צוות מוקד השירות במכללה האקדמית תל-חי אחראי על ניהול וטיפול ראשוני של כל התקלות והבקשות הקשורות למערכות מידע במכללה, באמצעות מערכת הפניות, הווטסאפ והטלפון.

בנוסף הצוות אחראי על ניתוב הפניות לצוותי מערכות מידע השונים ומעקב אחרי סיום טיפול ואיכות השירות.

הצוות נותן מענה לסגל האקדמי, הסגל המנהלי ולאוכלוסיית הסטודנטים.

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5227232
_D0F2kJjn1OdY04k0X3BdcBJq5b8va4kHfUOzZUoqvg
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-dvUwYHf1gDzrZLPLr-SxhjtyvqQztdCTK0tXcY7qPIw
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form