טקס בוגרים המכללה האקדמית תל-חי

להמשך הכתבה - טקס קבלת תעודות בוגר
תמונה
בוגרת של תל-חי נואמת בטקס קבלת תעודות בוגר
בוגרת של תל-חי נואמת בטקס קבלת תעודות בוגר

גאווה גדולה במכללה האקדמית תל-חי:

1227 בוגרים של המכללה האקדמית תל-חי קיבלו תעודות בוגר

בשלושה טקסים מרגשים שנערכו בכללה האקדמית תל-חי, קיבלו תעודות בוגר ומוסמך 1227 בוגרים. בטקסים שנערכו בקמפוס קצרין לבוגרי הפקולטה לחינוך והוראה ובקמפוס תל-חי לבוגרי הפקולטה למדעים וטכנולוגיה והפקולטה למדעי החברה והרוח,  השתתפו מאות בוגרים ובני משפחותיהם, אשר הגיעו לחלוק עימם את הרגע המרגש של קבלת התעודה לאחר שסיימו בהצלחה לימודיהם באקדמיה. מבין המסיימים 924 הם בוגרי תואר ראשון ו- 303 הינם בוגרי התוכניות לתואר שני, 129 סיימו בהצטיינות, מתוכם 38 סיימו בהצטיינות יתרה.

נשיא המכללה פרופ' אליעזר שליו, שנכנס לפני שלושה חודשים לתפקידו, בירך את הבוגרים ואמר: "הגעתי לתל חי ומצאתי כאן עולם קסום,  אנשים נפלאים, אקדמיה מצטיינת ונוף נהדר. אנו מקווים שהמכללה תהפוך להיות אוניברסיטת הגליל, כדי שתוכל לקדם ולפתח יותר את הגליל. התואר שאתם מקבלים כאן היום  יאפשר לכם להתקבל לתארים מתקדמים בארץ ובחו"ל. בוגרינו משתלבים היטב גם בעולם התעסוקה. אני מאחל לכם הצלחה רבה בהמשך דרככם".

לי אלון, בוגרת החוג לחינוך והוראת לשון עברית ויהדות סיפרה בטקס: "בתור ילדה ונערה שגדלה והתחנכה בפריפריה הצפונית, אפשרויות החינוך היו די מוגבלות. כאישה בוגרת אני מבינה כי בית הספר בחר אותי ולא אני בחרתי בו, כך גם מגמות התיכון. למרות זאת לא הרגשתי חסך בכך בתור ילדה ונערה, והיום אני מבינה כי זה בעיקר בזכות המורים שליוו אותי בדרך. כשהתבגרתי בחרתי לעסוק בתחום החינוך. מאז שירותי הצבאי, בתור מורה חיילת, הרגשתי את הרצון להשפיע, לשנות ולהוביל תלמידים, מורים וצוות. מהיום הראשון בלימודים הרגשתי את האווירה הביתית והחמה של המכללה. המיקום שלה, הכיתות הקטנות, היחס הפרטני של המרצים, והחברים לספסל הלימודים, גרמו לחוויית התואר הראשון להיות מעניינת ומהנה והשאירו בי טעם של עוד.  בחרתי בתפקיד הזה כדי להשפיע, לשמור, לשנות לדאוג לחברה שלנו, לדורות הבאים, לילדינו".

נדב גורודצר בוגר החוג למדעי התזונה ריגש מאוד את משתתפי הטקס כאשר שיתף בסיפורו האישי:  "פה בקהל יושבים הוריי המופתעים. למה אני מציין אותם? כיוון שהם אלה שלימדו אותי את המשמעות האמתית של סלוגן המכללה  ״יציאה מאזור הנוחות״. על אף הקשיים הרבים הם החליטו לרדוף אחר ערכיהם וחלומותיהם הציוניים, ובשנות ה-20 לחייהם בחרו לעזוב את המשפחה והחברים ולעלות ארצה. פה הם בחרו להקים את ביתם ומשפחתם. הם יצאו מאיזור הנוחות ואני ואחיי הרגשנו את אי-הנוחות הזאת כל חיינו. כילד היו לי לא מעט קשיים בלימודים, ילד עם הפרעות קשב וריכוז שכל מה שעניין אותו זה לרוץ החוצה ולטפס על העצים. והייתה דיסלקציה קשה. הקשיים האלה ליוו אותי לאורך 12 שנות הלימוד וכמובן בכישלון הגמור במבחן הפסיכומטרי. החלומות האקדמיים התחילו להתפורר. כל זה השתנה בבוקר אחד כשחברה סיפרה לי על מקום מיוחד בצפון הרחוק, שיודע לתת את המענה לסטודנטים עם צרכים כמו שלי. הגעתי למכללה ובאותו היום המסלול שלי התחיל: נרשמתי למכינת קיץ של מרכז התמיכה לסטודנטים ‏עם לקויות למידה ובסיומה, בפעם הראשונה בחיים, הרגשתי שאני יכול, אני לא טיפש, ועם רצון ונחישות הכול אפשרי! במרכז התמיכה לימדו אותי מהם הקשיים הספציפיים שלי ואיך להתמודד איתם. אז הנה אני כאן, מסיים בהצלחה את התואר הראשון בהצטיינות יתרה וכבר בלב המחקר של התואר השני. וכל זה בזכות אותה הזדמנות שקיבלתי בתל-חי, להסתער על ההרפתקה הזאת עם תמיכה וגיבוי מלא ואני מודה לכם על כך. היחס המחבק והתומך שקיבלתי ממרכז התמיכה מאפיין את כלל סגל המכללה. מראשי החוגים דרך המרצים המדהימים ועד למזכירות החוג."

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5391849
p-531az2Fv-agFSrlWV9rPwjsjeQGUsPgyEsqJk07rA
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-WDQ9S8uuiTQMwWia7DiNz5aUP5V0nuDuiEhqgyEJxfI
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form