קורס דירקטורים – ללמוד להיות מנהלים

תמונה
קורס דירקטורים – ללמוד להיות מנהלים

מנהלי חברה תפעוליים (CEO) מנהלים את מחלקות החברה באופן שוטף ודואגים לרצות את דירקטוריון המנהלים ולספק דוחות לחברי הדירקטוריון. הדירקטוריון למעשה הוא צוות מנהלים המייצג את בעלי המניות (או בעלי החברה) ומטרתו היא להנחיל את ערכי החברה, החזון שלה והמטרות שלה במחלקת המנהלים ומשם לכל החברה למעשה. בקורס דירקטורים תלמדו סגנונות ניהול, סוגי מנהלים וכיצד להיות דירקטורים ההופכים את המנהלים שלכם לטובים יותר, מוציאים מהם יותר ועוזרים להם להפיק יותר בכל מחלקה.

להתמקד בניהול:

המנהל התפעולי (המנכ”ל) של החברה עוסק בתחום התפעולי והלוגיסטי – כלומר כל מה שקשור לעבודה בפועל. הדירקטור שאחראי על ההנהלה, לומד בקורס דירקטורים את יסודות הניהול וסגנונות ניהול שונים. כך כל דירקטור יוכל לסגל לעצמנו את הסגנון הניהולי המועדף עליו שהוא מתחבר אליו הכי הרבה ומזדהה אתו. בצורה זו הוא יוכל להעביר את הערכים החשובים להנהלה בכל הארגון, ליצור אסטרטגיית תפעול אפקטיבית לתפעול שוטף וצמיחת הארגון וכן להגדיר את מטרות הארגון.

להשקיע בחשיבה העסקית:

הדירקטור הוא הגוף שמחבר בין ההנהלה הגבוהה לצוות הניהול התפעולי של העסק. הדירקטוריון מקבל אינספור החלטות בנוגע לארגון מדי יום ועליו לקבל החלטות מושכלות, לדון בנושאים העולים על סדר היום ולנווט את הספינה מלמעלה. הפיקוח על ההנהלה והתוויית האני מאמין של הבעלים, הדרך, המטרות ומעקב אחריהן היא עבודה מאסיבית הדורשת מיומנויות חשיבה יצירתיות ואיכותיות. כמו כן על הדירקטורים להכיר בכמה תחומים חשובים ברמה גבוהה, החל מחוקה ומשפט, דרך תחום הכלכלה והחשבונאות ועד הניהול והפיתוח האסטרטגי של העסק. במסגרת קורס דירקטורים יקבל הדירקטור כלים שונים ויפתח מיומנויות חשיבה חדשות או יחדד את הקיימות על מנת להתמודד מחדש עם המצב בארגון ולשפר את דרכי הפעולה הניהוליות שלו.

למי מתאים הקורס?

לכל מי שעתיד לקבל בקרוב משרת דירקטור בחברה או ארגון מסוים, למי שכבר מכהן בתפקיד כזה ורוצה לשדרג ולשפר את יכולותיו והידע שלו על מנת להפוך לאיש מקצוע טוב יותר ולמסיימי תואר ראשון המעוניינים להרחיב את האפיק המקצועי שלהם ולפתוח דלתות נוספות.

למידע נוסף על קורס דירקטורים  או קורסים נוספים הנלמדים במסגרת לימודי החוץ, אתם מוזמנים להיכנס לאתר של לימודי החוץ במכללת תל- חי.

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5329667
7SY2vm1Udo8PiiaBYmlg5yu5297qjQBvQqRXyEYfgGE
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-4lPUAAsnIvW0IQ1bFtoi0mi2d3X-IvU1HjBxL3V44_Y
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form