טיפים לבחירת קורס מורי יוגה

תמונה
טיפים לבחירת קורס מורי יוגה

הרבה פעמים אנשים מתלבטים מה הם רוצים ללמוד וכשהם כבר מחליטים, מגיע הרגע שצריך לבחור היכן כדאי ללמוד. כיוון שמדובר בתחום שמעניין אתכם מבחינה מקצועית, אין סיבה שתתפשרו על דברים שחשובים לכם. גם בעולם היוגה, הרבה אנשים נמצאים בחיפוש אחר קורס היוגה המושלם בשבילם – זה שיילמד וידריך אותם איך להעביר את השיעורים בחיים האמתיים. בחרנו לקצר לכם תהליכים ולמנוע לכם כמה כאבי ראש ואספנו בשבילכם מספר טיפים לבחירת קורס מורי יוגה.

מה צריך להיות כלול בקורס מורי יוגה?

מורה לאורך כל הדרך

חשוב למצוא מורה שיש לכם חיבור טוב אתו, כיוון שמדובר בתחום המורכב מכמה עולמות שונים, בעיקרם עולם החומר והגוף והעולם הרוחני. מורה שילווה אתכם לאורך כל הדרך, החל מתחילת הלימודים, קבלת התעודה ובצעדים הראשונים שלכם כמורי יוגה בעולם שבחוץ. מורה טוב לקורס מורי יוגה הינו מורה שיתמוך בכם גם מבחינה מנטלית אם תצטרכו.

כמות משתתפי הקורס

כמו בקורסים רבים, כמות המשתתפים בין קורס אחד לאחר יכולה לנוע ממספר קטן של משתתפים ועד לכמות גדולה של כמה מאות. מומלץ לבחור בקורסים בהם כמות המשתתפים מוגבלת לכמה עשרות, זאת במידה והנכם יכולים להרשות לעצמכם מבחינת כספית. לרוב התלמידים החומר הינו חדש לגמרי וכתוצאה מכך, הרבה יחוו אתגרים ומשברים, כך שאינכם רוצים ללכת לאיבוד בין כל התלמידים. בקורס מורי יוגה המורכב מכמות קטנה של משתתפים, המורה יוכל לתת לכם מענה לבעיות שיצוצו במהלך הדרך.

ידע משותף

ידע משותף – תיאורטי ומעשי יחדיו, הוא דבר חשוב בפני עצמו בכל תחום לימודים אך במיוחד בתחום לימודי היוגה. ישנם קורסים בהם התוכן מועבר בעל פה מבלי להתנסות באופן מעשי באותו תחום וחבל. חלק גדול מלהיות מורה יוגה הוא להיות שם כשהתלמיד צריך תמיכה נפשית ורוחנית ולכן, חשוב ללמוד איך לעשות זאת. חשוב שהקורס יכלול שיעורים למדידה ותרגול של תנוחות, תרגילי נשימה, הבנת שפת גוף, הבנה פסיכולוגית ותקשורתית, על מנת לצייד את המורים בכלים הטובים ביותר להדרכה.

למידה שמתאימה לכל המשתתפים

מוטב לחפש קורס בו ישנה למידה על פי דרגות קושי, כיוון שלא כל תלמיד דומה לתלמיד אחר ולכן חשוב להתאים את התרגילים לשליטה של התלמיד וכך, יהיה לכם את הידע בתור מורים, להתאים את התרגילים למתאמנים שלכם או אפילו לערוך אימונים בקבוצות שמחולקות לפי דרגת קושי. ביוגה קיימים תרגילים שאינם מחייבים לשלב תרגילי גמישות, אלו שלא כל אחד מצליח לבצעם – ולכן כל דבר בעתו ובזמנו.

דברים שצריך להיזהר מהם

נסו להימנע מקורסים המקדשים או סוגדים לדתות, כתות או מורים כלשהם. בחרו במורים שיעבירו לכם את החוויה שאתם מחפשים וברחו מטרנדים והבטחות ריקות מתוכן.

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5335612
UZxV4108Skj8PRIuaBlF810w43ZL01XjXobVLOkQitI
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-Ml_x7Mu6l8NigKHtlg5SY585aYyv8Dk5u1r1vOdUoWw
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form