טקס בוגרים במכללה האקדמית תל-חי

תמונה
טקס קבלת תארים במכללת תל-חי

 

בטקס חגיגי שהתקיים השבוע במכללה האקדמית תל-חי, קיבלו 1326 בוגרים את תעודות סיום התואר

 

בטקס הענקת תארים חגיגי שנערך השבוע במכללה האקדמית תל-חי קיבלו את תואריהם 1326 בוגרים. מספר שיא מאז הוקמה המכללה בשנת 1995.

666 בוגרים סיימו את לימודיהם בפקולטה למדעי החברה והרוח, 367 בוגרים סיימו לימודיהם בפקולטה למדעים וטכנולוגיה ו- 438 בוגרים סיימו לימודיהם בפקולטה לחינוך והוראה.  בסך הכול סיימו 958 בוגרים את לימודיהם בתוכניות לתואר ראשון ו- 368 סיימו לימודיהם בתוכניות לתארים שניים.  102 בוגרים סיימו לימודיהם בהצטיינות ו- 43 סיימו בהצטיינות יתרה.

 

נשיא המכללה פרופ' אליעזר שלו בירך את הבוגרים והמוסמכים ואמר כי "אתם מסיימים לימודיכם באקדמיה בתקופה מאתגרת מאוד שבה הבינה המלאכותית נכנסת לחיינו כמעט בכל תחום וגם אנחנו בתל-חי נערכים לכך ומתאימים את תכניות הלימוד, כך שיכשירו את בוגרינו להשתלבות מוצלחת בשוק התעסוקה. יחד עם זאת לבוגרי הפקולטה למדעי החברה והרוח יש תפקיד חשוב בעידן הנוכחי, אתם שומרי השער ועליכם יהיה לדאוג לכך שלא הכול יתנהל בצורה רובוטית. עליכם לדאוג לשמירה על היחס האישי, האמפטיה, האנושיות וכל התכונות החשובות הללו שיאפשרו לנו לצמוח כחברה בריאה וחזקה.

אנחנו בתל-חי מאמינים שהאקדמיה צריכה לחנך לקידום של חשיבה יצירתית וביקורתית, לראש פתוח וסקרן – זה המפתח להצלחה בחיים. אנחנו מקבלים לשורותינו סטודנטים אשר תנאי הקבלה שלהם לא תמיד גבוהים במיוחד, אולם מבחן התוצאה מצביע על הישגים גבוהים במהלך הלימודים וההשתלבות מוצלחת מאוד בעולם התעסוקה ובכך אנו גאים מאוד".

 

נוי בן דור, בוגרת החוג למדעי החי וכיום סטודנטית לתואר שני במדעי החיים באוניברסיטת בר אילן סיפרה למשתתפי הטקס על התחושות שלה: אני נרגשת מאוד לעמוד לפניכם היום. כשהתחלתי לכתוב את הנאום הזה, התייעצתי עם אבא שלי במה לפתוח. הוא הציע לומר שהגשמתי חלום, אך עניתי לו את האמת, שזו לא הגשמת חלום עבורי כי מעולם לא חלמתי שאני אהיה מצטיינת. אנשים כמוני לא מאמינים שהם בכלל יכולים להיות סטודנטים. כי חלומותיה של נערת תיכון עם בעיות רבות שנים של קשב וריכוז ולקויות למידה הם חלומות שונים בתכלית. המסע שלי, החל אי שם לפני חמש שנים כשחברה שאלה אותי אם אני רוצה ללמוד תואר אקדמי. נזכרתי בתיכון, באותה הילדה, שלא יכלה לשבת לרגע, שדאגו לטפטף לה שרחוק היא לא תגיע לפחות בכל הקשור בתחום הלימודי ולכן לימודים באקדמיה הם בכלל לא אופציה עבורי. אותה חברה בקשה שאגיע ליום הפתוח בתל-חי לשמוע על מרכז חממ"ה ועל החוג למדעי החי ואז לקבל החלטה. למרות שהייתי מאוד סקפטית הגעתי ונחשפתי למקום הקסום  שנקרא מרכז חממ"ה. צוות המרכז דאג לקחת ולנפץ לרסיסים את המשקולות והסטיגמות שבאנו איתם. להכווין אותנו, לתמוך ולדחוף קדימה לאורך כל הדרך. מיום הלימודים הראשון דגלתם במתן השראה וחתירה‏ למיצוי‏ הפוטנציאל הטמון בכל סטודנט הן בפן המקצועי והן בפן האישי.

חרטתם על דגליכם להעצים אותנו בכל אפשרות והזדמנות ולהראות לנו את ארגז הכלים הנמצא ברשותנו גם כשלנו היה קשה לראות. אני רוצה להודות למוסד הלימודים המיוחד הזה שנקרא המכללה האקדמית תל-חי על ההזדמנות שנפלה בחלקי,  להתפתח, להתקדם לעבר תואר אקדמי, לצאת מאזור הנוחות ולהגיע לגבהים חדשים".

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5391879
tfkP0P7f88sxDg_ofVla3FMsYxbvkntBO-cirP5A31c
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-NuTUhxk39IJfrMlOYlZkGLXw0EKAcrlan_joHUKHyuA
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form