לימודי פסיכותרפיה- הטיפול הממוקד

תמונה
לימודי פסיכותרפיה- הטיפול הממוקד

היום כבר לא הולכים לטיפול פסיכולוגי ארוך טווח כשיש פסיכותרפיה ממוקדת ויעילה

לימודי פסיכותרפיה  מעמידים דור חדש של מטפלים בשיטות מתקדמות, עם תפיסה הוליסטית יותר של האפשרויות שעומדות בפני האנשים שזקוקים לטיפו נפשי. היום כבר לא ברור מאליו שחובה ללכת לטיפול נפשי ארוך טווח ולבזבז שנים על בירורים שונים של בעיות שאפשר לפתור בצורה ממוקדת יותר. זה בדיוק מה שמציעות לכם שלוש שנות לימודי פסיכותרפיה במכללת תל חי, ללמוד על טיפולים נפשיים קצרי מועד שעובדים וגואלים אנשים מבעיות יומיות ומעשיות שלהם.

במה מטפלים פסיכותרפיסטים?

פסיכותרפיסטים בשיטת CBT, השיטה הקוגניטיבית התנהגותית, מטפלים בשלל בעיות התנהגותיות שמשבשות את השגרה ואת איכות החיים של המטופלים שלהם. בעיות כגון: הפרעות כפייתיות OCD, חרדות חברתיות וחרדות בכלל, פוביות שונות, חרדת מבחנים וחרדת טיסה, דיכאון ולחצים נפשיים, הפרעות אכילה כמו בולמיה ואנורקסיה, בעיות הסתגלות של ילדים למסגרות חינוכיות, ועוד שלל בעיות שונות שלא נמצא להן פתרון קצר וסביר שאינו משעבד את המטופלים לשנים של חקר עצמי מיותר.

מהי פסיכותרפיה CBT?

זוהי שיטת טיפול שעושה שימוש בכלים התנהגותיים וקוגניטיביים שונים כדי לטפל בבעיות ממוקדות. הטיפול מבוסס על התפיסה שמדובר בשיבוש של תפיסת המציאות על ידי הלוקה בבעיה מסוימת, ולכן שם גם יתבצע התיקון. המחשבות שלנו יוצרות מציאות וכתוצאה מכך גם תגובות רגשיות והתנהגות שמונעת מרגשות אלה. ברגע שלומדים לשלוט במחשבות וברגשות אלה מצליחים לשנות את ההתנהגות הלא רצויה.

אילו כלים משמשים מטפלי CBT?

בשיטת CBT יש שימוש בכלים שמוכרים לנו משיטות לא קונבנציונליות שונות, משיטת מדיטציה ומיינדפולנס כדי “להתפייס” עם המציות ועד ביופידבק ומטלות שבועיות שיש לבצע ולעקוב אחריהן. מי שלומד בתכנית הלימודים מתוודע לשלל השיטות שבעזרתן הוא יכול לסייע לאנשים לשפר את איכות חייהם ולחזור לשגרה. הלימודים מתאימים לכל מי שרצה לבחור במקצועות הטיפוליים ויש לו יכולת הקשבה ורצון לעזור.

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
TRUE
CAPTCHA
5332934
piCpJba7w0Y3dd3JSQ8zlRmXH1bzINb1CrpkGXkZnnA
Google no captcha
1
דברו איתי!
form-7K6sYPoGkezlSY723j8hQnsLXIvk0YIEbB0CUqMuwnM
webform_submission_contact_us_paragraph_1896_add_form