טקס מצטיינים מרגש נערך השבוע במכללה האקדמית תל-חי

טקס מצטיינים בתל-חי

בטקס מכובד חולקו השבוע במכללה האקדמית תל-חי ארבעים וארבע מלגות הצטיינות לסטודנטיות וסטודנטים מצטיינים. בטקס השתתפו חברי הנהלת המכללה, ראשי החוגים, מרצים ובני משפחה של הסטודנטים הזוכים.

אנסמבל תל-חי תרם לחלק האומנותי של הערב וד"ר אילת שביט, ראש המקבץ לפילוסופיה בחוג ללימודים רב-תחומיים בתל-חי, הציגה בהרצאה קצרה את שאלת המצוינות האקדמית על רקע פרשות מההיסטוריה של המדע.

בדברי הברכה הדגיש נשיא המכללה, פרופ' יוסי מקורי, את הערך הרב שמוענק בתל-חי לתחום המצוינות האקדמית ולמחקר ואת הציפייה מהסטודנטים המצטיינים לא להישאר 'סוליסטים' המתמקדים אך ורק בפעילות מחקרית צרה אלא להפוך למובילים באקדמיה הישראלית ולתורמים להפיכת החברה הישראלי לחברה טובה יותר.

דיקן הסטודנטים, ד"ר אמיר גולדשטיין, הזכיר בדבריו את סיפור חייו המרתק של הסופר והפילוסוף האמריקני רוברט פירסיג (Pirsig) שהלך לעולמו ביום הטקס. פירסיג, הזכיר ד"ר גולדשטיין,  לימד שיעור בהתמדה ונחישות. הוא הגיש את כתב היד של ספרו "זן ואמנות אחזקת האופנוע",  ליותר ממאה הוצאות ספרים ברחבי ארצות הברית וקיבל מהן הודעה מנומסת כי הספר לא נמצא ראוי לפרסום. אולם לא ויתר והספר יצא לאור לבסוף בשנת 1974 על ידי הוצאת הספרים ה-122 אליה פנה והפך לרב-מכר וחשוב יותר, לרב השפעה ותורגם מאנגלית לעשרים ושבע שפות ונמכר במיליוני עותקים.

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5243777
UigCenQRwHGpmj8bwWA60xiNbjrLiyrR8wwWJeLPWJw
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-Pyg5WKM_Qz2TUAtJ5u9D8BNZ09E80vvpuKy5h_dFt_c
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form