איך עושים פוטושופ המדריך המלא

תמונה
איך עושים פוטושופ המדריך המלא

פוטושופ היא התוכנה הנפוצה והפופולרית ביותר לעריכת תמונות ולעיבוד שלהן ולכן משמשת צלמים רבים בכל העולם.

הימצאותה של תוכנה חדשנית זו הובילה לפריצת דרך משמעותית מאד עבור עולם הצילום, הפרסום, הבנייה וענפים רבים נוספים. הסיבה במרכזית לכך היא היכולת לבצע שינויים במוצר הקיים ולהוציא ממנו את המיטב כך שהוא ייראה בדיוק על פי רצון עורך התמונה ולא על פי הצילום המקורי אחד לאחד.

השימוש בתוכנת פוטושופ

אנשי מקצוע רבים משתמשים בתוכנת פוטושופ כדי לשפר את נראותן של התמונות שצילמו או שקיבלו אותן מצלמים מקצועיים, למורך כך הם עוברים קורס פוטושופ במכללת מנטור. המעניקה ידע נרחב לאורכו של כל מסלול הלמידה.

לתוכנה זו קיימות כמה דרגות של עשייה, הרמה הבסיסית שהיא יחסית פשוטה לביצוע ומי שמבצע עריכה באמצעותה זקוק רק להדרכה טכנית ועד רמות מאד גבוהות ומתוחכמות שאנשי מקצוע רבים מכירים את כל הפונקציות הסבוכות של התוכנה והם משתמשים בהן כדי להגיע לתוצאות הנדרשות.

האפשרויות הרבות העומדות בפני כל מי שעובד עם פוטושופ

  • באמצעות התוכנה אפשר לשפר באופן ניכר את נראותו של אדם זה או אחר, להפוך אותו לאדם רזה או שמן יותר, בעל גובה ניכר ועוד.
  • כשמדובר בנשים אך לא רק, אפשר להסיר אובייקטים שאינם מתאימים כמו לדוגמה אם מדובר בפרסומת לגוף מסחרי מסוים. הצלם יכול לרטש את התמונה המוגמרת כדי שלא יראו את הקעקועים הקיימים על כל הזרוע שלה. או לחלופין, להעלים קמטים, לבצע שינוי בפנים מעוותות, כתם לידה על הפנים, שומה ועוד. במקרים רבים הנראות של האדם בתמונה לאחר הפוטושופ, היא רחוקה מאד מהנראות של אדם זה במציאות היום יומית.
  • התוכנה מסוגלת לשנות את צבע האודם על השפתיים, להוריד את רמת האיפור, לשנות צבע של חולצה שלבשה אחת המשתתפות, השארת נקודת חן המאפיינת אדם מסוים או האפשרות להעלים אותה עבור התמונה.
  • התוכנה הייחודית מאפשרת ליצור שינויים ולשלב תמונות שיותירו רושם רב על המתבוננים וישרתו את המטרה שעבורה הם נבחרו לייצג מותג מסוים.
  • אפשר לרטש תמונה וכך החושך יהפוך ליום מואר וזאת ללא ביצוע שינויים בשאר במרכיבים הקיימים בתמונה.

שימוש בפוטושופ עבור ענף הבנייה

המעטפת של החברות שעוסקות בתחום הבנייה והאדריכלות מבצעים שימוש רב בתוכנת פוטושופ כדי ליצור נראות של אתרים שונים, דירות בכמה גדלים ומשרדים במיקומים אטרקטיביים. המטרה היא ליצור תמונות יוצאות דופן וכך לסחוף את הלקוחות הפוטנציאלים לרכוש או לשכור את הנכסים.

הצורך בשימוש בתוכנת פוטושופ בתחומי האופנה

צלמי אופנה משתמשים באופן נרחב ביותר בתוכנת פוטושופ וזאת כדי להגיע לתוצאה הנדרשת עבור המותג שאותו הם צילמו ולכן רבים מהם עוברים קורס פוטושופ במכללת מנטור כדי ליישם זאת במהלך העבודה יום יומית שלהם.

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5332788
2GkiKGwY4r-TxBEow9eRdkuzu3gunh0ABo6U_8q3Tfk
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-cth8TQ3r2R_nRR-c7GTS-L67emkQ21-ewsLv5UBqiQw
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form