לימודי פיתוח אפליקציות

תמונה
לימודי פיתוח אפליקציות

אם תסתכלו על הכלכלה שהייתה במדינה לפני עשור או חמש עשרה שנה ועל הכלכלה שיש כיום אתם תיראו שינויים מרחיקי לכת. ניתן לספור לפחות מאה שינויים ואף יותר אך נראה כי השינוי המשמעותי ביותר ללא כל ספק הוא השינוי שקרה בשוק הסמארטפונים. כיום כמעט כל ישראלי עושה שימוש בסמארטפון ואין זה משנה אם הוא בן שתיים עשרה או בת שישים ושש. מגמה זו לא עתידה להשתנות ואנו נראה עוד ועוד עסקים המעבירים את פעילותם אל הסמארטפונים. כך אנחנו רואים גם כי תחום האפליקציות רק הולך וגדל ועוד ועוד אפליקציות חדשות נכנסות לחיינו. כחלק מכך ניתן לומר בפה מלא כי לימודי פיתוח אפליקציות הן העתיד של עולם הטכנולוגיה וכל מי שרוצה להצטרף למהפכה הטכנולוגית של המאה העשרים ואחת צריך לשקול בשיא הרצינות ללמוד פיתוח אפליקציות ולעסוק בתחום זה דווקא.

האם הלימודים מתאימים רק לבוגרי מדעי המחשב?

רבים חוככים בדעתם האם לימודי פיתוח אפליקציות מתאימים אך ורק לבוגרי מדעי המחשב והאם צריך לעשות תואר במדעי המחשב בכדי להתחיל בלימודים אלו? אזי התשובה היא שממש לא ואתם לא חייבים ללמוד אך ורק מדעי המחשב בכדי ללמוד תחום זה. כמובן שמי שבא מרקע של מחשבים יהיה לו הרבה יותר קל בקורס אך ישנם כאלו אשר למדו תואר במדעי החברה והרוח והשתלבו בצורה נהדרת בתחום הפיתוח. ישנם כאלו אשר בכלל לא עשו תואר ובמקום זאת התחילו ללמוד פיתוח אפליקציות כלימודי העשרה וכך השתלבו בתעשייה המרתקת והמעניינת הזאת אשר העתיד שלה מדהים. אין ספק כי העולם שייך למפתחי האפליקציות וזהו מקצוע העתיד.

חברה לפיתוח אפליקציות – מדוע עדיף ללמוד בה?

שאלה חשובה ביותר היא היכן ללמוד פיתוח אפליקציות. עקב הביקוש הגדול למפתחים ניתן לראות כי ישנם הרבה מאוד בתי ספר אשר התחילו ללמד תחום זה ואשר עשו כל מאמץ בכדי ללמד את הנושא. אנחנו יכולים להגיד לכם כי עדיף לכם בהרבה ללמוד אצל חברה לפיתוח אפליקציות ולא בשום מקום אחר. עליכם להבין כי חברה לפיתוח אפליקציות יודעת מניסיון מה מפתחים צריכים וכיצד ללמד אותם בצורה הטובה ביותר. לא רק זאת אלא שברגע שאתם לומדים בחברה לפיתוח אפליקציות אזי יהיה לכם סיכוי הרבה יותר גבוה למצוא עבודה בתור מפתחים בחברה שבה למדתם או בקשרים שיש לחברה בשוק מפתחי האפליקציות וזהו משהו שאתם חייבים לתת עליו את הדעת.

שימו לב למרצים של הקורס

אם אתם רוצים להבטיח כי אתם לומדים בקורס הטוב ביותר והאיכותי ביותר שיש אתם צריכים לשים דגש על המרצים של הקורס. אתם צריכים לבחון את המרצים הללו לעומק ולבחון האם הם עומדים בקריטריונים והם יש להם גם ידע תיאורטי ולא פחות חשוב מכך ידע מעשי בפיתוח אפליקציות.

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5335091
orSZ70cJPzDChpr1pfIG1qI3iOP3MKUt7W6jnOc6L60
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-3EdJHLz7A1yVHnqSsRsOGjazpkF2llShSqmofacT5MM
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form