שיפור האנגלית לפני לימודים אקדמאיים – כך תעשו זאת

תמונה
שיפור האנגלית לפני לימודים אקדמאיים – כך תעשו זאת

אם רק עכשיו נרשמתם לשנה הראשונה ואתם רוצים להגיע מוכנים לתחילת הלימודים, אתם חייבים לעבוד על שיפור האנגלית שלכם. החל משיפור אוצר המילים ועד לדרך סופר יצירתית לשדרג את הדקדוק שלכם – הנה 5 דרכים שיכינו אתכם לתואר הראשון ויעזרו לצלוח כל מאמר בשפה זרה.

קראו כמה שיותר

מכיוון שבאקדמיה תיאלצו לקרוא לא מעט מאמרים באנגלית, אתם פשוט חייבים לשפר את יכולות הקריאה שלכם. קראו מגזינים מעניינים, בלוגים מסקרנים או אפילו ציוצים של מפורסמים שאתם אוהבים. זה לא חשוב מה תקראו, העיקר שתבססו את השליטה שלכם בהבנת הנקרא ותגיעו בטוחים יותר לקראת טקסטים אקדמיים של ממש.

הכניסו כמה שיותר אנגלית לפלייליסט שלכם

האזנה למוזיקה לועזית היא אפשרות פנטסטית לשפר את האנגלית שלכם לפני שהשנה האקדמית מתחילה. על ידי הוספה של כמה טראקים באנגלית לפלייליסט האישי שלכם, אתם תשפרו את האנגלית שלכם בתוך זמן קצר וליהנות מלימוד פסיבי של שפה זרה. יתרון נוסף הוא שניתן להאזין למוזיקה בכל מקום ומכל שעה – כך שאין לכם תירוצים.

שנו את שפת הממשק של הסמארטפון שלכם

דרך נהדרת לאפשר לימוד אנגלית למתחילים היא פשוט לשנות את שפת הממשק של הסמארטפון שלכם. אם אתם מרגישים שאתם מתקדמים יותר, נסו לשנות גם את הממשק של חשבון הפייסבוק, האינסטגראם והטוויטר לאנגלית ותראו איך אתם קופצים רמה. במילים אחרות: אם אתם בכל מקרה מחוברים לסמארטפון שלכם 24/7, למה לא לנצל זאת לטובתכם?

צפו בסרטים – אבל הסתירו את הכתוביות

אם אתם צריכים לשפר את אוצר המילים שלכם ולעשות זאת באופן מהנה, פשוט תצפו בסרטים. אפשר להזמין כמה חברים, לפתוח שקית של פופקורן או להזמין פיצה לפני שהסרט מתחיל ולא לשכוח להסתיר את התרגום לעברית. חשוב לזכור כי לימודי אנגלית למתחילים אינם חייבים להיות משעממים, כך שסרט או סדרה היא בהחלט בגדר המלצה.

חזרו לצ’אטים הישנים

אחת הדרכים הקלות ביותר לשפר את האנגלית שלכם היא להפוך את הלימוד לחוויה. נסו לחפש פורומים של סטודנטים, צ’אטים עם אנשים מכל רחבי העולם וקבוצות פייסבוק בשפה זרה. באופן זה, תעבדו על אוצר המילים ותפנימו את יסודות הדקדוק – בלי שבכלל תרגישו בכך. והבונוס: תכירו כמה חברים חדשים.

לסיכום, במהלך התואר אתם תקראו לא מעט מאמרים באנגלית ולכן חשוב שתגיעו מוכנים. אז התחילו לצפות בסרטים, שדרגו את הפלייליסט ושפצרו את הסמארטפון שלכם לקראת הסמסטר הבא.

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5330991
P8RG9CzVcj9ys-q19GyEd1O3wBzY-GLv9qjkWDsPT_Y
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-Uo8N2mzqQOsgCpgjSlRPjbcLAhNG9uWqXQYghSpeet8
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form