לימודי ייעוץ אסטרטגי – כל מה שצריך לדעת

תמונה
לימודי ייעוץ אסטרטגי – כל מה שצריך לדעת

לימודי ייעוץ אסטרטגי – עולם העסקים והכלכלה הבינלאומי רווי באתגרים קשים איתם נאלצים להתמודד חברות וארגונים מהמובילים במשק. זאת ועוד, התחרות בעולם העסקי והתעשייתי מצריכה חשיבה על אסטרטגיית ניהול ממוקדת אשר תייעל את תהליכי העבודה ותביא לרווחים כלכליים משמעותיים.

בשנים האחרונות, גברה הדרישה להכשרת אנשי מקצוע מספיק מיומנים בתחום הייעוץ האסטרטגי, אשר ישתלבו בעסקים עצמאיים ומוסדות ציבוריים ויביאו לצמיחה כלכלית ועסקית כאחד. בישראל, קיים מגוון רחב של מכללות אשר תצענה לכם הכשרה מקצועית ומקיפה בתחום ותעזורנה לכם להשתלב בחברות ובארגונים המובילים בארץ. אם אתם בעלי ניסיון ניהולי ו/או בוגרי תואר ראשון במנהל עסקים ומעוניינים להשתלב בתחום הייעוץ האסטרטגי, קראו עוד על התוכניות השונות שמציעות המכללות ברחבי הארץ.

תפקידו של יועץ אסטרטגי

רבות דובר אודות ייעוץ אסטרטגי ויועצים העוסקים בכך, אולם מהו תפקידם הלכה למעשה? תפקידו של היועץ האסטרטגי הוא לנתח את השוק הנוכחי, תהליכים דינאמיים שמתרחשים בשוק ומגמות נוכחיות בחברה ולהתוות את דרכה של החברה ממצבה הנוכחי לזה הרצוי. זאת ועוד, תפקידו של יועץ אסטרטגי הוא הכרחי לחברה בין אם היא קטנה או גדולה, אם ברצונה להיות יעילה, תחרותית עם מיצוב ובידול נכונים ויכולת זיהוי הזדמנויות לפריצה בשוק העסקי.

היתרונות בייעוץ אסטרטגי

בשנים האחרונות נראה כי עסקים ומוסדות רבים בוחרים לשכור את שירותיהם של יועצים המספקים ייעוץ אסטרטגי על מנת להגדיל את רווחי החברה ולהתמודד עם התחרות הגדלה בעולם העסקי. בניית תכנית ארוכת טווח ומקיפה היא חיונית ומשמעותית לכל עסק, בין אם הוא פרטי או ציבורי. תכנית זאת תבטיח שגשוג כלכלי ואף ניהול תהליכים בצורה חכמה וממוקדת יותר. זאת ועוד, קורס ייעוץ אסטרטגי מתמקד בכלים הנדרשים לבניית אסטרטגיה עסקית, שיווקית וניהולית בהתאם לארגון העומד מולנו ונותן כלים מעשיים למעוניינים לעסוק בתחום.

למי הקורס מיועד?

קהל היעד של לימודי ייעוץ אסטרטגי הוא בעיקר מנהלי חברות וארגונים קטנים עד גדולים, בעלי תפקידים בכירים, יועצים ארגוניים ואף בעלי תארים קודמים בתחום מנהל העסקים.

מהם תנאי הקבלה לקורס?

רוב המכללות המציעות קורסים מקצועיים ללימודי ייעוץ אסטרטגי דורשות מהמועמדים ניסיון ניהולי של מינימום שלוש שנים. מעבר לזה, ישנן מכללות הדורשות מהמועמדים להציג רקע אקדמי קודם בתחום מנהל העסקים ואף מעבר ראיון אישי.

פירוט מבנה ותכנית הלימודים

רוב המכללות תצענה לכם תכנית לימודים נוחה ומשתלמת בשעות הבוקר או הערב אשר כוללת בין 70-120 שעות לימוד אקדמיות במתכונת חד שבועית. מעבר לכך, מכללות רבות תתאמנה תכנית לימודים נוחה וייחודית לאנשים בעלי תפקידים ניהוליים אשר תאפשר להם לשלב את הלימודים תוך כדי התמקדות בקריירה שלהם. מכללות רבות מתאימות את קורס הייעוץ האסטרטגי לדרישות העדכניות ביותר בשוק הישראלי והבינלאומי. כמו כן תכנית הלימודים עשירה מאוד וכוללת הרצאות פרונטליות, תרגולים והתנסויות. זאת ועוד, חשוב לציין כי את הקורסים מעבירים מומחים בתחום ולכן ההכשרה היא מהמקצועיות ומהמובילות ביותר בשוק. בסיום הלימודים תוענק לבוגרים תעודת גמר מטעם המוסד בו למדו כאשר בחלק מהמוסדות הבוגרים מקבלים גם תעודה מקצועית מטעם הארגון הישראלי לקואוצ’ינג.

מועמדים בעלי תואר במנהל עסקים, יכולים להעשיר את הידע שלהם בתחומי הניהול על ידי הרשמה לקורס מנהלים. קורס מנהלים יקנה לכם כלים לשיפור הביצועים האישיים שלכם וילמד אתכם שיטות אפקטיביות אשר תעזורנה לכם להגיע להצלחות בתחום האישי והעסקי. בנוסף, בקורס זה ילמדו המועמדים טכניקות יישומיות שבכוחן להפוך אתכם למנהלים מובילים. תכנית לימודים של תעודת מנהלים כוללת 15 מפגשים שבועיים ומתקיימת בימי רביעי בין השעות 16:00-19:00.

לסיכום, יועץ אסטרטגי הוא תפקיד מפתח בשוק הבינלאומי והישראלי בפרט. הצלחתו של עסק טמונה בניסיון ובמקצועיות של בעל המקצוע המספק להם שירותי ייעוץ אסטרטגי ולכן ההתנסויות המעשיות בקורס הן משמעותיות.

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5331283
atojKfJtXLICkFd7GQn5uK-7ZWdIcOV8GxfuJiiVhD8
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-HIqbffDDjHWPB5ACsTDMWGSyL_LjMq6SjNQncCXOj00
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form