תום דניאל

תמונה
תום דניאל, בוגר החוג למדעי המזון באקדמית תל חי
תום דניאל, בוגר החוג למדעי המזון באקדמית תל חי

"לימדו לקבל החלטות בצורה מקצועית, נטרלו חששות וחסמים, הקשיבו לקול והאינטואיציה הפנימית שלכם. אם יש לכם תשוקה למזון, תזונה, מדעים וקולינריה– האקדמית תל-חי זה המקום עבורכם."


הכירו את תום דניאל בוגר החוג למדעי המזון באקדמית תל-חי ומזה כשלוש שנים טכנולוג הפיתוח של חברת זוגלובק.
תפקיד מאתגר לכל הדעות, המשלב עבודת פיתוח מוצרים במעבדה, חיפוש אחר חומרי גלם חדשים, והטמעת מוצרים חדשים ברצפת הייצור הדינאמית של המפעל.


תום הגיע ללמוד באקדמית תל-חי מחיפה ובחר דווקא בנו כי בדק ומצא שתכנית הלימודים חושפת את הסטודנטים לתכנים הנוגעים במזון כבר בשנה א', והלימודים מציעים קורסים מעמיקים במיוחד במדעי המזון.


הרצון של תום לשלב בין קולינריה ומדעים, שני תחומים שעניינו אותו מאז ומתמיד, הוביל אותו לבחור נכון, וזה לא אנחנו אומרים… זה תום אמר.


"לצד קורסים ייחודיים המקנים ידע תיאורטי משולבת התנסות פרקטית, המהווה הכנה טובה לעבודה הדינאמית של טכנולוג מזון.
הלימודים חשפו אותי לתחומי עיסוק שונים, לדוגמה, קורס במדעי החלב, טכנולוגיית אפייה וגולת הכותרת קורס פיתוח מוצר, קורס בו ישנה התנסות אמיתית בליווי טכנולוג מהתעשייה בפיתוח מוצר מרמת הרעיון ועד האריזה הסופית.


כחלק מקורס "טכנולוגיה של מזון" יצאנו לסיורים במפעלי מזון מגוונים כגון מפעל סלטים, תעשיית מיצים, חלב גבינות ומעדנים, מוצרי בשר, אפייה ועוד. הסיורים האלו תרמו לי להבנה של תהליכי ייצור וחשפו אותי למגוון תחומי העיסוק האפשריים בסיום הלימודים. מלבד זאת ישנם קורסים בהם מקבלים כלי מחקר, הבנה של תכונות פיזיקליות של מזון, ביו-כימיה של המזון."
עוד מוסיף תום ומציין, "נהנתי מהדלת הפתוחה של המרצים לשאלות וכמובן עזרה במציאת עבודה בסיום התואר.


יחד עם סיום לימודי התקבלתי למשרת טכנולוג פיתוח בחברת מילואות לפרויקט מעניין בו פיתחתי מוצרי מזון פרימיום לכלבים וחתולים. לקחתי חלק בהקמת מפעל ייצורי קטן. משרה זו היתה מלמדת מאד והיוותה קרש קפיצה לעיסוקי כיום."
תום מוסיף ומספר ש"לצאת מאזור הנוחות" זו לא רק סיסמה, אלו החיים האמיתיים.


החוג למדעי המזון יחסית קטן ואינטימי כך שקל להתגבש ולהנות מחיי חברה טובים. אני בקשר טוב עם הרבה סטודנטים מהחוג שכבר מזמן הפכו לחברים של ממש.


הלימודים באקדמית תל-חי מציעים שילוב של לימודים ברמה גבוה לבין חיי חברה מצויינים ומגובשים. כיום תעשיית המזון וחברות פוד-טק מכירות באיכות הבוגרים של האקדמית תל-חי וניתן לראות טכנולוגי מזון של החוג משתלבים בעמדות מפתח בחברות מזון גדולות בשוק הישראלי כמו זוגלובק, שטראוס, אסם ורבים אחרים.


והפרקטיקה מאוד משמעותית כמובן, במסגרת "קורס פיתוח מוצר" תום וקבוצתו פיתחו מוצר מזון בשם "מעטפות ירק".
את המוצר פיתחו בליווי טכנולוג מחברת "סנפרוסט" , מוצר טבעוני בעל מעטפת העשויה תרד ואפונה, ללא גלוטן, במלית קטניות בטעמים הודיים/מזרחיים.

כבר במהלך הלימודים הייתי בטוח שתפקיד טכנולוג הייצור "תפור עלי" מאחר ואני אוהב את האקשן והפעילות הדינאמית של פס הייצור. תוך כדי התואר גיליתי גם את ייצר הסקרנות והחקר שיש בי, התשוקה לפיתוח מוצרי מזון חדשים והשאיפה שהמוצרים שלי ייאכלו באלפי בתים בישראל.
כל הכבוד תום, עשית אותנו רעבים!
אנחנו בטוחים שנזכה לאכול מוצרים מעולים שפיתחת ותפתח בעתיד.

 

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5259244
OQubbQuZrYrDu_g2_Rj30grg125qLZelvnrwNlMDwM0
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-h4v3l7uDL7ddwFALUIxkoMIgBOg6cVJKr7as4XhiYkE
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form