5 הטיפים החשובים לקראת שנת הלימודים החדשה

תמונה
5 הטיפים החשובים לקראת שנת הלימודים החדשה

לבטח גם אתם זוכרים היטב את הימים שבהם הייתם תלמידים במסגרות החינוכיות, ובעיקר את היום האחרון של החופש הגדול: היום המסמל את החזרה אל ספסל הלימודים. סיומו של החופש הגדול אולי לא משפיע עליכם באותה צורה שהוא השפיע בעת שהייתם תלמידים בבית הספר היסודי, אך הוא מרמז על התקרבותה של שנת הלימודים החדשה  שלכם במוסד האקדמי. לפניכם, 5 טיפים שיהפכו את השנה שלכם לקלה יותר ומתוקה יותר:

1.שנה א’ שלכם? הביאו עמכם שקים של מוטיבציה:

אם זוהי שנת הלימודים הראשונה שלכם, דעו כי כל מה שתצטרכו תחילה הוא שקים של מוטיבציה. נדמה כי מדובר על אחד הדברים החשובים ביותר – גם בשנה הראשונה ללימודים וגם בשנה האחרונה. איך מייצרים לעצמכם מוטיבציה? בין היתר באמצעות הכנה עצמאית שתעשו לעצמכם לקראת שנת הלימודים. לא משנה מה אתם עתידים ללמוד, הרי שמומלץ לכם מאד לקרוא מעט על תחום הלימודים שלכם בקווים כלליים – כך שתוכלו לגרות את עצמכם ולהגיע עם מוטיבציה.

2.שנה שעברה כבר עברה, התמקדו בזו הנוכחית:

אם זו שנת הלימודים השניה שלכם, סביר כי אתם מגיעים אליה עם דעות קדומות: חלקן טובות יותר וחלקן לבטח פחות טובות. כל עוד אתם מגיעים עם מטען חיובי, נפלא. במידה ואתם מגיעים עם תחושה כי השנה הקודמת לא הייתה כל כך מוצלחת לימודית, דעו כי השנה החדשה הינה ההזדמנות שלכם להשתפר, להוכיח וללמוד. אין כל טעם לשאת בלבכם את מטעני העבר כששנת לימודים חדשה כבר כאן!

3.לומדים למבחנים כל השנה ולא רק לפי המבחן:

כשם שאתם עומלים רבות על עבודות אקדמיות לאורך כל הסימסטר, כך כדאי לעשות גם עם מבחנים. אחת הטעויות הגדולות ביותר שהמון סטודנטים עושים היא לא ללמוד לאורך הסימסטר, אלא רק לקראת המבחן. למידה שכזו לא יוצרת לכם חוויית למידה ובעיקר שהחומר לא נטמע כך בצורה איכותית. עבודות אקדמיות לרבות סמינר הן עבודות שאתם עומלים עליהן לאורך תקופה ארוכה עם למידה הדרגתית, אמצו את השיטה הזו גם ללמידה למבחנים.

4.הצטפרו לקבוצות למידה חברתיות:

למידה עצמאית במסגרת לימודי חוץ שלכם יכולה להיות מועילה לעתים, אך היא גם יכולה להיות מתסכלת בשלב מסוים. הפכו את שנת הלימודים החדשה שלכם לשנה חברתית – כזו המבוססת על קבוצות למידה בהן תוכלו להחליף רעיונות, להשמיע את קולכם, לעזור ולקבל עזרה. לצד הלמידה המשותפת תראו גם איך המעגל החברתי שלכם במוסד הלימודים מתרחב.

5.הצוות האקדמי תמיד כאן בשבילכם:

וחשוב לזכור תמיד: הצוות האקדמי זמין לכם ובשבילכם. המון פעמים נדמה כי מדובר על סגל שמעביר את החומר הנלמד וכאן תם תפקידו, אך כל מרצה ישמח להשיב לכם על שאלות, להיפגש אתכם אחד על אחד ולסייע לכם לאורך כל המסלול האקדמי. בהצלחה!

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5329522
PySgNdMrgH6-siGUpwlTL8a19ZBe4pRmmuv7duLr4C8
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-tQ8WJprPNYn28bkjVSJn09l7TV2zuGoUXSJ9kCo1AXc
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form