-
כל תכניות הלימוד
- הפקולטה למדעים וטכנולוגיה
-
הפקולטה לחינוך והוראה
- דבר דיקנית הפקולטה לחינוך והוראה
- החוג לחינוך
- החוג להוראת החינוך הגופני
- החוג לחינוך גופני
- החוג לחינוך והוראה
- החוג לניהול וארגון מערכות חינוך
- החוג לעיצוב ופיתוח למידה והוראה
- היחידה לכניסה להוראה ופיתוח מקצועי
- הסבת אקדמאים להוראה
- M.Teach תואר שני מוסמך בהוראה בשילוב תעודה להוראת העל-יסודי
- חינוך מיוחד
- הפקולטה למדעי החברה והרוח
- מכינות
Button to open the popup Form
אני רוצה להשאיר פרטים
מלאו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם
מלאו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם
-
כל תכניות הלימוד
- הפקולטה למדעים וטכנולוגיה
-
הפקולטה לחינוך והוראה
- דבר דיקנית הפקולטה לחינוך והוראה
- החוג לחינוך
- החוג להוראת החינוך הגופני
- החוג לחינוך גופני
- החוג לחינוך והוראה
- החוג לניהול וארגון מערכות חינוך
- החוג לעיצוב ופיתוח למידה והוראה
- היחידה לכניסה להוראה ופיתוח מקצועי
- הסבת אקדמאים להוראה
- M.Teach תואר שני מוסמך בהוראה בשילוב תעודה להוראת העל-יסודי
- חינוך מיוחד
- הפקולטה למדעי החברה והרוח
- מכינות
אירועים למסלול לניהול מערכת החינוך בגיל הרך
-
כל תכניות הלימוד
- הפקולטה למדעים וטכנולוגיה
-
הפקולטה לחינוך והוראה
- דבר דיקנית הפקולטה לחינוך והוראה
- החוג לחינוך
- החוג להוראת החינוך הגופני
- החוג לחינוך גופני
- החוג לחינוך והוראה
- החוג לניהול וארגון מערכות חינוך
- החוג לעיצוב ופיתוח למידה והוראה
- היחידה לכניסה להוראה ופיתוח מקצועי
- הסבת אקדמאים להוראה
- M.Teach תואר שני מוסמך בהוראה בשילוב תעודה להוראת העל-יסודי
- חינוך מיוחד
- הפקולטה למדעי החברה והרוח
- מכינות
סגל החוג מסלול לניהול מערכת החינוך בגיל הרך
פרופ' דורית אלט
דיקנית הפקולטה לחינוך והוראה
פרופ' חבר
Ph.D.: אוניברסיטת בר-אילן 2010
תחומי מחקר :
פיתוח, יישום והערכה של סביבות למידה
עו"ד תמר גוטגולד-כהן
מורה בכירה
LL.M: אוניברסיטת חיפה 2012
תחומי מחקר :
דיני עבודה, שוויון, מגדר, זכויות וחינוך.
ד"ר יערה גיל-גלזר
מרצה בכירה
Ph.D.: אוניברסיטת חיפה 2011
תחומי מחקר :
פדגוגיה ביקורתית חזותית, היסטוריה…
ד"ר יעל גרינשטיין
ראשת התכנית לתואר שני בניהול וארגון מערכות חינוך
מרצה בכירה
Ph.D.: אוניברסיטת תל-אביב 2015
תחומי מחקר :
סוציולוגיה של החינוך; מינהל חינוך;…
ד"ר איל ויסבליט
ראש התכנית לתואר שני בחינוך גופני
מרצה בכיר
Ph.D.: האוניברסיטה העברית בירושלים 2004
תחומי מחקר :
בקרה מוטורית, בריאות הציבור
ד"ר אלכסנדר זיבנברג
מרצה בכיר
Ph.D.: אוניברסיטת חיפה 2014
תחומי מחקר :
התנהגות ארגונית, מנהיגות, ערכים
ד"ר סנדי חביב
ראש התכנית להוראת אנגלית
מרצה בכיר
Ph.D.: אוניברסיטת ניו-אינגלנד (אוסטרליה) 2011
תחומי מחקר :
בלשנות
ד"ר אדווה חכם-זילברשטיין
מרצה
Ph.D.: אוניברסיטת חיפה 2007
תחומי מחקר :
משפחות לילדים עם צרכים שונים ומיוחדים
ד"ר יוסי יפה
ראש התכנית לחינוך מיוחד
מרצה בכיר
Ph.D.: אוניברסיטת חיפה 2011
תחומי מחקר :
סגנונות הורות ויחסי הורים-ילדים
ד"ר אור לונטל
ראש החוג לחינוך גופני
מרצה בכיר
Ph.D.: אוניברסיטת חיפה 2013
תחומי מחקר :
גיאוגרפיה וסוציולוגיה של ספורט
