מדור בחינות עוסק בתכנון, ארגון ופיקוח של מערכת הבחינות במכללה.

  • תכנון לוח בחינות, בתיאום עם רכזי החוגים.

  • שיבוץ כיתות בחינה.

  • גיוס והכשרת משגיחים.

  • מתן פתרונות בזמן אמת במהלך בחינה, כולל טיפול במצבים מנהליים, אקדמיים וטכניים.

  • הזנת ציונים לפי הנחיית המרצים.

  • ריכוז פניות לוועדה למועדים חריגים.

  • מאגר מידע בנושא בחינות מקוונות.

עקב העומס הרב בפניות טלפוניות, הדרך הנכונה לפנות אל מדור בחינות, היא באמצעות אייקון "תמיכה" באפליקציה בטלפון הנייד, או "פנייה לקבלת שירות" במסך הכניסה לפורטל האישי.
וכמו כן בוואטסאפ במספר 04-8181512

פניות לתמיכה טכנית בבחינות ETEST 04-8181512 לחץ 1 לתמיכה טכנית, בווטסאפ.

פניות טלפוניות קמפוס קצרין

ימים א'- ה'- 09:00-15:00

טלפון נוסף: 04-8181236

פניות טלפוניות קמפוס תל-חי

מענה בתוך 48 שעות.

ימים א' - ד' 13:00-09:00

יום ה' 11:00 - 15:00