קורס ערבית מדוברת – מה מטרות הלימוד

תמונה
קורס ערבית מדוברת – מה מטרות הלימוד

מעל 95% מהיהודים בישראל לא יודעים לתקשר בשפה הערבית, למרות שהשפה הערבית היא חלק מהשפות המדוברות במדינה. ניתן לומר כי הערבית מהווה את שפת האם של 22%  מתושבי ישראל. כמו כן גרים בישראל תושבים רבים שהשפה הערבית היא חלק מתרבותם, מפני שהגיעו מארצות ערב, ולעיתים קרובי המשפחה שלהם מדברים בשפה זו. כדאי ללמוד קורס ערבית מדוברת גם כדי לתקשר באופן מיטבי עם תושבי הארץ הדוברים את השפה הזו, וגם כדי לקרוא סיפורים או שירים  בשפת המקור. יש לציין כי גם ספרים רבים, שנכתבו בארצות ערב, על ידי תלמידי חכמים יהודים נכתבו בשפה הזו, אז מכל סיבות אלו, לימוד השפה יועיל לכם  בלימוד החומר.

מה המטרות של קורס ערבית מדוברת? 

המטרות של קורס ערבית מדוברת הן בעיקר לימוד השפה. בעזרת המפגשים של קורס ערבית מדוברת, הסטודנטים זוכים להכיר תרבות, שפה אחרת, ושונה. המפגשים הללו הן חווית לימוד הערבית המדוברת. קורס ערבית מדוברת מתייחס, באופן ישיר לחיי היום יום. המטרה היא, שבסוף הקורס התלמידים יוכלו לדבר את השפה הערבית באופן יום יומי, וכן לדעת לקרוא ולכתוב ברמה מספקת. ובנוסף קורס ערבית מדוברת, ישים דגש רב על תרבות היצירה הייחודי שיש במזרח התיכון, וכן התלמידים יחשפו לשירים וסיפורים מיוחדים בשפה הערבית.

למי מיועד הקורס? 

הקורס מיועד לכל אדם, הרוצה ללמוד ולהכיר את השפה הערבית. 

תוכנית הלימודים 

תוכנית הלימודים שמה דגש על לימוד השפה הערבית בדרך חווייתית קלה ומהנה. בוגרי הקורס יוכלו לדבר היטב את השפה, לאחר הקורס, כמו כן ישנו דגש בלימוד אנשים את המנהגים והתרבות הערבית, דבר שיקל עליהם את לימוד השפה במדויק. הקורס  מועבר, על ידי מרצה דוברת ערבית כשפת אם ועברית, כך שהתלמידים לומדים מהטוב ביותר. יש לדעת כי חובה על המשתתפים בקורס לתרגל שפה ודיבור על ידי משימות. 

עוד מספר דברים חשובים: 

האם יש תנאי קבלה?
                   קורס ערבית מדוברת הוא ללא תנאי קבלה 

תעודה 
               בקורס זה לא יקבלו המסיימים תעודה, אך ניתן לקבל אישור על לימוד של 52 שעות אקדמיות. 

לפרטים נוספים על הקורס היכנסו לאתר של המחלקה ללימודי החוץ של מכללת תל חי

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5329289
L-J2eVRw162H99_LWuVHS9XwJy9RSrp5JDJD_ohAhfo
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-DJ5pXvIxezYbqOi3r_u3ROGkI_eF_djAs8H8FKu8fZw
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form