לימודי קידום אתרים – אילו אפשרויות קיימות כיום ללימוד התחום של קידום אתרים?

תמונה
לימודי קידום אתרים – אילו אפשרויות קיימות כיום ללימוד התחום של קידום אתרים?

לימודי קידום אתרים נדרש על מנת שהתכנים הקיימים באתר ייחשפו לכל הלקוחות הפוטנציאליים של בית העסק. היות והנושא הוא רחב היקף יש ללמוד אותו בצורה מסודרת וקיימות מספר אפשרויות של לימוד התחום. הדרך הטובה והפופולארית ביותר היא באמצעות לימוד בקורס מקצועי שבמהלכו מועבר חומר רלוונטי בצורה ממוקדת ומפורטת.  דרך אחרת היא לימוד עצמי אונליין באמצעות האינטרנט. ניתן ללמוד על התחום גם מהשתתפות בהרצאות הניתנות במוסדות שונים: אקדמיים, פרטיים, ציבוריים וממשלתיים, עירוניים ועוד. השוני בין כל שיטות הלימוד האלו הוא כמובן, בתוכן ובהיקפו, באיכותו, ברמת  המרצים, בצורת הלימוד ועוד. כל אחד יכול לבחור את הדרך  המתאימה לו ביותר.

לימוד בקורס מקצועי כולל כ 100 שעות לימוד אקדמיות וכאן ניתן ללמוד בדיוק את  הנושאים  החשובים הנוגעים בתחום קידום אתרים. הסילבוס בקורס כזה כולל מספר שיעורים כשהראשון בהם הוא הכרות כללית של התחום. התלמידים לומדים מהו אינטרנט ואיך הוא מתנהל, מהם פרוטוקולים, על מושגים כמו: דומיין, כתובת URL, שרת אחסון, העלאת קבצים ועוד. שיעור שני כולל הכרות בסיסית עם HTML. הוא כולל לימוד על עקרונות כתיבת קוד, שילוב אובייקטים בדף, עיצוב תוכן, הכרת שפות תכנות, מגבלות טכניות המשפיעות על קידום אתרים, חיבור בין דפי אינטרנט, העלאת אתר לרשת וכדומה.

לימודי קידום אורגני

לימודים  מתקדמים יותר כוללים הכרת WORDPRESS, יתרונות וחסרונות, תבניות בו, הזנת תכנים ועוד. נושא נוסף חשוב הוא לימוד על גוגל. כולל מנועי חיפוש רובוטיים, הכרת האלגוריתמים שלו, התנהלות שלו ועוד. לאחר שמכירים את כל הכלים הטכניים  הללו לומדים על דכי הפרסום והשיווק באינטרנט ובכלל זה, קידום  ממומן, קידום אורגני, בניית אסטרטגית שיווק לאתר, עלויות תועלת והחזר השקעה בפרסום באינטרנט, תפקידו של מקדם האתרים ועוד. לצד שיעור זה נלמד הנושא של מחקר שוק, מתחרים, מילות  מפתח. אופטימיזציה למבנה האתר, אופטימיזציה לתוכן האתר, קישורים בקידום אתרים, הכרת מדיות חברתיות והתנהלות מולם, אפליקציות וקידומן וכדומה.

הקורס כולל גם ניתוחים של התנהגות גולשים, ניתוח מקורות תנועה, ניתוח עמודים מובילים ובעייתיים ועוד. בהרצאות אותן שומעים בצורה אקראית ואפילו סדירה ניתן להיחשף למקצת מהחומרים  הללו אבל לא באופן בסיסי וממוקד, והן, לרוב, מתאימות יותר להתעניינות כללית בתחום. לימודים באמצעות האינטרנט נחשבים אף הם, לרוב, כשטחיים ושאינם  ממצים. קידום אתרים חייב להיערך בצורה מקצועית תוך כדי ניצול  מנועי החיפוש הקיימים כאשר המטרה הינה הופעת האתר בראש תוצאות החיפוש של גוגל. על  מנת שהעוסק בתחום יוכל להשיג מטרה עיקרית זאת עליו ללמוד בקורס מקצועי שמשולבת בו התנסות מעשית. זהו  הבסיס לכל מי שמבקש לעסוק בתחום ולהצליח בו. כמובן שגם שלימודי חוץ מספקים את הכלים אבל ההתנסות המעשית היא בעת שעוסקים בקידום אתרים במסגרת עבודה סדירה.

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5335263
dQExWgB3ShJNbJpLCk4n7-2UIJPewxKUoQNWQ9clwFA
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-YRNO6zaMzQk0tDCtbfThSYoJE5NTPWO1535LduFvfZs
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form