רוצים להשפיע על הכלכלה? הצטרפו אלינו

רוצים להשפיע על הכלכלה? הצטרפו אלינו

ישנו מקצוע שתמיד היה נחוץ ורלוונטי ותמיד גם יהיה, המקצוע שמבין, חוקר ומשפיע על תהליכים ותנועה במשק כולו והוא כמובן הכלכלה. העוסקים בכלכלה ומבינים בה, במיוחד בוגרי תואר ראשון בכלכלה, הם זרוע משמעותית בכל ענפי התעשיה, החל ממחשבים והייטק ועד תעשיה כבדה וכמובן הם המהות של מוסדות פיננסיים כמו בנקים, בתי השקעות ועוד. לכן, תואר בכלכלה נחשב לתואר מבוקש שתמיד יהיה שימושי ופרקטי.

כלכלה עם ניהול- שני חלקים שמשלימים זה את זה

במכללת תל חי תואר בכלכלה הוא למעשה תואר בכלכלה וניהול. אנו רואים בכלכלה ובניהול שני חלקים שמשלימים זה את זה. ידע מספק בניהול מאפשר לתרגם את מה שנלמד הן לחיי היום יום והן לתפקיד ניהולי כשכירים או כעצמאים בכל  בתחום שתבחרו. הלימודים נבנים בצורה כזו שתחילה תקבלו את הבסיס, ולאורך שנות הלימוד תלכו ותתמקדו יותר בכלכלה עצמה ובסוף גם תוכלו התמחות המתאימה לכם. כך אתם יוצאים גם עם ידע נרחב וגם עם התמקצעות וכלים יישומיים לתת התחום בכלכלה המדבר אליכם.

כיצד בנוי תואר בכלכלה במכללת תל חי?

בשנה הראשונה כולל התואר בעיקר מקצועות בסיס שחובה על כל כלכלן להכיר  כמו מתמטיקה וסטטיסטיקה, מבוא לכלכלה א ו- ב. בשנה ב' תיכנסו עוד יותר לעומקי הכלכלה עם מקצועות כמו כלכלה מאקרו ומיקרו, מימון ועוד ובשנה השלישית תעמיקו עוד יותר עם מקצועות כמו ניהול פיננסי ומימון, כלכלה בינלאומית, שוק ההון וניירות ערך, אסטרטגיה עסקית ועוד. ניתן להתמחות באחד התחומים: שמאות מקרקעין, שוק ההון, מנהל עסקים, תיאוריה כלכלית, חשבונאות או לבחור שלא להתמחות בתחום ספציפי.

מאפיינים מיוחדים של התואר בתל חי

בנוסף למאפיינים הכלליים של התואר, אנו מציעים דרכים נוספות כדי לדייק ולהתאים את התואר לרצונות ולשאיפות שלכם:

  • לימודי כלכלה כתואר חד חוגי או חלק ממסלול דו חוגי: במסגרת המסלול הדו חוגי ניתן ללמוד כלכלה וניהול יחד עם מקצוע נוסף, למשל פסיכולוגיה, משאבי אנוש, מדעי המחשב ועוד. במסגרת לימודי כלכלה במסלול דו חוגי תקבלו את כל הכלים הנדרשים לעסוק בכלכלה כמו גם להמשיך לתואר מתקדם.
  • שילוב כלכלה עם אמנות: לכאורה אלה נראים שני  קצוות הסקאלה: החומרי ביותר עם הרוחני ביותר, אך אנו לא רואים בהם ניגוד אלא השלמה, כמו יין ויאנג ולכן מציעים תואר הנמשך 4 שנים בכלכלה וניהול עם לימודים במכון לאמנויות תל חי כך שבנוסף לתעודת בוגר כלכלה תקבלו גם תעודת בוגר המכון לאמנויות ומדריך אמנות בקהילה.
  • מסלול משולב עם ניהול מערכות מידע- 60% כלכלה וניהול, 40% מערכות מידע.
  • מסלול צוערים לשלטון המקומי- תכנית מיוחדת במסגרתה תקבלו מלגת שכ"ל מלא.
  • מסלול מותאם לאנשים עובדים הכולל 11 סמסטרים כולל שני סמסטרי קיץ.

לסיכום, לימודי כלכלה וניהול יהיו רלוונטיים תמיד, במיוחד כשהם מותאמים לעידן הנוכחי על הצרכים והתנאים שהוא מציב. מכללת תל חי מאפשרת לכם לבחור את התואר בכלכלה המתאים לכם במיוחד, תוך שילוב האווירה וחיי הקמפוס הייחודיים של המקום.

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5230764
b9iNkEpjkK-8RrtKiSnlziWwxt-UVInfTGbCFZiUUOs
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-M8HjOmUQjHNw8atiwxqzhWiyXoc_4xnR0wmTtB0b5_4
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form