תומך/ת Helpdesk בתחום המחשוב

תומך/ת Helpdesk בתחום המחשוב

25/03/2024
תומך/ת Helpdesk בתחום המחשוב
היקף
100%
זמינות
מיידית
משרה
חיצונית
גיוס עד
25/03/2024
תומך/ת Helpdesk בתחום המחשוב
היקף
100%
זמינות
מיידית
משרה
חיצונית
גיוס עד
כפיפות

ראש צוות טכנאים.

תיאור התפקיד:
סיוע מרחוק למרצים, תלמידים וסגל מנהלי, בהפעלת מערכות המחשוב במכללה.
ביצוע בקרה, שליטה וטיפול בקריאות שירות בתחום מערכות המחשוב.

דרישות התפקיד:
•    השכלה פורמאלית: תואר ראשון או תעודת הנדסאי בתחום המחשבים - יתרון.
•    ניסיון בתמיכה טכנית טלפונית ופתרון תקלות מרחוק כולל תיעוד - הכרחי.
•    ידע נרחב במערכות הפעלה, עולם האינטרנט ותוכנות אופיס - הכרחי.
•    ניסיון בעבודה מול ActiveDirectory ומערכות ניהול זהויות - יתרון.
•    ידע בעבודה מול מערכת ניהול תקלות/קריאות - יתרון.
•    ניסיון בניהול רשתות, פרויקטים והטמעת מערכות מחשוב - יתרון.
•    כתיבת נהלים, תיעוד טכני ומדריכים למשתמש - יתרון.

תכונות, כישורים ומיומנויות נדרשות:
עבודה תחת לחץ, גישה טכנית, כושר למידה עצמית, יכולת עבודה בצוות תוך הקפדה על נטילת אחריות אישית, תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש טובים, "ראש גדול" ויוזמה, סדר וארגון. 

הגשת מועמדות:
המשרה מיועדת לכלל עובדי המכללה ולמועמדים חיצוניים. המכללה האקדמית תל-חי פועלת לגיוון תעסוקתי ומעודדת הגשת מועמדות מקרב כלל הקבוצות בחברה הישראלית. פניות מתאימות יש להעביר לאגף משאבי אנוש במכללה האקדמית תל-חי בכתובת דוא"ל: [email protected] 
מועד אחרון להגשת מועמדות – 16/5/2024

תמונה
תומך.ת Helpdesk בתחום המחשוב

הגשה למשרה

העלאת קורות חיים 
העלאה
One file only.
מוגבל ל 100 MB.
סוגים מותרים: pdf, doc, docx.
העלאת מכתב המלצה 
העלאה
One file only.
מוגבל ל 100 MB.
סוגים מותרים: pdf, doc, docx.
CAPTCHA
5376702
o2v_Ogon5RYtiCdRUfj9wUt-JvfTAqGMymyhwy-p-ZY
Google no captcha
1
שליחה
form-Os9noia08j_o5pfiexHk_nZWuiWiNS9eocXHBu9fS90
webform_submission_job_node_5218_add_form

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5376704
OIc0Kq7QxDAqs8DY0qA3eYEMYJT6Og7TAQjDxA9Qqzo
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-gwQhYwms9RV9qc2o58OVeMWsjFNfYPmzYMukQbTB1HQ
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form