לומדים למען החברה

תמונה
לומדים למען החברה

זהו, סיימתם את השירות הצבאי והלאומי ועכשיו אתם נמצאים על פרשת דרכים. אז מה תעשו כשתהיו גדולים? מה תלכו ללמוד? ישנם אנשים המחפשים לרכוש מקצוע עם משמעות, מקצוע שפירושו תרומה לקהילה. אחד מבין המקצועות האלה הוא עבודה סוציאלית. העובד הסוציאלי משתלב ברשויות הרווחה, בבתי החולים, בבתי הספר ועוד במגוון רחב של מוסדות שבהן נדרשת עזרתו של העובד הסוציאלי.

מה לומדים בעבודה סוציאלית?

לימודי עבודה סוציאלית חושפים את הסטודנט למגוון רחב של עולמות רגשיים ונפשיים. הם לומדים על מקרים של אלימות במשפחה, מצבים רפואיים קשים וכדומה. לאורך הלימודים מבצעים סימולציות שונות על מנת להכשיר את הסטודנטים לעבודה המעשית. בסיום התואר יכולים העובדים הסוציאליים להשתלב במוסדות השונים או להמשיך להתמקצע.

מגוון לימודי המשך מחכים לכם עכשיו

הלימודים של העובד הסוציאלי אינם מסתיימים עם התואר הראשון או השני. למעשה, הוא לומד כל חייו בעבודה ותוך כדי העשרת הידע שלו. מכללת תל חי – היחידה ללימודי חוץ מציעה מגוון רחב של קורסים טיפוליים לבוגרי עבודה סוציאלית ולקהל הרחב. כך למשל, אדם המעוניין להשתלב בעבודה בתחום הזוגי ולעזור לבני הסוג לשקם את היחסים ביניהם, יכול להירשם לתכנית להכשרת מטפלים בתחומי הזוגיות והמשפחה. התלמידים מקבלים את הכלים המסייעים להתמודד עם נושאים כמו הורות, גירושין, בעיות עם הילדים ועוד.

תרפיה באמצעות מים

אחד הקורסים המעניינים שלומדים עובדים סוציאליים, פסיכולוגים ובוגרים אחרים בתחום מדעי החברה הוא טיפול רגשי במים בשיטת WT. מדובר בטכניקה מיוחדת המציעה ריפוי באמצעות ציפה במים. הטכניקה מאפשרת להתמודד עם בעיות כמו דיכאון וחרדה, מחלה, טראומה, שכול, משברים שונים בחיים ועוד. המטרה היא להכשיר מטפלים רגשיים על מנת שיוכלו לעזור לאחרים.

התמחות ב-CBT

תכנית CBT – טיפול קוגניטיבי התנהגותי נועדה לסייע למטופלים להתגבר על קשיים. בדומה לתכניות טיפוליות אחרות שמציעה היחידה ללימודי חוץ של מכללת תל חי, גם תכנית זו מיועדת לעובדים סוציאליים כמו גם לאנשי מקצוע אחרים בתחום מדעי החברה. מטרתה של התכנית היא להקנות למטפלים ידע מעשי לצד רקע עיוני, על מנת שיוכלו לסייע למטופלים.

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5333909
dBhh6rRjOmk7aZ5NeveFgcDDi9RRejqudvTBClFxFUg
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-WCM_uhmmVVccrFPgjZtVlxs44xkDx381jOlLh1xSSok
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form