבציה הבלתי נלאית".

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5251026
Ppawxb5INm7oj_QcMbOT45eBoFuxLqrVczTFDH10dGI
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-PR6CKsJXsILtVJiPtHZzUZibkZH641_z9d2ll5vihyU
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form