התרומה של המתמטיקה במהלך לימודים אקדמאים

תמונה
התרומה של המתמטיקה במהלך לימודים אקדמאים

כל תיכוניסט מגיע לרגע הגורלי, בו הוא צריך להחליט כמה הוא מעוניין להשקיע במקצוע המתמטיקה. אמנם המחשבה על חמש יחידות לימוד עשויה להרחיק לא מעט אנשים, אך חשוב לדעת שכמעט אצלם כולם קיימת היכולת ללמוד מתמטיקה ברמה של 5 יחידות לימוד. על מנת לצלוח את הלימודים ברמת הקושי הזו, נדרש להשקיע את הזמן בצורה נכונה, להיעזר בשיעורי מתמטיקה פרטיים, ללמוד בצורה יעילה ולהיות מכווני מטרה .יותר מזה – אפילו כדאי מאוד לנסות ולסיים חמש יחידות במתמטיקה;  לפי סקרים שנערכו בשנים האחרונות, נמצא שלימודים של חמש יחידות מספקים נקודת זינוק עדיפה לחיים, כזו שתעניק לכם כניסה קלה אל עולם לימודים אקדמאים ומשכורת גבוהה יותר בשוק העבודה!

למה כדאי לכם ללמוד 5 יחידות מתמטיקה?

חמש יחידות במתמטיקה פותחות לא מעט דלתות ומהווה השקעה מדהימה לטווח הארוך. למעשה, עדיף להשיג ציון יחסית נמוך בחמש יחידות, מאשר ציון גבוה מאוד בארבע יחידות.  ארבע הסיבות הבאות מסבירות בדיוק למה:

 

  1. בגרות נחשבת – חמש יחידות במתמטיקה משדרגות לכם את הבגרות בכמה רמות. לא משנה איך תסתכלו על זה, הבגרות שלכם תהיה יוקרתית יותר, עם ממוצע גבוה יותר, ותהווה כרטיס כניסה מצוין לעולם האקדמי והעסקי כאחד. בנוסף, למידת חמש יחידות במתמטיקה מעניקה בונוס מדהים לממוצע הסופי, שמעלה באופן משמעותי את הציון המשוקלל ואת הסיכוי להתקבל לאוניברסיטה נחשבת.
  2. לימודים אקדמאים – אם אתם מעוניינים להתקדם בחיים, להירשם לאוניברסיטה וללמוד מקצוע נחשב, בגרות בחמש יחידות עשויה להיות שימושית מאוד. מעבר לקבלה קלה יותר למוסדות הנחשבים, ידע נרחב במתמטיקה יעזור לכם במבחן הפסיכומטרי ויספק לכם התחלה קלה יותר בשנה הראשונה באוניברסיטה. למעשה, התגלה קשר מובהק בין רמת לימודי המתמטיקה  ובין ההצלחה בתקופת לימודים אקדמאים ובשוק התעסוקה. בנוסף, נמצא כי מי שלמד חמש יחידות מתמטיקה פחות ייטה לנשור מהאוניברסיטה וסיכוייו לסיים את התואר בהצלחה יגדלו. (אגב, אם אתם מחפשים הקלות בפסיכומטרי היכנסו לאתר של זינוק)
  3. חיסכון בזמן ובכסף – מקצועות רבים באוניברסיטאות דורשים חמש יחידות מתמטיקה, ובוגרי תיכון רבים מוצאים את עצמם משלימים חמש יחידות מתמטיקה  שנים אחרי הלימודים בתיכון. אבל האמת היא שחבל על הזמן וחבל על הכסף –  תשקיעו עכשיו, תנצלו את שנות הלימודים בתיכון, וצאו עם בגרות איכותית בלי לבזבז זמן וכסף מיותרים; לא תתחרטו על זה.
  4. מקצועות רווחיים – כאמור, חמש יחידות מתמטיקה יעזרו לכם להתקבל למקצועות מדעיים והנדסיים, וכן למקצועות הרפואה – שכמו שכולנו יודעים, אלו המקצועות הרווחיים ביותר. לפי מחקרים שונים, תלמידי חמש יחידות מקבלים שכר גבוה באחוזים רבים מאשר חבריהם בארבע או בשלוש יחידות, פער שיכול להגיע גם לפי שניים

אם אתם רוצים לסכם את ארבע הנקודות האלה, אפשר להגיד זאת כך: למידת חמש נקודות במתמטיקה תעזור לכם להתקבל למקצוע נחשב באוניברסיטה ולעבור את הלימודים בשלום, מה שיעזור לכם להתקבל לעבודה מדהימה במקצוע שאתם אוהבים כדוגמת הנהלת חשבונות , ויותר מזה – מקצוע שיניב לכם משכורת גבוהה מאוד לחיים נוחים.

מדוע כדאי להיעזר בשיעורים פרטיים

לאור העובדה שההשקעה במתמטיקה תפתח לא מעט דלתות משמעותיות לעתיד קצת יותר ורוד, אבל גם כאן נדרשת לא מעט השקעה. לפעמים קשה לשבת עם תלמידים רבים סביבכם ולהבין לעומק חומר מסובך הדורש ריכוז מקסימלי. שיעורים פרטיים במתמטיקה אצל מורה יכול להיות פיתרון מעולה. מורה פרטי יעזור לחדד נקודות, להנגיש לכם את החומר ולמקד אותו לקשיים הספציפיים שלכם. כיום, אפשר למצוא שיעורי מתמטיקה פרטיים דרך האינטרנט, בשעות גמישות ובנוחות אופטימלית. אז אל תתפשרו על החיים שלכם – ותעניקו  לעצמכם את נקודת הזינוק הטובה ביותר!

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5334965
CF3wIym8_Pw6jU0xvkJPbte9N5OwqtqrHehnjb89UjY
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-59FglodWyuzKT6tyrLKkw6H7G3W9COP9E8Vg2HIEo88
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form