תנאי קבלה למכללת תל-חי

להמשך הכתבה לתנאי קבלה

אם אתם מחפשים מוסד לימודים אקדמאי שנעים ללמוד בו מצד אחד והוא משלב חיי חברה עם לימודים ברמה הגבוהה ביותר, אין ספק כי מכללת תל-חי תענה לכם על כל הדרישות שלכם. המכללה האקדמאית תל-חי ממקוממת בצפון הארץ, בלב הגליל המזרחי. סביב המכללה ניתן למצוא נוף מרהיב. הסטודנטים אשר בוחרים במכללה האקדמאית תל חי, נהנים  מכל היתרונות אשר מציעה המכללה. אם אתם תוהים מהם תנאי הקבלה למכללת תל-חי ומה ניתן ללמוד במכללת תל חי על מנת לוודא כי מדובר על מכללה שמתאימה לכם, במאמר הבא תקבלו את כל התשובות.

תנאים לקבלה ללימודים במכללה

במכללת תל-חי ניתן למצוא מסלול אקדמאי וכן מסגרות לימודים אחרות כגון: מכינות קדם אקדמאיות, מרכז חממ"ה, לימודי חוץ, מכון ללימודי אומניות ועוד. אם אתם תוהים מהם תנאי הקבלה למסלולי הלימוד השונים במכללת תל חי, כדאי שתדעו שלא מדובר על תנאים קבועים אלא על תנאים שמשתנים בהתאם לפרמטרים שונים כגון: מהו מסלול הלימודים בו אתם בוחרים, מה ממוצע הבגרות שלכם ועוד. באופן כללי, בכדי להתקבל ללימודים יש להציג תעודת בגרות מלאה או אישור על כך שעברתם מכינה קדם אקדמאית. כמו כן, הצורך בפסיכומטרי משתנה ממסלול למסלול. אם אתם תוהים אודות לימודים ללא פסיכומטרי במכללת תל-חי, כדאי שתדעו שיתכן שתוכלו להתקבל ללימודים מבלי שעשיתם בחינה פסיכומטרית בתנאים מסוימים שהם: ממוצע גבוה בתעודת הבגרות שלכם ובחינת סיווג באנגלית שתדרשו לעבור. הציון המינימלי הנדרש באנגלית בכדי להתקבל למכללה הוא ציון 64 במבחן אמיר או בבחינת אמירם ציון 164. אם אתם מעל גיל30 ומעוניינים להתחיל ללמוד במכללת תל-חי, תהיו פטורים מהצורך בהצגת בחינה פסיכומטריות או גיליון ציונים. אם שפת האם שלכם איננה עברית, תדרשו לקבל ציון 86 לפחות בבחינת יע"ל.

מה אפשר ללמוד במכללת תל-חי?

השאלה החשובה שלא מעט שואלים את עצמם היא כמובן: מה ניתן ללמוד במכללת תל-חי. ובכן, במכללה ניתן ללמוד תואר ראשון בפקולטה למדעים אשר כולל מגוון תחומים: מדעי המחשב, מדעי הסביבה, מדעי המזון, מדעי התזונה, ביוטכנולוגיה, מדעי החי וביואינפורמטיקה*. תואר נוסף הוא תואר ראשון בפקולטה למדעי החברה והרוח אשר כולל: פסיכולוגיה, כלכלה וניהול בהתמחות של מערכות מידע ניהוליות, לימודים רב תחומיים, חינוך ועוד. ניתן ללמוד גם לתואר שני בפקולטה למדעים כאשר ניתן לבחור במסגרת תואר זה בין תזונה, ביוטכנולוגיה או מדעי המים. גם בפקולטה למדעי החברה והרוח ניתן ללמוד לתואר שני כאשר במסגרת תואר זה ניתן לבחור בין עבודה סוציאלית, פסיכולוגיה חינוכית, תרפיה באומנות, חינוך ועוד.

*הענקת התואר מותנית באישור המל''ג

מדוע כדאי ללמוד דווקא במכללת תל-חי?