ד"ר יפעת לינדר
ראש היחידה למצוינות וחדשנות בהוראה
מרצה
Ph.D.: אוניברסיטת חיפה 2011
תחומי מחקר :
למידה ארגונית וניהול, סימולציות
ד"ר יוסי ממן
מרצה בכיר
Ph.D.: אוניברסיטת חיפה 2001
תחומי מחקר :
הערכה חינוכית, מחקר איכותני, רב תרבותיות
ד"ר יונית ניסים
ממונה על מניעת הטרדה מינית - קצרין
מרצה בכירה
Ph.D.: אוניברסיטת חיפה 2007
תחומי מחקר :
חינוך, חדשנות, מנהיגות והכשרת מורים
פרופ׳ ענת קדרון
ראש אקדמיה
מרצה בכירה
Ph.D.: אוניברסיטת חיפה 2007
תחומי מחקר :
ערים מעורבות בתקופת המנדט, הבניית תודעה…
ד"ר נירית קרני-וייזר
מרצה בכירה
Ph.D.: אוניברסיטת חיפה 2013
תחומי מחקר :
אלימות מילולית כלפי אנשים עם מוגבלויות
ד"ר מיטל שבת-סימון
ראש התוכנית להוראת המדעים והביולוגיה, ראש התוכנית לתואר שני בעיצוב ופיתוח למידה והוראה
מרצה בכירה
Ph.D.: אוניברסיטת תל אביב 2009
תחומי מחקר :
קבלת החלטות במצבים פיזיולוגיים שונים
ד"ר שוש שקד
ראש התוכנית ללימודי לשון להוראה
מרצה
Ph.D.: אוניברסיטת חיפה 2006
תחומי מחקר :
חקר השיח, רטוריקה, לשון עברית.
פרופ' עירית ששון
ראש תכנית תואר שני בחינוך
פרופ' חבר
Ph.D.: הטכניון, מכון טכנולוגי לישראל 2007
תחומי מחקר :
הערכה בחינוך וחקר פדגוגי
ד"ר גלעד ששון
ראש תוכנית הוראת יהדות
מרצה בכיר
Ph.D.: אוניברסיטת בר אילן 2005
תחומי מחקר :
ספרות חז"ל, מדרש אגדה
ד"ר עמנואל תמיר
מרצה בכיר
Ph.D.: האוניברסיטה העברית בירושלים 2005
תחומי מחקר :
שינויים ורפורמות במערכת החינוך
ד״ר עמנואל תמיר
מרצה בכיר
Ph.D.: האוניברסיטה העברית בירושלים 2005
תחומי מחקר :
שינויים ורפורמות במערכת החינוך
תמונה
מסלול לניהול מערכת החינוך בגיל הרך
-
כל תכניות הלימוד
- הפקולטה למדעים וטכנולוגיה
-
הפקולטה לחינוך והוראה
- דבר דיקנית הפקולטה לחינוך והוראה
- החוג לחינוך
- החוג להוראת החינוך הגופני
- החוג לחינוך גופני
- החוג לחינוך והוראה
- החוג לניהול וארגון מערכות חינוך
- החוג לעיצוב ופיתוח למידה והוראה
- היחידה לכניסה להוראה ופיתוח מקצועי
- הסבת אקדמאים להוראה
- M.Teach תואר שני מוסמך בהוראה בשילוב תעודה להוראת העל-יסודי
- חינוך מיוחד
- הפקולטה למדעי החברה והרוח
- מכינות
מסלול ייחודי, המתקיים אצלנו במכללה האקדמית תל–חי: המסלול הוקם על מנת לתת מענה לצרכים הניהוליים הספציפיים של מנהלות גנים, גננות סבב ומנהלות בגיל הרך במסגרת התואר השני לניהול וארגון מערכות חינוך.
הגננות נמצאות בסיטואציה ניהולית ייחודית שבה עליהן לקחת חלק בפיתוח אישיות הילדים ובשכלול יכולותיהן, להימצא בקשר עם ההורים ובמקביל לכך לבצע עבודה ניהולית, להוביל דיונים מקצועיים עם גורמי חוץ, לעסוק בעבודה אדמיניסטרטיבית, לנהל ישיבות צוות, לתפעל ולתחזק את סביבת הלמידה בגן ולעתים גם להנחות סטודנטים. הדבר יוצר לחץ רב על הגננות, מחייב אותן לתכנן את צעדיהן ולנהל את זמנן באופן מחושב.
המסלול פורץ הדרך, הראשון במדינת ישראל שנוצר כדי לתת מענה לתפקידה המורכב של הגננות בניהול הגן. נפרש על תחומי אחריות רבים ומקנה כלים, הכשרה והשראה לסטודנטיות להפוך למנהיגות חינוכיות וליזום תהליכים ייחודיים. התוכנית זוכה להכרה ארצית ולשבחים רבים בין היתר הודות לחיבור המשמעותי לשטח, למרחבי הלמידה החדשניים בצפון הארץ ולאיכות האקדמית הגבוהה.
