למה כדאי ללמוד קורס כתיבה יוצרת

תמונה
למה כדאי ללמוד קורס כתיבה יוצרת

מכללת תל חי במסגרת לימודי החוץ שלה, גאה להעניק ולהציע קורס כתיבה יוצרת. במסגרת הקורס, נצלול יחד למעמקי הכתיבה ונכיר את הסודות, היסודות, הטקסטים, הטיפים ואבני הדרך שיוצרים יחד כתיבה עשירה, מרגשת, מדויקת וסוחפת.

בנוסף, לצד התאוריה, יהיה גם תרגול עשיר, אשר מאפשר למשתתפים בו לחוות, ליצור ולקבל משוב עבור הטקסטים שיצרו וכתבו בעצמם.

למה ללמוד קורס כתיבה יוצרת

  1. כתיבה כדרך ביטוי – עוד מראשית התנ”ך הבינו רבים וטובים, כי הכתיבה טומנת בחובה שלל איכויות ואפשרויות. הכתיבה בין אם עבור מטרה אומנותית, שיווקית, עיסקית או אישית, מאפשרת לנו להעביר מסר שחשוב לנו, או לחילופין להעביר את הקורא מסע מרתק, מעניין ומנחם.
  2. כלים פרקטיים – אנו בטוחים שיש לכם את היכולת לכתוב, אך איך ניתן להפיק מהכישרון שלכם את המירב? באמצעות ידע ומיומנויות נוספות. על מנת שתוכלו להנות מהכתיבה שלנו, יצרנו עבורכם כלים פרקטיים וטכניקות שיאפרו לכם לבטא את עצמכם בצורה ייחודית, שנונה ושמתאימה בדיוק – עבורכם.
  3. תאוריה – ככל שנכיר את עולם הכתיבה העשיר טוב יותר כך נדע טוב יותר לזהות, לקרוא וליצור טקסטים מיוחדים וחשובים. עולם הכתיבה חי הרבה יותר זמן מעולם הטכנולוגיה והסמארטפון ועל כן, הוא טומן בחובו מסע מרגש אל ההיסטוריה עם טעם מתוק אל עבר העתיד. אם פעם הכתיבה נעשה בעזרת סמלים וכתב חרטומים, כיצד הכתיבה תראה בעוד 100 ואולי 200 שנה?
  4. קהילה כותבת – כשאתם מצטרפים לקורס כתיבה יוצרת, אתם יוצרים לכם אפשרות להצטרף לקהילה שעוסקת בכתיבה. עם תלמידים נוספים, מורים מקצועיים ותמיכה, תוכלו להנות מחיי חברה עשירים בכתיבה.

כיצד להפיק את המיטב מהקורס הזה?

הסוד הגדול בקורס הכתיבה היוצרת שלנו הוא – התרגול. ככל שתממשו את הכלים, הטכניקות והתאוריה שאנו מעניקים בקורס, כך רמת הכתיבה שלכם תעלה. ככל שתרבו לכתוב, למחוק, לתקן, להעיר, לחשוב וליצור, כך הכתיבה תהפוך לבית השני שלכם.

כתיבה בעולם הדיגיטל

אם נדמה שכולם נטשו את הדף והעט לטובת הסמארטפון ונראה כי הכתיבה הולכת ונעלמת, דעו כי זה ממש לא כך. הכתיבה נכנסה לעולם הדיגיטל, וכיום יש שוק אדיר שמחכה לכותבי תוכן איכותיים שיצרו תוכן לספרים דיגיטליים, קהילות אינטרנטיות וסטארטפים חדשניים.

 

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5334071
PRWlSXPpsB8v9HdZyjfpXO5G9lYIXykHcQTyukYI7ZU
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-sFA7an_UKHd9WfCZS_tX_qyEHmMR70-xgAUTvsruI0g
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form