כל הדרך ליעד הנכסף – תואר בהוראה

תמונה
כל הדרך ליעד הנכסף – תואר בהוראה

תואר בהוראה – אחת מהאמירות השנונות של אלברט איינשטיין הייתה – “חינוך – זה מה שנשאר לאחר ששוכחים את שלמדו בבית הספר…” החינוך וההוראה אלו מקצועות שהיו כבר משחר ההיסטוריה אך העולם שמשתנה והסביבה החברתית שמשנה צורה בכל תקופה משנים את פניה של ממסד החינוך בישראל. אך אין ספק כי אנשי החינוך, צוותי ההוראה וכל מי שאמון על מקצועות ההוראה – הם אלו המשפיעים בעיקר על דור העתיד והם המעצבים של הדור הצעיר.

העולם שלנו כבר אינו נראה כלל כפי שהוא היה נראה לפני דור או שניים. מוסדות החינוך הצליחו לשקף בזמנו הרבה יותר וההיררכיה בעולם החינוך הייתה הרבה יותר ברורה ומוחשית. כיום מעמדו של המורה בישראל הוא יותר רעוע ופחות נחשב מאשר בעבר, אך עם כל זה ניתן לקבוע מעבר לכל ספק כי עדיין ישנה היוקרה שהעולם רוכש לצוותי ההוראה ואף התלמידים המנסים להיפטר מעולם של המורים יודעים בסתר ליבם להעריך באמת את המורה העומד על הקתדרה. אין ספק כי למורה בישראל השפעה משמעותית במיוחד על עיצוב השקפת העולם של התלמיד ועל ההתנהלות שלו בחיים לאחר שיצא לחיים האמתיים. לא לחינם שואפים רבים להתמקצע וללמוד את תחום ההוראה עד לקבלת תואר ראשון בהוראה .

מהקריירה ועד האידאולוגיה

כל אחד שואף להתמקצע במקצוע כלשהו על מנת שהוא יוכל להתפרנס ולהרוויח את לחמו ביושר. לא כל תפקיד מתאים לכל אחד כאשר ברוב המקרים אנחנו אכן עולים על הגל הנכון עבורנו ולומדים את המקצוע אשר אכן מתאים לנו יש כאלה שבוחרים בלימודי תואר ויש שבוחרים בלימודי חוץ. עם הכלים והתארים שאנחנו מקבלים אנחנו יכולים לפתח את הקריירה העצמאית שלנו ולחיות את חיינו בקצב המתאים לנו.

רבים הם אלו הרואים את שליחות חייהם בעולם החינוך. הם שואפים להשפיע ולעצב את הדור הבא של ילדי ישראל. הם משקיעים ברכישת תארים בחינוך ואכן מצליחים להשתלב במסגרות החינוך השונות בישראל. כך הם נהנים גם מקריירה מתאימה בדיוק על פי מידותיהם וגם מהגשמת חלום השליחות שמפעמת בהם.

תואר ראשון  – להיות מורה בישראל!

אז נכון שהמעמד של המורה התערער במעט בשנים האחרונות. אך עדיין לא נמצא תלמיד שיכריז באופן גורף כי למורה אין כל מעמד או חשיבות בעיניו. אם המורה מחזיק בכלים הנכונים ויש בו את הסמכות הנדרשת ממורה עם הכריזמה והכימיה הנדרשים כדי לעמוד מול התלמידים – הרי שמדובר במקצוע שיש בו הרבה מן היוקרה. כי עבודה עם תלמידים זוהי עבודה עם לב ונשמה.

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5331675
lJuLRnBsop-41nmiwzbOHoJOPSqH4_BzW76S0IsjRVk
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-D0JmfG8q9oVjkK6vDZPte4s3ab87ObI5R22uBpB0ejQ
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form