ללמוד להיות דירקטור- רק בקורס דירקטורים

תמונה
ללמוד להיות דירקטור- רק בקורס דירקטורים

בשנה האחרונה נרשמו כארבע עשרה אלף מועמדים למשרות ממשלתיות כדירקטורים. לאחר שהוקפאו המינויים, וניתן להגיש מועמדות למשרה לכל אדם הרוצה לעסוק בתפקיד, ולכן רבים בוחרים להגיש מועמדות למשרה הזו. אך האם אכן יש צדק במחשבות שלהם? והאם לא צריך ללמוד בכלל כדי להיות דירקטורים?

 הסיבות  ללימוד קורס דירקטורים

קיימות סיבות רבות לכך, שאנשים רבים רוצים להיות דירקטורים. אחת הסיבות היא שהמקצוע הזה מקנה מעמד כסף, וכניסה לחברה הגבוהה בישראל, ורבים מין האנשים הרוצים את כרטיס הכניסה הנכסף הזה. בנוסף לכך בפגישות הדירקטוריון  מנהלים שיחות פיננסיות, והשיחות האלו גורמים לאדם לחוש שיש לו השפעה על משק הכספים במדינת ישראל, כמו כן ניתן לומר כי הדירקטוריון נותן מעמד חברתי מסוים, ומשכורת נאה היאה לצמרת שבחברות ממשלתיות, וכן המשכורת פחותה יותר מהחברות הפרטיות.

מהו תפקידו של הדירקטוריון?

תפקיד הדירקטוריון  הוא לנהל שיחות ומפגשים עם חברי הדירקטוריון האחרים, אך בניגוד למחשבה כי עבודה זו קלה מאד. חברי דירקטוריון מנוסים מספרים כי עליהם להגיע מוכנים לפגישות, ובשל כך הם לומדים חומר רב, בנוסף לכך הם משקיעים מינימום עשר שעות בשבוע, ולעיתים אף שעות רבות בחודש. כמו כן מעבר להשקעה הגדולה בשעות מידי חודש יש להבחין באחריות הגדולה המוטלת עליהם.

אז למה אני צריך בכלל קורס בזה?

לעומת המחשבה שכל אחד יכול להיות דירקטוריון, תפקיד הדירקטוריון דורש הבנה בנושאים רבים, ולכן יש צורך לעבור קורס לשם כך. קורס דירקטורים יעזור לאדם להציג יתרונות מעשיים על פני מועמדים בתפקיד.

מה המטרות של הקורס?

הכשרת המשתתפים לעבוד כדירקטוריונים בחברות או כוועד מנהל, וכן לתת כלים כדי לבצע את התפקיד בהצלחה.

מהם תנאי הקבלה?

תואר ראשון או ניסיון ניהולי אחר קבלה לקורס לאחר ראיון אישי.

מה כולל הקורס?

הקורס כולל תוכנית לימודים, המיועדים לקהל יעד זה היבטים משפטיים, היבטים פיננסים, והיבטים ניהוליים. בסופו של הקורס יוצא הלומד עם יתרון של הכרת התפקיד.

קורס זה יכול להוביל להצלחה הן מבחינת משכורת גבוהה והן כביצוע תפקיד חשוב, ומשפיע בשורה בקורות החיים של האדם.

לפרטים נוספים על הקורס היכנסו לאתר של המחלקה ללימודי החוץ של מכללת תל חי .

 

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5335796
-roux2ZzrliVJNInJhuRMQMA8CH2dGIw5w8QvRB8dzs
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-ZEB9B3eaofQU3bU5FNYJP3JW71XFA5VJKDQeJwDEepg
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form