השכרת רכב לסטודנטים

תמונה
השכרת רכב לסטודנטים

השכרת רכב לסטודנטים – להיות סטודנט זאת משימה לא פשוטה. ביחד עם הלימודים האינטנסיביים קיים המרחק מהבית ומרוב הדברים המוכרים, ואם נהיה כנים – זמן פנוי הוא מצרך די נדיר לסטודנט. הסטטוס החדש מביא איתו כמה שינויים בחיים, כשאחד מהם זה מחסור ברכב פרטי, כי לא תמיד צריך, ובחלק גדול מהמקרים אין הכנסה משמעותית כדי לקנות או להחזיק רכב באופן קבוע. יחד עם זאת, לימודים במוסד מרוחק מצריכים לעיתים נסיעה ארוכה עם מספר אוטובוסים וציוד שהצטבר אצלנו, מה שגורם לבזבוז זמן יקר ועייפות מרובה, כשעד שמגיעים לבית ההורים או לחבר/ה – כבר קשה להיות אנרגטיים כמו שתכננו, וזה עוד לפני שדיברנו על הצורך הטבעי בחופשות ריענון ברחבי הארץ, עם החברים או בן/בת הזוג.

השכרת רכב לסוף השבוע לכל מטרה

כפי שיאמר כל סטודנט למתמטיקה- לכל בעיה יש פתרון! חברות שונות בשוק לדוגמה אוויס השכרת רכבים מאפשרות להשכיר רכב לתקופות קצרות ומותאמות לחופשות סוף השבוע – חמישי עד ראשון או לקצרים יותר, שישי עד ראשון, ובמחירים נוחים למדי, ללא צורך בהתחייבות או בדמי רישום. בכך מתאפשרת גמישות, נוחות וניצול מיטבי של הזמן, שכאמור, אין לנו אותו בשפע. אז החלטתם להתארגן ולנפוש בים המלח רגע לפני הבחינות? מתכנן לקחת את החברה לסופ”ש של טיולים וזמן איכות? חוזרים הביתה עם ים של ציוד, בגדים וספרים וזה נראה לכם לא הגיוני לנסוע באוטובוסים צפופים? יכול מאוד להיות שהשכרת רכב לסוף השבוע היא הפתרון האידיאלי בשבילכם, למינימום מאמץ ולמקסימום נוחות.

השכרת רכב שתהיה משתלמת

בבואנו לבחור את הרכב איתו נרצה לצאת לחופשה שלנו, כדאי לשים לב למספר דברים חשובים. ברב המקרים, רכבים ידניים יהיו זולים יותר מהאוטומטיים, אז אם יש לכם את הפריווילגיה לנהוג ברכב ידני, כדאי להתעכב על זה. שימו לב לצריכת הדלק של הרכב (פינוק פינוק, אבל עדיין סטודנטים) וכמובן לסוג הרכב. רכבי מיני וואן יתאימו לקבוצות המתארגנות לטיול, ורכבי מיני ומשפחתיות למשהו קליל יותר. סוג הרכב, כמובן, משפיע על המחיר שלו. אפשרות נוספת שכדאי שתילקח בחשבון היא השכרה של רכב ביחד עם סטודנט נוסף שגר לידכם או באותה העיר שלכם – כך תוכלו להתחלק בהוצאות, וכמובן לתכנן את סוף השבוע שלכם בצורה שתשלם לשניכם, והדובדבן שבקצפת – הדרך חזרה לאוניברסיטה תהיה הרבה יותר נעימה וממוזגת, כשתרשו לעצמכם להביא קצת יותר ציוד וקופסאות עם אוכל של אמא מבדרך כלל.

גם לסטודנטים מגיע לחיות טוב

אין ספק שחיי הסטודנט מאתגרים. השגרה שוחקת והלימודים  מאיימים להשתלט על החיים, אז עד שיש זמן פנוי, כדאי ורצוי לנצל אותו בצורה הכי טובה שיש – כי זמן הוא הנכס הכי יקר בעולם. כשממהרים לאוכל של אמא, עמוסים בציוד או סתם רוצים להתחמק מהדרך הארוכה בתחבורה הציבורית – השכרת רכב לסוף השבוע היא כנראה הדבר הכי טוב שתוכלו לעשות לעצמכם.

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5334003
RGTJkxzt30iPDI928YXIycGa7ZOXt0tSbNvnuqds1ko
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-LwSku1tghqb5A8Q0Rr8R6qosIn9NjXIaFOm3AMbgbdE
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form