עבודה מכניסה לסטודנטים

תמונה
עבודה מכניסה לסטודנטים

עבודה מכניסה לסטודנטים –  אולי יצא לכם לשמוע על כמה ברמנים מצליחים להרוויח בערב אחד? מדובר בסכומים יפים יחסית. היום עבודה כברמנים היא עבודה שנהנים בה ומרוויחים טיפים יפים והיא אידאלית עבור סטודנטים שמקדישים את רוב הזמן שלהם ללימודים.

זה כבר שנים שתרבות חיי לילה מושכת מגוון של אנשים וממשיכה להיות סצנה חזקה בערים הגדולות. יש נהירה של כל המבלים למרכזי הבילוי הנחשקים, פאבים וברים שמוכרים וידועים במוסיקה הטובה ובאווירה שלהם. אז מה יותר טוב עבור מאשר עבודה מכניסה לסטודנטים שהיא גם כיפית ומהנה מלעשות קורס ברמנים, קצת אסקפיזם מהספרים והמחברות, לשלב כסף ורווחים שווים ועדיין להצליח ללמוד בשעות היום?

כל מה שלומדים בקורס ברמנים

חלק מהדברים שתתבקשו לרכוש בקורס ברמנים מקצועי הם ידיעה של כל סוגי המשקאות, כיצד מכינים קוקטייל ואיך לבצע להטוטים על הבר עם המשקאות שתכינו, תלמדו על החשיבות של שימוש באלכוהול אמיתי בלבד, תלמדו מה השילוב של סוגי אלכוהול שיש ומה לא כדאי לשלב. תכירו את המינונים הנכונים את הטעמים, אילו פרות רצוי לשלב ומה לא מתאים. כמה קוביות קרח נהוג לשים בכל משקה ואילו כוסות מתאימות לכל משקה. תלמדו גם איך מערבבים שייקר ואת כל כללי התקשורת הנהוגים בבר. בסופו של דבר תצאו מהקורס עם תעודה בינלאומית ומקצועית של ברמנים וחיוך גדול על הפנים.  

להיות ברמן זה לא רק למזוג בירה נכון

בהרבה ערים יש היום ברים ופאבים, לרבות בעיר תל אביב הגדולה. יכול להיות שתפגשו בברים בחורות שמוזגות בירות אך מלבד זה אין להן ממש מושג וידע לגבי שאר המשקאות. לאחר שתעברו קורס ברמנים מקצועי תהיו מנוסים ובעלי ידע רב בהכנה של קוקטיילים, תדעו איך מתקשרים עם כל מגוון הלקוחות, וכל אלה יבואו לידי ביטוי בטיפים במזומן שתרוויחו בכל ערב בבר.

עבודה מובטחת

כל קורס ברמנים שמכבד את עצמו דואג לתלמידיו לעבודה בתום הקורס. הקורס מכיל בערך צוות מקצועי בעל 7 שנות ניסיון שדואג בתום הקורס לשדרג את תלמידיו במקומות עבודה עם הכנסה טובה או לחבר אותם במקומות בהם יוכלו לעשות סטאג’ מקצועי בסיום הקורס.

כמעט לכל בעלי קורסים של ברמנים יש קשרים עם מגוון הברים והפאבים והם יכולים לנצל את הקשרים הללו ולארגן עבודות לכל הבוגרים שלהם. הם גם יודעים איך להכשיר אותם למה שהקהל בחוץ דורש ומה שבעלי הפאבים מחפשים.

היום ניתן לעשות גם קורס ברמנים על חשבון הפיקדון הצבאי שמאפשר עבודה מיד לאחר הצבא. קורס ברמנים טוב הוא ללא ספק נקודת פתיחה מעולה להתחיל את החיים. הוא מאפשר לשלב לימודים בכל מכללה או אוניברסיטה, להכיר אנשים ולהיות מעורה בחיי החברה, לצבור סכומים מאוד יפים בצד, ואפילו לחסוך לטיול של אחרי הלימודים, לפתוח עסק או לכל מטרה אחרת.

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5329627
QaEAs_l23D-O1ybFY2dTYXZmmnxvEkPpaV1KUfi79vc
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-B1O1kpiWIH6DKoKNKwhIOQEUIyKAtOwFJZNc4ldvmOw
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form