קורס בדיקת תוכנה QA

תמונה
קורס בדיקת תוכנה QA

בעולם כמו שלנו אנו מחפשים פתרונות קסם. כלומר, לסיים קורס במהירות ולהתחיל לעבוד. כי המציאות דוחקת, אנו זקוקים לכסף במהירות ואולי בהמשך נחסוך לתואר רציני יותר, ואז לפחות יהיה לנו ניסיון טוב בשוק העבודה. קורס בדיקת תוכנה QA הוא בדיוק הקורס שיכול להביא אתכם לעבודה הרצינית הראשונה שלכם, וכל זאת לאחר שעות לימוד מעטות.

מהי מטרתו של קורס בדיקת תוכנה QA

הקורס נועד להקנות לתלמידים ידע עיוני ומעשי ברזי בדיקת התוכנה. בודק תוכנה מקצועי מסייע לארגון שבו הוא עובד לעלות על בעיות בתוכנה ולדווח עליהן מבעוד מועד. כך נחסך כסף רב וזמן יקר. ברגע שהבעיות מתגלות בזמן, ניתן לתקן אותן במהירות לפני שמספקי את המוצר ללקוח. על כן, בודק תוכנה הוא איש מקצוע מבוקש בשוק העבודה.

קורס בדיקת תוכנה באינטרנט – יש דבר כזה

מכללת תל חי – היחידה ללימודי חוץ יוצאת עם מסלול מיוחד – קורס בדיקת תוכנה QA המתקיים כולו דרך האינטרנט. משך הקורס הוא 11.5 שעות בלבד. הקורס מיועד לכל מי שמעוניין לצאת עם מקצוע איכותי. מכיוון שמדובר בקורס שמועבר דרך האינטרנט, אפשר לעשות אותו מכל מקום ובכל זמן. קורס זה מתאים במיוחד לאנשים עובדים, בעלי משפחות, לאלה שמשלבים לימודים נוספים ובקיצור לכל מי שאין לו זמן.

מעבר לכך, זה שאתם לומדים לבד, לא אומר שאתם צריכים להתמודד עם החומר לבד. המדריכים המקצועיים של מכללת תל חי – לימודי חוץ נמצאים כאן כדי לעזור, לסייע ולענות על השאלות.

מה עוד אפשר ללמוד במסגרת לימודי חוץ?

החטיבה ללימודי חוץ של תל חי מציעה קורסים בתחומים שונים. כך למשל, אם אתם מגיעים מרקע טיפולי ולמדתם פסיכולוגיה, עבודה סוציאלית או חינוך, תוכלו להתרשם מקורסים מקצועיים כמו טיפול רגשי במים, הכשרת מטפלים במקצועות הדרמה והאומנות, CBT או ליווי במקרים של אובדן ושכול. במכללת תל חי – לימודי חוץ אפשר למצוא גם מסלולים בלתי שגרתיים. למשל, מי שמעוניין להתחבר אל הטבע ואל האוכל, יכול ליהנות מקורסים כמו גידול דבורים, ייצור גבינות או ייצור שמן זית.

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5335614
Nhr-0SVvAeVtnMOH7pqecb_BCpHyGv_lfejN2QAgxF0
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-nORSWiiFx1YtGkSBWf3lzkLEDoCPFjwkExdOhrS1SUc
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form