Accordion Title למה ללמוד במסלול זה?
למה ללמוד במסלול זה?
- הלימודים מחדדים את הקשר בין הגישות והתיאוריות העוסקות בגיל הרך לבין הפרקטיקה הניהולית, למשל בניהול שיח עם הורים, בתמיכה בקהילה, בפיתוח מיזמים חדשים שחשובים לכן.
- כ-%50 מהקורסים בתואר זה מתמקדים בגיל הרך תוך מתן דגש על הצרכים הניהוליים של הגננות.
- ההתנסות במסגרת תהליך הפרקטיקום מכוונת להוויה הניהולית שלכן בגנים ולשיתופי פעולה עם המועצות והפיקוח כדי שיכירו בעשיה שלך.
- ההכשרה כוללת קורסים מרתקים עם דמויות המפתח בתחום הגיל הרך בישראל וממוקדת בפיתוח ובחיזוק יכולות הניהול והמנהיגות של המשתתפות.
- הלימודים משלבים למידה במתחמי הוראה ייחודיים הנמצאים בתוך הפקולטה, ובראשם מעבדת חדשנות המובילה EduTech innovation lab - של המכללה. זוהי מעבדה ייחודית הנותנת מענה משולב להוראת פדגוגיה טכנולוגית, הוראה מקוונת, סימולציות ועוד.
- לאחרונה מוקם פורום ייחודי שבו בוגרות מהמחזור הראשון של המסלול תספקנה תמיכה לסטודנטיות הלומדות כעת. התמיכה מלווה בלמידה חווייתית של נושאים שאותרו ופותחו לצרכי הגננות, כך שהחוויה הלימודית שלך תסייע לך להצמיח את הגן והקהילה שלך בהיבטים החשובים לך.
- התואר השני בניהול פותח יותר דלתות ומאפשר להתקדם גם למשרות ניהול, הדרכה ולתפקידי פיקוח.
- התואר השני בניהול פותח יותר דלתות ויאפשר לך להצליח להוביל שינויים בארגון שלך, ולהשתלב בתפקידים ניהוליים בתחום.
- חשיפה לשיתופי פעולה בינלאומיים שתאפשר להבין כיצד מדינות אחרות מתמודדות עם התחום ולפתח קשרי עבודה ומחקר בתחום.
- הלימודים משלבים למידה במתחמי הוראה ייחודיים הנמצאים בתוך הפקולטה ובראשם מעבדת חדשנות EduTech innovation lab - המובילה של המכללה מעבדה ייחודית הנותנת מענה משולב להוראת פדגוגיה טכנולוגית, הוראה מקוונת, סימולציות ועוד.
- בתל-חי תיהנו מאווירת לימודים שונה מכל מה שהכרתם על רקע נופי הגולן הקסומים ומקהילת סטודנטים איכותית חמה ומשפחתית.
Accordion Title קורסים ייחודיים למנהלות גנים
קורסים ייחודיים למנהלות גנים
המוקד מאפשר להתמקצע בניהול מערכת הגיל הרך.
המוקד לניהול מערכת הגיל הרך הוא היחיד מסוגו במדינת ישראל ומטרתו לתת מענה לתפקידה המורכב של הגננת בניהול הגן הנפרש לתחומי אחריות רבים.
המוקד מיועד לבעלות תואר ראשון: מנהלות גן ולגננות סבב המעוניינות להתפתח בתפקידי ניהול, פיקוח וריכוז בחינוך לגיל הרך, להעמיק את הידע בניהול קשרי קהילה ובהדרכת מנהלות גן.
ההכשרה במוקד כוללת ליווי קבוצתי ואישי של מנהיגות החינוך בגיל הרך וקורסים מרתקים עם מיטב דמויות המפתח בתחום הגיל הרך בישראל.
ההכשרה ממוקדת בפיתוח ובחיזוק יכולות הניהול והמנהיגות של המשתתפות, שיאפשרו להן הנהיג בנחישות את היחידה הארגונית, המורכבת והייחודית כמו גן ילדים, בה הן מצויות.
ניהול צוות בהתמודדות עם מצבי סיכון בגיל הרך
תיאוריות מתקדמות בגיל הרך - בפרספקטיבה הניהולית
ניתוח אירועים ניהוליים בגן הילדים
ניהול צוותים בגן בעת מצבים פתולוגים
סדנת ליווי לפרקטיקום + שהות פעילה בגן הילדים
Accordion Title קורסים משותפים עם מערכות חינוך
קורסים משותפים עם מערכות חינוך
מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם