קורס כתיבה – הגשמת חלום הכתיבה

תמונה
 קורס כתיבה – הגשמת חלום הכתיבה

קורס כתיבה מושך מתעניינים רבים שרוצים להגשים את חלום הכתיבה שהיה להם,

וכעת זה אפשרי לכתוב ולקבל כלים לשיפור הכתיבה שלכם גם למטרת הוצאה לאור

אנשים שנושאים עמם חלומות על כתיבה יודעים שלא תמיד קל להתבטא ולכתוב על החלום הזה בעצמם. הם יצטרכו להיעזר במורים ובמנחים לכתיבה שיובילו אותם דרך שלל כלים שניתנים ליישום כדי לכתוב טוב יותר.

אחרים יבואו לקורס כתיבה יוצרת במכללת תל חי כדי לקבל אומץ להמשיך להתמקצע ולהשתפר בכתיבה שלהם, או לקבל התנעה נדרשת לכתיבה וליצירתיות שלהם. לאלה גם לאלה יש מקום בקורס הכתיבה, משום שהפריה הדדית היא חלק בלתי נפרד מההשראה שמקבלים כותבים שלומדי עם כותבים אחרים.

לימודי כתיבה במכללת תל חי

כתיבה יוצרת מוכרת כבר שנים, אבל מה באמת לומדים בה? כשלומדים כתיבה עם מורים שמומחים בכתיבה מקבלים הבנה וידע על טקסטים ואיך לבנות אותם נכון, מהו סיפור וממה הוא בנוי, כיצד לבנות דמויות ואת הקונפליקטים ביניהן, מהו מסעו של הגיבור, מהם הז’אנרים השונים של כתיבה ויצירה וכיצד מיישמים את הידע הזה בטקסטים שלכם.

בקורס תלמדו גם לאן אפשר עוד להתפתח כאשר כותבים למגירה ומה עושים עם הטקסטים שכתבתם, איך נותנים משוב בצורה בונה מבלי להשתיק את הקול שלכם כיצד להתייחס לעורך הפנימי ולעורך החיצוני, מה נכון לעשות כשיש לכם שפה אישית מאוד אופיינית, ואיך לפתח אותה בכלל ולעבור מטקסטים סתמיים לטקסטים עם משמעות ועם צבע וסגנון מאוד מובהקים.

משובים בונים בכיתה תומכת

יש חשיבות גדולה של כתיבה בתמיכה של הכיתה שלכם, כאשר כולם כותבים כמוכם וכולם רוצים למעשה להצליח בכתיבה וללמוד אתכם. כשיש משוב בונה של מי שכותב לצדכם ורוצה בהצלחתכם יש חשיפה מבוקרת וזהירה לקהל הראשון שלכם, מה שמלמד אתכם כיצד להתייחס נכון לביקורת ולקוראים העתידיים שלכם.

תוכלו לנצל את הזמן בתבונה וביעילות, משום שכל מה שיהיה בקורס הכתיבה היוצרת ישרת אתכם בכתיבה שלכם למטרת הוצאת ספר, כתיבה בעיתון או מגזין או אפילו בלוג משלכם. הכתיבה שלכם תשתפר במהלך הקורס הודות להנחיה ולעצות הטובות שתקבלו מהמנחים ומהכותבים האחרים בקורס.

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5331070
Hhm4g_aVoGC2C-nLJGLo9gJIOGfFVNmuu5hOgAYDzGI
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-zqKTsm3EGy9-HO8ku2OxeY3nCwIBbdziQVJCTqtygPA
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form