אם אתם תוהים מדוע כדאי לכם ללמוד דווקא במכללת תל-חי, יש לא מעט סיבות שבגינן כדאי לבחור בלימודים הללו:

ראשית כל, ידוע לכל סטודנט כי שכר הלימוד הוא לא עניין פשוט. ישנם סטודנטים המתקשים לשלם את שכר הלימוד תמורת התואר האקדמאי. במכללה מבינים את הקושי הכלכלי שלא מעט סטודנטים עומדים בו ומציעים לסטודנטים מגוון מלגות שונות כגון: מלגות מחייה, מלגות לימודים, מלגות מגורים, מלגות הצטיינות ועוד. כמו כן, המכללה מאפשרת לסטודנטים אשר לומדים תחומים שונים להשתלב במהלך הלימודים במקומות תעסוק שונים ולצבור ניסיון בתחום אותו הם לומדים. אין ספק כי מדובר על דבר נפלא המאפשר לכל סטודנט שמעוניין  להשתלב בשוק התעסוקה בתחומו כבר במהלך הלימודים כך שכאשר הוא מסיים את לימודיו, הוא יכול להמשיך במקום העבודה ולא צריך לחפש אחר עבודה.

אחד היתרונות המשמעותיים ביותר אשר מכללת תל-חי מציעה לכלל הסטודנטים שבוחרים ללמוד במכללה היא הקמפוס שמציע לסטודנטים פעילות משמעותית של אירועים שונים כגון: תערוכות, כנסים, דיונים, ימי עיון, אירועי אומנות ועוד. המכללה מעודדת את הסטודנטים להיות כמה שיותר מעורבים בקהילה ולפעול באופן מעשי עבור כל תושבי האיזור. ניתן למצוא בתל חי כיום מגוון פרוייקטים חברתיים שונים במרכזים כגון: המרכז לאלימות במשפחה, המרכז לסיוע בנפגעי תקיפה מינית,  בבתי כלא שיקומיים ועוד והסטודנטים משתלבים בעשייה למען אותה קהילה 

סיבה נוספת לבחור דווקא במכללה היא כמובן הידיעה כי יש לסטודנטים כתובת לכל פנייה באשר היא. למכללה יש דיקן סטודנטים אשר פותח את דלתו לכל הסטודנטים  ומהווה את הכתובת לכל נושא אישי, כלכלי או חברתי העומד על הפרק של הסטודנטים. כל סטודנט יכול להרגיש בנוח לפנות לדיקן בכל פעם שמתעוררת בפניו בעיה, כאשר הוא יכול להיות בטוח שהדיקן יעשה עבורו את כל מה שניתן בכדי לסייע לו. העזרה הרבה שהדיקן מציע לתלמידים, האכפתיות והידיעה של כל סטודנט שתמיד יהיה לו לאן לפנות, יוצרים אצל הסטודנט תחושה של  מקום שנעים לו ללמוד בו.

יתרון נוסף הוא כמובן המעונות סטודנטים אשר מציעה המכללה לסטודנטים שמגיעים ללמוד בה. הסטודנטים יכולים לבחור לגור בסמוך למקום הלימודים שלהם, דבר שבהחלט יכול להקל עליהם את ההגעה למקום הלימודים. דיירי המעונות מקבלים היצע רחב של שירותים כגון: שירותי תפעול ואחזקה של המעונות, שירותי כביסה בתשלום, מועדון סטודנטים, חדרי מחשב שאינם דורשים מהם תשלום, חניה, קפיטריה ועוד. ניתן למצוא בסמוך למעונות של הסטודנטים קניון, מרכזי בילוי, בית כנסת, חדרת כושר ועוד.

אז מה צריך לעשות בכדי להתקבל למכללה?

אם הבנתם שהמכללה מהווה ללא ספק את המקום האידאלי ללמוד בו, זה הזמן שלכם לברר מהם תנאי הקבלה למסלול הלימודים במכללה שאתם מעוניינים ללמוד אותו, האם אתם עומדים בתנאי הקבלה הללו ואם לא, מה תוכלו לעשות בכדי לעמוד בתנאים הללו. לאחר מכן, עליכם ליצור קשר עם המכללה, להגיע במועד שיקבע לכם לצורך קבלה והרשמה ולהנות מלימודי תואר מהנים.

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5228643
i-71YwFvIrvFwQ2fmbGDCHXBq2eFbUaJDnY_AC3gDXo
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-W8jmReqPWhpZzxLqW0pQ6LD2TSYdXYabZtpc2vahRTw
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form