קורס ערבית מדוברת – מה הוא כולל

תמונה
קורס ערבית מדוברת – מה הוא כולל

מבין השפות הקיימות בעולם, השפה הערבית נחשבת לאחת השפות העשירות ביותר. מדובר באחת השפות המדוברות במזרח התיכון והסביבה.  בישראל השפה הערבית מוכרת בתור שפה שנייה בשל העובדה כי חלק ניכר מהתושבים במדינה הם ערבים. השפה נחשבת לאחד המרכיבים החשובים והחיוניים ביותר בבניית זהות וכן מהווה כלי תקשורתי חשוב ביותר ומכאן החשיפה לשפה ולעושר שלה עשויה להיות מפגש בין יהודים וערבים.

 מיהו קהל היעד

קהל היעד של קורס ערבית מדוברת מתאים לכל אחד אשר מעוניין לדבר בשפה כאשר היעד של הקורס הוא שליטה מלאה בשפה הערבית. תוכנית הלימודים מיועדת לציבור אשר מעוניין לרכוש שליטה בשפה הערבית המדוברת וכוללת בין היתר קורס קריאה וכתיבה.

 במסגרת הקורס ניתן להכיר את הצלילים הייחודיים של השפה ולהבין יותר את מבנה המשפט. המטרה היא כי בסיומו של הקורס ניתן לנהל שיחה קלילה עם אנשים דוברי ערבית.  הקורס מיועד לאנשים המעוניינים לרכוש אוצר מילים רחב וליצור בסיס מצויין לשיחה בערבית מדוברת.

  מה מעניק הקורס

משך הקורס מיועד גם לאלה שיש להם רקע כלשהו בשפה הערבית ומעוניינים לשפר ולשדרג את מיומנות השפה הערבית. לדוגמה אנשים שלמדו לבד או בתוכנית כלשהי ועשו את צעדיהם הראשונים בשפה הערבית וכן לאלה המבקשים להעמיק את ידיעותיהם בשפה ולהרחיב את בסיס הידע.

במסגרת הקורס ניתן להכיר את הפעלים וכך להרחיב את אוצר המילים ולרכוד בטחון רב. הקורס כולל שיחות בנושאים שונים ותחומים שונים החל מתרבות, משפחה, בריאות ועוד- כל אותם נושאי שיחה יאפשרו לסטודנטים לצבור שעות רבות של שיח בערבית מדוברת.

 

 מוזמנים לברר עם בוגרי התוכנית

אם קיימת התלבטות, הרי ניתן לפתור את ההתלבטות באמצעות היוועצות עם בוגרי תוכנית לימודי החוץ של מכללת תל חי. שיחה עם בוגרי התוכנית תסייע להבין בצורה טובה יותר את מהות הלימודים ואת הכלים הנרכשים במסגרת הלימודים וכך לקבל החלטה בהתאם.

היות ומדובר באחת ההחלטות החשובות ביותר בתור סטודנטים, כדאי לשוחח עם ציבור הבוגרים ולקבל החלטה על בסיס השיחה עימם תוך בחינת יתרונות התוכנית והאפשרות לראות את הדברים החיוביים בעקבות ההשתתפות בקורס.

 

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5332418
mley8IBzB15kb0gTq2X7SbOwEY5R1-91xbOHTYWTIHg
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-v-_XIuUkuj6z-eLMNiE9FihjsJjOSmuOSUHjGkGMds8
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form